Mazda kopci na czarno nieplynnie przyspiesza
Strona 1 z 1
Witam wszystkich mam problem z silnikiem z5 auto kopci bardzo na czarno jak mu sie mocniej przygazuje i gdy sie przyspiesza powyzej 3000rpm to przyspiesza tak jak by zabka:) Madzia pali normalnie spalanie jest normalne i moc tez ma czym to moze byc pomozcie !
- Od: 28 lip 2013, 10:49
- Posty: 5
- Skąd: Kety (malopolskie)
- Auto: Mazda 323f ba z5 1997
Zrób podstawową diagnostykę silnika i wówczas będziemy myśleć co dalej.
Nie zaszkodziłoby jakbyś też uzupełnił profil o lokalizację.
Nie zaszkodziłoby jakbyś też uzupełnił profil o lokalizację.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Czesc wiec sprawdzilem kompresje na 1,2,3 cylindrze jest po 13 na 4 jest 10 to i tak chyba nie ma zle Jak odpalisz ja rano to trasznie tez kopci na bialo czy powodem tego wszystkiego moga byc uszczelniacze??
- Od: 28 lip 2013, 10:49
- Posty: 5
- Skąd: Kety (malopolskie)
- Auto: Mazda 323f ba z5 1997
Jeśli uszczelniacze to raczej kolor spalonego oleju czyli dymienie na niebiesko powinno być.
A co do diagnostyki to chyba nie czytałeś zbytnio postów na Forum – poczytaj TUTAJ
Na przyszłość użyj wyszukiwarki bo większość tego typu problemów była poruszana już nie raz.
A co do diagnostyki to chyba nie czytałeś zbytnio postów na Forum – poczytaj TUTAJ
Na przyszłość użyj wyszukiwarki bo większość tego typu problemów była poruszana już nie raz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dzisiaj bylem u mechanika i powiedzia ze glowica jest do roboty wiec wystarczylo by wymienic tylko uszczelniacze a co z tym mulem pomiedzy 3 a 4 tys obrotow??
Dopisano 29 lip 2013, 19:07:
Poogladalem teraz wszystko dobrze pod maska i byla rula dolotowa peknieta skleilem to taka tasma specjalna i pojechalem sie przejechac pierwsze 2 proby depniecia i byo to samo potem ten mul zniknol lecz po jakis 5 minutach powrocil czy to moze byc jednak ta rula??
Dopisano 29 lip 2013, 19:07:
Poogladalem teraz wszystko dobrze pod maska i byla rula dolotowa peknieta skleilem to taka tasma specjalna i pojechalem sie przejechac pierwsze 2 proby depniecia i byo to samo potem ten mul zniknol lecz po jakis 5 minutach powrocil czy to moze byc jednak ta rula??
- Od: 28 lip 2013, 10:49
- Posty: 5
- Skąd: Kety (malopolskie)
- Auto: Mazda 323f ba z5 1997
Ta rura ma ogromny wpływ na zbieranie się samochodu, bo jak jest nieszczelna to silnik łapie lewe powietrze. Taśma średnio się sprawdza. Lepiej kupić kawałek rury ze stali nierdzewnej i dwie złączki i będzie wszystko szczelne. Ja kupiłem orginalną z serwisu Mazdy, ale kosztuje to majątek, a używanej nie polecam kupować. Czy sprawdzałeś może luzy zaworowe? Może one są odpowiedzialne za tą słabą kompresję na czwartym cylindrze. Pozdro
Problem rozwiazany przestawilem aparat zaplonowy do kabiny i mula nie ma idzie ja burza Teraz tylko spalanie oleju zostalo najpierw zrobie uszczelniacze bo nie trzeba glowicy zdejmowac Dzieki za pomoc bo bez tego forum bym pewnie do tego nie doszedl:)
- Od: 28 lip 2013, 10:49
- Posty: 5
- Skąd: Kety (malopolskie)
- Auto: Mazda 323f ba z5 1997
bezele36 napisał(a):Problem rozwiazany przestawilem aparat zaplonowy do kabiny i mula nie ma idzie ja burza
Pojeździsz nieco i nie dziw się jak sytuacja jak wcześniej nie powróci znów.
Regulację zapłonu robimy w trybie diagnostycznym – co i jak to już sobie sam na Forum poszukaj bo było to wałkowane nie raz.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości