
Mazda 323F BA. Problem z paliwem
Strona 1 z 1
Witam. Mam taki mały problem z paliwem nie wiem czy to jest przez pompę czy przez brak paliwa. A wiec mam 1/5 baku no pierwsza kreska nad rezerwą , Jadąc na obrotach jakoś 3,5-4,5 tysiąca albo przerzucając bieg. Auto zwalnia ( muli go) po chwili dostaje kopa i jedzie dalej ale po chwili znów do samo na tych samych obrotach lub przy zmianie biegu. Wiec mam takie pytanie czy to przez pompę czy przez to że jest mało paliwa. ? 

-
MaciaX
Dziura w rurze dolotu moze byc, przeplywomierz brudny, sonda do wymiany. A jesli wg Ciebie to paliwo jedz do mechaniora niech sie wepnie w pompe sprawdzi cisnienie ,albo wyjmij pompke zobacz czy nie jedz zasyfiona. Pompa znajduje sie pod [jakim?] siedziskiem 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak dobrze pamiętam to Lutek miał (ma?) ten sam problem tylko on ma wersję V6, zaczęło mu się tak robić odkąd mu się paliwo skończyło w baku.
Hej mam u siebie ten sam problem, dodam, że moje auto stało u mechanika pół dnia... sprawdził wszystko:
Kable, sondy, świece, dolot powietrza... stwierdził, że musi pływać syf w baku i jak jest mało paliwa, to się przytyka tym syfem pompa na filtrze. Oferowali czyszczenie baku, ale 150 zł za to nie dam, wolę lać do pełna i nie schodzić poniżej 1/4 baku. Podciśnienie jest raczej okej u mnie, bo po dojechaniu na CPN na rezerwie, po odkręceniu korka słychać syknięcie, więc podciśnienie w baku jest. Obstawiam na pływający syf. Kolega mówi, że może to być jeszcze woda w baku, ale dziwne bo woda jest przecież cięższa od benzyny więc cały czas byłaby na dnie i pompa by zasysała cały czas tą wodę (dobrze mówię?), w każdym razie mam zamiar do baku wlać pół baku paliwa i do tego 1L denaturatu bo on pozbędzie się wody z baku.
Do autora tego tematu mam prośbę, wyślij mi swój numer telefonu w prywatnej wiadomości, bo mamy idealnie ten sam problem i te same samochody, może ja znajdę rozwiązanie to zadzwonię i Ci powiem co było, albo Ty coś znajdziesz to zadzwonię i się dowiem co to za problem
w zasadzie, moglibyśmy się dogadać tu przez forum, ale myślę, że jak to naprawisz to znikniesz z forum i się już nie dowiem co to za problem 
P.S. Żebyście widzieli moje w***wienie, jak wyprzedzałem Fiata 126p na prostej drodze a tu nagle Madzie zaczęła przerywać jak głupia i musiałem się schować z powrotem
Kable, sondy, świece, dolot powietrza... stwierdził, że musi pływać syf w baku i jak jest mało paliwa, to się przytyka tym syfem pompa na filtrze. Oferowali czyszczenie baku, ale 150 zł za to nie dam, wolę lać do pełna i nie schodzić poniżej 1/4 baku. Podciśnienie jest raczej okej u mnie, bo po dojechaniu na CPN na rezerwie, po odkręceniu korka słychać syknięcie, więc podciśnienie w baku jest. Obstawiam na pływający syf. Kolega mówi, że może to być jeszcze woda w baku, ale dziwne bo woda jest przecież cięższa od benzyny więc cały czas byłaby na dnie i pompa by zasysała cały czas tą wodę (dobrze mówię?), w każdym razie mam zamiar do baku wlać pół baku paliwa i do tego 1L denaturatu bo on pozbędzie się wody z baku.
Do autora tego tematu mam prośbę, wyślij mi swój numer telefonu w prywatnej wiadomości, bo mamy idealnie ten sam problem i te same samochody, może ja znajdę rozwiązanie to zadzwonię i Ci powiem co było, albo Ty coś znajdziesz to zadzwonię i się dowiem co to za problem
P.S. Żebyście widzieli moje w***wienie, jak wyprzedzałem Fiata 126p na prostej drodze a tu nagle Madzie zaczęła przerywać jak głupia i musiałem się schować z powrotem
- Od: 18 cze 2012, 10:05
- Posty: 146
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 323F BA Z5 1.5 16V 95'
Ale pieprzyc kazdy jeden kurna. Jak wam pokaze pompe paliwa usyfiona to was z krzesla zwali
A jaki Ci sie takie cuda dzieja to masz cos nie halo anie pompa. Jak Ci mechanik sprawdzil sonde?? Przez rezystenje?? tak se mozna sprawdzac sonde jak jest calkiem padnieta, a jesli ona raz dziala raz nie ale nie tak gwaltownie, podejrzewalbym przeplywomierz albo gdzies dziura w dolocie. foto za 5 wrzuce brudnej pompy
edit:
macie pany foto brudnej pompy


A efekt tego byl taki ze silnik nie mogl nabrac obrotow na jalowym, a jazda to byla zgroza 60-70km/h na piatym biegu, nie bylo mowy o jakim kolwiek wciskaniu gazu w podlem bo silnik schodzil do zera z obrotami i zdychal.
A jaki Ci sie takie cuda dzieja to masz cos nie halo anie pompa. Jak Ci mechanik sprawdzil sonde?? Przez rezystenje?? tak se mozna sprawdzac sonde jak jest calkiem padnieta, a jesli ona raz dziala raz nie ale nie tak gwaltownie, podejrzewalbym przeplywomierz albo gdzies dziura w dolocie. foto za 5 wrzuce brudnej pompy
edit:
macie pany foto brudnej pompy


A efekt tego byl taki ze silnik nie mogl nabrac obrotow na jalowym, a jazda to byla zgroza 60-70km/h na piatym biegu, nie bylo mowy o jakim kolwiek wciskaniu gazu w podlem bo silnik schodzil do zera z obrotami i zdychal.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
dolkadnie musicie wyczyscic sito pompy a pozniej przy okazji moze sie zdazyc ze wogole nie odpolicie auta poprzez zapchany filtr paliwa przez duze cisnienie z pompy
ja mialem taki problem dokladnie i wystarczylo to zrobic i klopot znikl calkowicie 
Sprawdź, co tatuaż mówi o człowieku. Jego wzór świadczy o cechach charakteru.
DZIWACZNY WZÓR
To w rzeczywistości bardzo odpowiedzialny człowiek, ale nie brakuje mu poczucia humoru, którym może cię znienacka zaskoczyć.
DZIWACZNY WZÓR
To w rzeczywistości bardzo odpowiedzialny człowiek, ale nie brakuje mu poczucia humoru, którym może cię znienacka zaskoczyć.
- Od: 13 sie 2009, 15:17
- Posty: 231
- Skąd: Bydgoszcz ( kiedyś Piła)
- Auto: Mazda 323F BA 94r 1,5 16V

Powód: Proszę nie dublować swoich postów w różnych tematach!
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości