Mazda nadal kopci po wym. uszczelniaczy [323 BA Z5]
u mnie do 3 tys obr jest mulaste a powyżej jest bardzo żwawe i przyśpiesza dość dobrze jak na silnik z5 oczywiście
Rudolf wg mnie za bardzo kombinujesz i tracisz czas popytaj znajomych i znajdz jakiegoś dobrego mechanika i 3maj sie jednego dobrego sprawdzonego gościa niech ci wszystko posprawdza raz a dobrze i będziesz miał spokój,,,,ja z doświadczenia wiem że najlepiej się trzymać jednego a dobrego mechanika jak coś się niewie samemu bo nieraz samemu traci sie niepotrzebnie czas i kase a jak ktoś nie widzi co z twoim autem na miejscu to przez forum to takie gdybanie może to może to i czasem pakowanie kasy w niepotrzebne części,oczywiście poradzić się można ale z tego co nieraz widze to każdy widzi inną usterke i jakby chcial to wszystko zmienić to pól auta heheh,,,,ale to tylko moje skromne zdanie
Rudolf wg mnie za bardzo kombinujesz i tracisz czas popytaj znajomych i znajdz jakiegoś dobrego mechanika i 3maj sie jednego dobrego sprawdzonego gościa niech ci wszystko posprawdza raz a dobrze i będziesz miał spokój,,,,ja z doświadczenia wiem że najlepiej się trzymać jednego a dobrego mechanika jak coś się niewie samemu bo nieraz samemu traci sie niepotrzebnie czas i kase a jak ktoś nie widzi co z twoim autem na miejscu to przez forum to takie gdybanie może to może to i czasem pakowanie kasy w niepotrzebne części,oczywiście poradzić się można ale z tego co nieraz widze to każdy widzi inną usterke i jakby chcial to wszystko zmienić to pól auta heheh,,,,ale to tylko moje skromne zdanie
- Od: 13 sty 2011, 13:25
- Posty: 67
- Skąd: Krosno
- Auto: Mazda 323F ba 1.5 16V 96r,sekwencja Lpg
Co do oleju który masz pod aparatem . W którym dokładnie jest on jest miejscu bo może sie okazać że to nie aparat zapłonowy tylko uszczelka pod głowicą sie kończy, i auto ci muli i nie a mocy.
arafal21 napisał(a):Co jeden to lepszy widze. najlepiej napiszcie "wymien silnik".
nie ma to jak szukać dziury w całym
przeciaż widać skąd cieknie wystarczy umyć zatłuszczony obszar i po jakiejś trasie obserwować gdzie się pojawia oliwa
15 /100km jak na Z5 to trochę dużo moja zielona strzała pali 9 ale gazu bez ecodraivingu.
A sprawdzales jak silnik reaguje po odpieciu sondy? moze to ja boli. wypnij i wtedy sie przejedz, kosc od sondy znaduje sie pod aparatem zaplonowym i nie jakies pierd..enie o sparawdzaniu miernikami bo to hu.a daje.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
no tak ja miałem przez prawie dwa lata olej pod niby pokrywą zaworów i pod aparatem zapłonowym ,a tu sie nagle okazuje że to nie uszczelka z pokrywy i z aparatu tylko z pod głowicy, popatrz dobrze, a najlepiej jedź do dobrego mechanika żeby mieć 100 % pewność co to jest
to, że może Tobie się nie udało to nie znaczy, że innym również się nie uda. Ja zawsze podpinam sondę pod miernik AFR i zawsze jestem w stanie określić stan sondy. Tym bardziej, że manual podaje wartości V i warunki w jakich można przetestować układ sondy lambda prostszym miernikiem. Także odpinanie jest bezsensowne.arafal21 napisał(a):i nie jakies pierd..enie o sparawdzaniu miernikami bo to hu.a daje.
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Taa jasne, tylko ze nie trzeba dukac sie z miernikiem bo juz po 100m jestes w stanie okreslic ze sonda jest zesputa. aa i tez jesli trafisz w ten moment ze ona dobrze juz mozna sie walnac bo tak czasem bywa, nie jeden tu pisal ze sonda niby dobrze dziala wg miernika.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Tego że po odłączeniu sondy samochód może będzie normalnie jechał bez żadnego duszenia się i zamulania. Najprostszy test sondy jaki może być to jazda z odłączoną sondą. Jak będzie samochód jechał normalnie to ..... masz odpowiedź
Sonda do wymiany
Sonda do wymiany
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
To zależy ile jeździsz. Sonda zaczyna działać na rozgrzanym silniku. W okresie zimowym i tak samochód pracuje dłużej na ssaniu. Więc jeśli pokonujesz krótkie odcinki przypuszczam że nawet nie zauważysz różnicy. Co innego jeśli jeździsz dużo w cyklu miejskim, wówczas może być to zauważalne bo na trasie i tak się jednak troszkę depta więc i tak jest jazda na otwartej przepustnicy więc wówczas spalanie i tak powinno pozostać bardzo podobne
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości