Przepływomierz ocena stanu gołym okiem – FOTY

Postprzez Straight Edge Boy » 24 paź 2006, 21:44

dzieki Kosmaty ale chyba nieczytałeś tematu bo niemam instalacji a w ostanim poscie napisałem , że juz po problemie .
pozdrowki .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 23:17
Posty: 44
Skąd: częstochowa
Auto: mazda 323 F 95r

Postprzez jurgan » 31 paź 2006, 14:47

ja bym tą taśmę usunął. u mnie ona spowodowała zablokowanie przepustnicy i obroty naluzie miałem ok.5000. .ja usunołem taśmę i uszczelniłem silikonem i jest ok.
a co do przepływki to jestem po wielkim bum (wydmuchało mi termistor) . wpadłem na pomysł by go zastąpić potencjometrem (to nie patent) ale może będzie zapalać
Początkujący
 
Od: 30 lip 2006, 11:09
Posty: 5
Skąd: biLgoraj
Auto: 626 92 lpg

Postprzez marcelgros » 11 gru 2006, 23:47

Straight Edge Boy ja też jestem z częstochowy i mam problemy z mazdą 323C 1.5 95 – czy mógłbys mi dać namiar na mechanika u którego byłeś?
wielkie dzięki
marcelgros
 

Postprzez Straight Edge Boy » 12 gru 2006, 15:01

hej . byłem u
Anioł Robert.
Autoryzowany serwis Bosch
0 34 362 87 99
Lwowska 60

wcześniej zadzwoniłem i umówiłem się bo trzeba było troszkę czasu czekać, kilka dni .
ja byłem u elektor mechanika , mechanikę też tam mają ale nie korzystałem jeszcze .
szarpnoł mnie za to 110 zł.

w związki , że sporo czasu upłyneło od kiedy byłem u niego potwierdzam , że jednak to był przepływomierz i po usunięciu tej usterki jak ręką odioł :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 23:17
Posty: 44
Skąd: częstochowa
Auto: mazda 323 F 95r

Postprzez marcelgros » 12 gru 2006, 18:42

dzięki za adres
marcelgros
 

Postprzez sps-snipers » 29 wrz 2007, 12:32

Witam. Oto moja przeplywka Obrazek na oko jest dobra.W srodku jeden precik i jakis kondensator a tu fotka ...mmm... niewiem jak to nazwac wtrysku,czy tam czegos kolektorowatego co ciekawe :] na zdjeciu jest zaznaczone zdjecie gdzie jest znaczek :] Mitsubishi.
Obrazek Tez macie cos takiego ? ;P

A tak w ogole w przepustnicy jest pelno syfu i nagaru .Co z tym zrobic rozebrac? Chce to wyczyscic :) Poskladam to potem bezproblemu? Czego nieruszac? Czy przeplywka z jednym termistorkiem czy tam patyczkiem jest oki? <snajper>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez cbl13 » 3 paź 2007, 13:26

Witam! Własnie sprawdziłem przepływkę...brak drucika:( Dzwoniłem na szroty....650zł Nie da się tego jakoś zregenerować?:(

EDIT:

Znalazłem na allegro tą część. Będzie pasowała? Dobra cena?

http://www.allegro.pl/item249122770_przeplywomierz_mazda_626_b577_ford_probe.html
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2007, 20:17
Posty: 27
Skąd: Nałęczów
Auto: Mazda 626 GE 95r. 1.8 B+G

Postprzez sps-snipers » 4 paź 2007, 13:01

ja bym sprawdzil jak sie silnik wogole zachowuje bez przeplywki,a jak nie to dalbym to jakiemus madremu elektronikowi zeby nadlutowal to co trzeba ewentualnie na plytce powymienial jakies male podzespoly i powinno byc git.Tylko znalezc schemat tego ustrojstwa :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez cbl13 » 4 paź 2007, 13:20

Przecież to da się rozkręcić na części pierwsze...Zabieram się do roboty – i tak mam zepsuty! Na każdym jest jakiś symbol a przecież to tylko elektronika więc muszą te części gdzieś być!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 sty 2007, 20:17
Posty: 27
Skąd: Nałęczów
Auto: Mazda 626 GE 95r. 1.8 B+G

Postprzez Gość » 4 paź 2007, 23:01

sps-snipers napisał(a):A tak w ogole w przepustnicy jest pelno syfu i nagaru .Co z tym zrobic rozebrac? Chce to wyczyscic Poskladam to potem bezproblemu?


wykręć i wyczyść. Ja wykręciłem przepustnicę, i część kolektora ssącego tą "ośmiornicę". Wnętrze kolektora czyściłem szczotką do mycia butelek :D Ale żeby nagar nie powracał musisz zaślepić EGRa i dać filtr na odmę...
Gość
 

Postprzez sps-snipers » 5 paź 2007, 00:45

Boze jak ty mozesz wrzucac tu taki link chlopie :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez kinki » 5 lis 2007, 16:14

witam!
mam podobne problemy ze swoim autem i podejrzenia kieruje w strone przeplywki. komputer co prawda nie wykryl u mnie bledu sygnalizujacego uszkodzona przeplywke, ale martwi mnie "drucik" w przeplywce. mianowicie jest odchylony w bok,tak ze dotyka obudowy przeplywki.
1. czy to moze miec wplyw na dzialanie przeplywki
2. jesli tak to czy go probowac odginac do pozycji pionowej, nie chcialbym go zlamac bo wtedy to juz chyba trzeba bedzie szukac nowej przeplywki :(
zamieszczam zdjecie na ktorym strzalka zaznaczylem miejsce ktorego dotyka "drucik"

Obrazek

Straight Edge Boy korzystam z twojej fotki za co dzieki <prosze>
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6077 (451/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez Damian&F-ka » 17 lis 2007, 01:14

Mam pytanie jak sie sprawdza czy sa jakies kody błędów? I czy to sie da zrobic w 323f z 90 r?
Damian&F-ka
 

Postprzez sps-snipers » 12 sty 2008, 20:40

Musisz pojechac i podpiac pod kompa ale jak poszukasz na forum,to chłopaki sobi eporobili jakies prowizoryczne mierniki z diody i ja sie podpina gdzie i ile razy mignie taki jest kod bledu czy cos :D szukaj;
A ja mam pytanie;co sie stanie jak odepne przeplywomierz? :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Mazdaxxx » 12 sty 2008, 23:30

sps-snipers zapali wkreci sie na oborty i zgasnie po czym komputer złapie blad i bedzie duzo palil wiec bedzie trzeba blad skasowac czyli obiac akumulator na chwile podpiac i po sprawie jezdzisz dalej
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez Luki 323F » 13 sty 2008, 15:07

a czemu masz "oblepiony" izolacją ten przepływomierz?
(i nie tylko Ty) ja też miałem i odkleiłem i działa bez różnicy i zastanawiam sie po co tak było
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2007, 20:44
Posty: 69
Auto: 323F BA 1,5 16v

Postprzez motolukas » 26 lut 2008, 18:51

Mam pytanko: Kupiłem przepływke, wizualnei jest idealna, drucik wszystko ok. Podpina i autko dalej nie chodzi na benzynie. Tak jak z uszkodzoną przepływka. Jezdziłem bez przepływki kilka miesiecy tylko na lpg. Co musze zrobic kiedy podepne nową przepływke oprucz skasowania błedów w kompie? Czy mogło cos innego zepsuc sie?? Moze jest zle wyrgulowanay? Czy odpalac go na trybie serwisowym? Komputer nie pokazuje zadnych błedów. Czy moze być tak ze przepływka jest uszkodzona a kompyter tego nei wykrywa? Kiedy odepne kostke od przepływki bład przepływki sie pokazuje. Podpinam, reset i nie ma błędów. Co to moze byc? Probowałem nawet odpalac na lpg i na obrotach wrzucac na benzyne ale dalej nie chodzi. Pompe paliwa słychac i świece si ezalewaja. Czy moze miec to jakis zwiazek z tym ze regulowalem wczesniej na lpg dyszą wolnych obrotów na kolektorze ta od gory?
Początkujący
 
Od: 3 sty 2008, 18:05
Posty: 10
Skąd: Lublin

Postprzez Gostek » 11 mar 2008, 14:06

witam
jechałem dzis autkiem sobie i nagle cos zaczeło mi strasznie szarpac. mało tego kiedy go zgasiłem to miałem duze problemy z odpaleniem. myslałem ze cos z paliwem bo akurat na rezerwie byłem juz. ale niestety po zatankowaniu problem był dalej. dobieram sie wiec do przepływki a tam ta blaszka tylko na jednym druciku wisiała..
zaryzykowałem i rozebrałem cała przepływke na czesci pierwsze i udało mi sie to naprawic. wsoją drogą nie miałem pojecia ze przepływka jest tak skomplikowana w budowie. kupa elektroniki.


pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 18:52
Posty: 45
Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r

Postprzez ROMAN-R87 » 11 mar 2008, 21:46

Gostek, twoja madzia jest moze koloru ciemny granat? bo jak tak to cie czesto i gesto widze po olsztynku, ja akurat jutro tam jade rozwozic produkty
pozdro ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez Gostek » 11 mar 2008, 23:51

ROMAN-R87 napisał(a):Gostek, twoja madzia jest moze koloru ciemny granat?

zgadza sie . ciemny granacik. lubie sobie czasami posmigac autkiem po mojej metropoli:)
jakim towarem handlujesz??
pozdro
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2007, 18:52
Posty: 45
Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323