Wymiana uszczelki pod głowicą
1, 2
nie jarze?
tak na marginesie masz jakies materiały o naszym autku w postaci jaki olej jakie płyny itp nigdzie nie moge znaleść takiego zestawienia co producent zaleca do 323f Ba
tak na marginesie masz jakies materiały o naszym autku w postaci jaki olej jakie płyny itp nigdzie nie moge znaleść takiego zestawienia co producent zaleca do 323f Ba
TriCeratops 2.0 142 km
- Od: 30 maja 2013, 18:24
- Posty: 249
- Skąd: Podbeskidzie
- Auto: była 323 f BA 1,8 BP
teraz TRICERATOPS 2.0 142 km benzynka
a Może to silniczek krokowy?(pomijając słabą kompreche)
Są w instrukcji obsług
davnes napisał(a):tak na marginesie masz jakies materiały o naszym autku w postaci jaki olej jakie płyny itp nigdzie nie moge znaleść takiego zestawienia co producent zaleca do 323f Ba
Są w instrukcji obsług
Ostatnio edytowano 13 sty 2008, 23:15 przez Luki 323F, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 17 gru 2007, 20:44
- Posty: 69
- Auto: 323F BA 1,5 16v
jak sie usuwa posty?
- Od: 17 gru 2007, 20:44
- Posty: 69
- Auto: 323F BA 1,5 16v
To już nie chodzi o olej, tylko o objawy, naprawde prosiłbym o wskazówki, każdy z nas wie ile kosztują części, a po co mam wymianiać coś co może jest ok , Silniczek krokowy był sprawdzony a nawet wymieniony z innego sprawnego modelu. Co moge wiecej powiedzieć, mazda bierze jakieś 2l oleju na 5 tyś km. I pracuje o wiele lepiej gdy jest zimno. Co wiecej, gdy auto stoi na wolnych obrotach temperatura rośnie i podchodzi pod 3/4. Gdy tylko dodam gazu powyżej 3 tys, automatycznie spada... Co dalej, był dolany tzw "doktor" do silnika żeby ewentualne nieszczelności na pierścieniach zlikwidować – niestety, nic to nie pomogło. Mechanicy cały czas twardo stawiają na uszczelke, chociaż boją sie podnieść głowice żeby sie nie okazło że do wymiany są również pierścienie, no i w tym momencie nasuwa sie pytanie czy nie lepiej kupić innego sprawnego silnika. Nie wiem już co mam robić, przeszły mi nawet przez myśl sprzedaż mojej madzi, ale nie chce !!!!!!!, Związałem sie z nią emocjonalnie (pewnie jak każdy użytkownik tego samochodu) i nie chce jej sprzedać.
- Od: 29 kwi 2007, 16:30
- Posty: 12
- Skąd: Kościan
Trochę dymi, raczej na biało.
- Od: 29 kwi 2007, 16:30
- Posty: 12
- Skąd: Kościan
Jakiej firmy uszczelke polecacie i czy ktoś wie na jakie koszty muszę sie nastawić
- Od: 29 kwi 2007, 16:30
- Posty: 12
- Skąd: Kościan
WITAM
Wiem że temat przerabiany niejednokrotnie ale potrzebuje pomocy.
prawdopodobie w mojej madźi mam przepaloną uszczelke pod głowicą bo nawet po krótkiej jeździe idą bąbelki do zbiorniczka płynu chłodzenia i oleju przybywa.
No i tu właśnie moje pytanie – z czym się wiąże naprawa? czy wystarczy wymienić tylko uszczelkę? a może coś więcej POMOCY
><doklejka /Borys
Wiem że temat przerabiany niejednokrotnie ale potrzebuje pomocy.
prawdopodobie w mojej madźi mam przepaloną uszczelke pod głowicą bo nawet po krótkiej jeździe idą bąbelki do zbiorniczka płynu chłodzenia i oleju przybywa.
No i tu właśnie moje pytanie – z czym się wiąże naprawa? czy wystarczy wymienić tylko uszczelkę? a może coś więcej POMOCY
><doklejka /Borys
Ostatnio edytowano 29 lis 2009, 17:29 przez dino1984, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 paź 2009, 16:35
- Posty: 17
- Skąd: Września
- Auto: mazda 323f 1.5 Z5 1998
dino1984 tematy nazywamy zgodnie z regulaminem, bo inaczej lądują w koszu, popraw proszę.
Oprócz uszczelki może być potrzebne planowanie głowice, ale bez zciągniecia jej tego się nie dowiesz. Uszczelka tylko oryginalna kupiona np. w ASO i będzie dobrze.
Oprócz uszczelki może być potrzebne planowanie głowice, ale bez zciągniecia jej tego się nie dowiesz. Uszczelka tylko oryginalna kupiona np. w ASO i będzie dobrze.
plytki zaworowe sa w podróbkach ale nie kazdy wymiar.Kosztuja 30zl a w ASO dostaniesz za 45 tragedii nie ma tylko zrob dokladny pomiar jaka grubosc potrzebujesz.A skoro dobrze rozumiem,ona jest wytarta przez wałek?Jesli tak to ja odwroc i po sprawie.Utwardzana jest na wskros czyli nic sie nie stanie jak bedzie odwrotnie zalozona.Byle sie luz zaworowy zgadzal.Co do uszczelki to kup ori mazda,bo beka ale jest tansza niz podroba ELRINGA Dodatkowo warto zmienic uszczelniacze trzonkow zaworowych(5zl za szt TACOMA x16szt) No i jesli duzo oleju brala to mozna pokusic sie o wymiane pierscieni.Czesci wszystkie dostaniesz bez problemu i w dobrych cenach w www.carspeed.pl
-
waldii
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości