Jak naciągnąć pasek alternatora?
Strona 1 z 1
Jak 1 nie popuścisz, to 2 nic nie zrobisz. Dwóch musisz wkręcać, żeby pasek się naciągał.
- Od: 12 paź 2008, 22:43
- Posty: 478 (0/4)
- Skąd: Garwolin
- Auto: 323f BA 1.8 TURBO '96
YANIK – zauważ, że to jest "japończyk" i niech przez myśl nie przejdzie ci używanie klucza "13"
A tak na poważnie to nie naciągnij za bardzo tego paska bo szkoda łożysk.
Uzupełnij proszę profil o lokalizacje bo bywa to czasem przydatne.
Temat przenoszę do działu silnikowego – proszę zapoznać się na przyszłość z podziałem Forum.
A tak na poważnie to nie naciągnij za bardzo tego paska bo szkoda łożysk.
Uzupełnij proszę profil o lokalizacje bo bywa to czasem przydatne.
Temat przenoszę do działu silnikowego – proszę zapoznać się na przyszłość z podziałem Forum.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Pasek, który sobie trochę dłużej popiszczy niestety już nigdy nie będzie taki jak wcześniej bo będzie miał podpaloną powierzchnię. W takim wypadku nie zawsze naciąganie da już jakiś pozytywny efekt.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
W zasadzie masz racje ale fakt jest faktem, że stary i podpalony już pasek trzeba znacznie bardziej naciągąć niż przewiduje norma aby nie piszczał.
Jak coś takiego odbija się na trwałości łożysk nie będe przecież wspominał.
Jak coś takiego odbija się na trwałości łożysk nie będe przecież wspominał.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości