Przy takiej powierzchni to Ci się rozpuści ta zapalniczka
Użyj opalarki albo obkurcz nad kuchenką.
Naprawa karbowanej gumowej rury dolotu (BA Z5, str. 2 i 6)
Dzięki za pomysła;) faktycznie nie pomyślałem z tą kuchenką;)) Nawet palce mogłyby mi się stopić;))
No ba:) pewnie że mi zostanie:) mam METRA:)) Tylko że nie wiem kiedy się za to złapie...asynchroniczny brak czasu:) ale mogę odciąć jakiś kawałek:)
TYlko ona nie jest z klejem a zwykła zwyczajna:) Zdjęcie mogę Ci na maila zapodać.
No ba:) pewnie że mi zostanie:) mam METRA:)) Tylko że nie wiem kiedy się za to złapie...asynchroniczny brak czasu:) ale mogę odciąć jakiś kawałek:)
TYlko ona nie jest z klejem a zwykła zwyczajna:) Zdjęcie mogę Ci na maila zapodać.
bielu123 napisał(a):
Hej
Zostanie ci może przypadkiem jakiś kawałek, który starczy na jeszcze jedna rurę ?:)
Chętnie odkupię
Black sweet coffe:)
- Od: 10 sty 2007, 21:08
- Posty: 27
- Skąd: Przemyśl
- Auto: Mazda 323F BA Z5 rocznik 97'
Ja owinąłem dokładnie taśmą samowulkanizującą a na to jeszcze taśmą izolacyjną. Po pierwszej jeździe było widać że taśma pracowała i się ściaśniła ;]
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
dokładnie mam tak samo taśmo samowulkanizująca + potem1/3 rolki izolacji czarnej i wygląda elegancko i estetycznie
Została sama mazda żony i bmw.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
Nissana z avatara już nie mam ale zostawiłem sobie avatara jako pamiątkę starych dobrych czasów.
- Od: 13 lis 2008, 09:30
- Posty: 237
- Skąd: Kraków
- Auto: bmw 323 e46
Witam, moja karbowana rura z dolotu dokończyła żywota, chwilowo ją połatałem, ale znalazłem zamienniki firmy TED-GUM w cenie 115zł. Montował ktoś z kolegów, jak z jej trwałoscią ?
- Od: 28 lut 2007, 16:24
- Posty: 373
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: MAZDA 6 GJ 2.5 2016
MAZDA 6 GH 2.0 2009 MAZDA 323F BA 1.5 1996
Ja jak kiedyś pokleiłem taśmą samowulkanizującą to trzyma się do tej pory
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
PANOWIE
wedłog mnie rozwiązanie z koszulką termokurczliwą nie jest dobre a to dlatego że uzyskujemy stosunkowo sztywne połączenie a jak wiadomo silnik względem obudowy filtra podczas ruszania czy hamowania biegami przemieszcza się co nie jest dobre
ja problem rozwiązałem następująco odwiedziłem szrot wybrałem sobie rure karbowaną od jakiegoś AUDI (taki symbol na rurze) i zaadaptowałem do mojej ZIELONEJ STRZAŁY wszystko ładnie pieknie poskręcane opaskami całość mnie wyniosła 12.5 zł
do poprawki rury potrzebny
bardzo ostry noż
dwie opaski
organ pobrany od dawcy
krążek metalowy ( ja zrobiłem z paska blachy o szerokości 0.5 cm o grubości 1 mm) aby opaska nie zgnietła kolanka ktore pozoztało wycięte i wyrownane ze starego dolotu
no i jakieś 30 min może troche więcej
a oto efekt
Edit by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
wedłog mnie rozwiązanie z koszulką termokurczliwą nie jest dobre a to dlatego że uzyskujemy stosunkowo sztywne połączenie a jak wiadomo silnik względem obudowy filtra podczas ruszania czy hamowania biegami przemieszcza się co nie jest dobre
ja problem rozwiązałem następująco odwiedziłem szrot wybrałem sobie rure karbowaną od jakiegoś AUDI (taki symbol na rurze) i zaadaptowałem do mojej ZIELONEJ STRZAŁY wszystko ładnie pieknie poskręcane opaskami całość mnie wyniosła 12.5 zł
do poprawki rury potrzebny
bardzo ostry noż
dwie opaski
organ pobrany od dawcy
krążek metalowy ( ja zrobiłem z paska blachy o szerokości 0.5 cm o grubości 1 mm) aby opaska nie zgnietła kolanka ktore pozoztało wycięte i wyrownane ze starego dolotu
no i jakieś 30 min może troche więcej
a oto efekt
Edit by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości