Panowie Pomocy
Wczoraj mazda mi się rozkraczyła na światłach
Ale od początku
rano zaświeciła się kontrolka akumulatora .
ale po zgaszeniu potem odpalił normalnie
zostawiłem na jakiś czas , gdy za kilka godzin wsiadłem
samochód falował mi na obrotach , do tego strasznie bucząc
jechałem tak chwile ale przestraszony faktem chciałem zjechac na parking
Stojąc na swiatlach przy próbie ruszenia zgasł.
Nie chciał odpalić i szarpało go jak w przypadku braku benzyny ( mam zalany bak – to nie to.. )
zjechałem tak szarpiąc się na pobocze
Gdy po chwili próbowałem go odpalić tylko stukało mi cos pod maską i zero reakcji .
Elektryka działa , radio , swiatla , klima itd. ale nie odpala
Co to moze byc i ewentualnie jakie koszty naprawy ?
Nie wiem co robic bo potrzebuje samochodu do pracy
BA Z5 – nagła awaria silnika
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 17 mar 2017, 09:24 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
Najprościej byłoby wykonać telefon do jakiejś wróżki – może ona najszybciej podpowie?
Jak sobie wyobrażasz naszą pomoc "zdalną" skoro mało precyzyjnie opisujesz sytuację?
To "buczenie" z czegoś sie bierze ale skąd dochodzi to nie wiemy.
Stukanie to też trochę zbyt ogólne pojęcie
Temperatura silnika w normie była? Paski wszystkie są? Olej i inne płyny są w normie?
Może to proste pytania ale my tego nie wiemy.
I na przyszłość proszę zaznajomić się z właściwym nazewnictwem tematów oraz z podziałem Działów Technicznych.
Temat przenoszę.
Jak sobie wyobrażasz naszą pomoc "zdalną" skoro mało precyzyjnie opisujesz sytuację?
To "buczenie" z czegoś sie bierze ale skąd dochodzi to nie wiemy.
Stukanie to też trochę zbyt ogólne pojęcie
Temperatura silnika w normie była? Paski wszystkie są? Olej i inne płyny są w normie?
Może to proste pytania ale my tego nie wiemy.
I na przyszłość proszę zaznajomić się z właściwym nazewnictwem tematów oraz z podziałem Działów Technicznych.
Temat przenoszę.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zapewne nie masz paska na alternatorze i pompie wody.
A z tym może się wiązać niestety ..... przegrzanie silnika.
Nie jest na szczęście tragicznie skoro auto udało się odpalić.
Ale nie oszukujmy się – silnik dostał po tyłku i to nieźle
A z tym może się wiązać niestety ..... przegrzanie silnika.
Nie jest na szczęście tragicznie skoro auto udało się odpalić.
Ale nie oszukujmy się – silnik dostał po tyłku i to nieźle
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Zauważ Picker że pasek alternatora napędza też pompę wody a to dosyć istotny element silnika.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości