rider kolega
lesiux miał jakiś czas temu robiony remont silnika 1.8, poskładano go na pierścieniach Hastings, z moich wiadomości które zbierałem przez jakiś czas wynika że do mazdowych silników nadają się tylko pierścienie oryginalne(cena zwala z nóg), RIK, NPR,
niby Hastings zaleca docieranie "na ostro" ale tak czy srak nie wydaje mi się że był to najlepszy wtedy wybór...możliwe że jeśli pierścienie olejowe zablokowało, płukanka/nafta, dobry olej je ruszy i puszczą, przestanie tak pić, jeśli się źle dotarły to nawet lepszy olej im nie pomoże.... w sumie można spróbować, zalać 5w-30 i pokręcić go odpowiednio do docierania na ostro, chociaż po takim czasie to już chyba późno, ale, gorzej nie będzie
spalanie na poziomie 14l/100km to lekka przesada, jak auto jest przelane to zmywa olej ze ścianek cylindrów i dodatkowo go rozrzedza, nie jest to dobre zjawisko... masz sprawną lambde i czujnik temp, termostat, szczelne wszystko?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust