Witam dałem już ogłoszenie w dziale kupie ale może , któryś z kolegów ma do sprzedania aparat zapłonowy P 9 z góry dziekuje za zainteresowanie i prosze o kontakt telefoniczny ponieważ bardzo żadko jestem na forum pozdrawiam michał
694-307-844 michał
Aparat zapłonowy [BA Z5]
dołącze sie do tematu, ale ze swoją Mazda 323 BG '92 1.6 16V....
problem mianowicie polega na tym, ze na zimnym silniku jest bardzo nie rowna praca silnika, po przy gazowaniu przerywa, ale gdy sie lekko rozgrzeje juz jest ok – to na benzynie... na benzynie chodzi idealnie w pełnym zakresie obrotów i nie faluje...choc czasami powyżej 4 tyś potrafi złapac czkawke... na LPG są to juz wieksze problemy, bo po przerzuceniu na gaz na jałowym biegu i wolnych obrotach od czasu do czasu potrafia falować i prawie gaśnie... przy ruszaniu są szarpnięcia tak jakby zabrałko jej gdzies prądu. Nie są to objawy raczej małej dawki gazu bo wgrywana byla nowa mapa i wymieniany komputer od gazu... nowe przewody BOSH'a i świece NGK, kopułka i palec w bdb stanie. Dalej przy jezdzie spokojnej na 5 biegu w kazdym zakresie predkosci czuc szarpnięcia silnika jakby na sekundke stracil prąd i jedzie dalej...są to cykliczne szarpnięcia... gaz założony w lutym 2014 wiec świeza sekwencja. Juz staję sie zielony co mam zrobic... i nie wiem czy to nie czujnik hala , albo caly aparat zaplonowy walnięty... jakies sugestie ?
problem mianowicie polega na tym, ze na zimnym silniku jest bardzo nie rowna praca silnika, po przy gazowaniu przerywa, ale gdy sie lekko rozgrzeje juz jest ok – to na benzynie... na benzynie chodzi idealnie w pełnym zakresie obrotów i nie faluje...choc czasami powyżej 4 tyś potrafi złapac czkawke... na LPG są to juz wieksze problemy, bo po przerzuceniu na gaz na jałowym biegu i wolnych obrotach od czasu do czasu potrafia falować i prawie gaśnie... przy ruszaniu są szarpnięcia tak jakby zabrałko jej gdzies prądu. Nie są to objawy raczej małej dawki gazu bo wgrywana byla nowa mapa i wymieniany komputer od gazu... nowe przewody BOSH'a i świece NGK, kopułka i palec w bdb stanie. Dalej przy jezdzie spokojnej na 5 biegu w kazdym zakresie predkosci czuc szarpnięcia silnika jakby na sekundke stracil prąd i jedzie dalej...są to cykliczne szarpnięcia... gaz założony w lutym 2014 wiec świeza sekwencja. Juz staję sie zielony co mam zrobic... i nie wiem czy to nie czujnik hala , albo caly aparat zaplonowy walnięty... jakies sugestie ?
Szukam Cewki do aparatu M3 znalazłem dwie które niby pasują ...
H3T03975 –> Mobiletron CF-27
H3T0397 –> Mobiletron CF-32
z wyglądu wyglądają identycznie nie mam pojęcia czym się różnią może opornościami cewki ?
która będzie bardziej odpowiednia do aparatu zapłonowego "M3 BP1A T2T60371"
Może ktoś kupował i ma jakieś doświadczenie....
...Dzięki z góry za jakiekolwiek sugestie.
H3T03975 –> Mobiletron CF-27
H3T0397 –> Mobiletron CF-32
z wyglądu wyglądają identycznie nie mam pojęcia czym się różnią może opornościami cewki ?
która będzie bardziej odpowiednia do aparatu zapłonowego "M3 BP1A T2T60371"
Może ktoś kupował i ma jakieś doświadczenie....
...Dzięki z góry za jakiekolwiek sugestie.
- Od: 30 wrz 2009, 18:50
- Posty: 140
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 323F BA
Zadna filozofia go rozberac Przy rozkrecaniu poukladaj sobie tak jak rozkrecasz i bez zandego problemu go zlozysz Szkoda ,ze ja nie zrobilem zdjec jak swoje M3 ratowalem
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Zależy od tego, gdzie masz ten wyciek – najczęściej cieknie sobie miedzy aparatem a głowicą.
Wymieniasz oring i po kłopocie.
Jest opis jak to zrobić.
Tutaj masz fotorelację z naprawy P5: viewtopic.php?p=734255
Wymieniasz oring i po kłopocie.
Jest opis jak to zrobić.
Fazora napisał(a):... Też chciałabym wyczyścić aparat M3 ale fotki nie działają
Tutaj masz fotorelację z naprawy P5: viewtopic.php?p=734255
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wymień oring i zobacz jak będzie dalej.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Oring 38 x 3.5
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości