Naprawa karbowanej gumowej rury dolotu (BA Z5, str. 2 i 6)

Postprzez Siw-y » 29 kwi 2011, 15:07

Przy takiej powierzchni to Ci się rozpuści ta zapalniczka <lol>
Użyj opalarki albo obkurcz nad kuchenką.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez frystylez » 29 kwi 2011, 16:59

Dzięki za pomysła;) faktycznie nie pomyślałem z tą kuchenką;)) Nawet palce mogłyby mi się stopić;))

No ba:) pewnie że mi zostanie:) mam METRA:)) Tylko że nie wiem kiedy się za to złapie...asynchroniczny brak czasu:) ale mogę odciąć jakiś kawałek:)
TYlko ona nie jest z klejem a zwykła zwyczajna:) Zdjęcie mogę Ci na maila zapodać.

bielu123 napisał(a):
Hej

Zostanie ci może przypadkiem jakiś kawałek, który starczy na jeszcze jedna rurę ?:)
Chętnie odkupię <faja>
Black sweet coffe:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2007, 21:08
Posty: 27
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 323F BA Z5 rocznik 97'

Postprzez jaaco » 29 kwi 2011, 19:36

Ja owinąłem dokładnie taśmą samowulkanizującą a na to jeszcze taśmą izolacyjną. Po pierwszej jeździe było widać że taśma pracowała i się ściaśniła ;]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez jarekrk » 29 kwi 2011, 22:45

dokładnie mam tak samo taśmo samowulkanizująca + potem1/3 rolki izolacji czarnej i wygląda elegancko i estetycznie
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 09:30
Posty: 237
Skąd: Kraków
Auto: bmw 323 e46

Postprzez mirek323F » 12 kwi 2012, 11:49

Witam, moja karbowana rura z dolotu dokończyła żywota, chwilowo ją połatałem, ale znalazłem zamienniki firmy TED-GUM w cenie 115zł. Montował ktoś z kolegów, jak z jej trwałoscią ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lut 2007, 16:24
Posty: 373
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: MAZDA 6 GJ 2.5 2016
MAZDA 6 GH 2.0 2009 MAZDA 323F BA 1.5 1996

Postprzez frystylez » 12 kwi 2012, 16:23

Mhh zamiennik powiadasz. Nie wiem jak się będzie sprawował za kilka lat. Ja polecam Ci rurkę termokurczliwą. Niski koszt a i różnica praktycznie żadna:))
Black sweet coffe:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2007, 21:08
Posty: 27
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 323F BA Z5 rocznik 97'

Postprzez Marek 161BD081 » 12 kwi 2012, 16:43

Ja jak kiedyś pokleiłem taśmą samowulkanizującą to trzyma się do tej pory :)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez łukaszinio » 12 kwi 2012, 17:14

PANOWIE
wedłog mnie rozwiązanie z koszulką termokurczliwą nie jest dobre a to dlatego że uzyskujemy stosunkowo sztywne połączenie a jak wiadomo silnik względem obudowy filtra podczas ruszania czy hamowania biegami przemieszcza się co nie jest dobre :P :P

ja problem rozwiązałem następująco odwiedziłem szrot wybrałem sobie rure karbowaną od jakiegoś AUDI (taki symbol na rurze) i zaadaptowałem do mojej ZIELONEJ STRZAŁY wszystko ładnie pieknie poskręcane opaskami całość mnie wyniosła 12.5 zł
do poprawki rury potrzebny
bardzo ostry noż
dwie opaski
organ pobrany od dawcy
krążek metalowy ( ja zrobiłem z paska blachy o szerokości 0.5 cm o grubości 1 mm) aby opaska nie zgnietła kolanka ktore pozoztało wycięte i wyrownane ze starego dolotu
no i jakieś 30 min może troche więcej
a oto efekt :P
10-33701a2163eee77fgen.jpg
11-85c88ce719ce858cgen.jpg


Edit by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323