Sprawdzenie działania i regulacja przepustnicy (BA Z5)
Pozostaje Ci zniszczyć całkowicie
Z tego co pamiętam ten korek jest bardzo delikatny. Jeśli Ci się nie uda nim obracać to jego również trzeba będzie dorobić.
Ostatnio uszczelniałem układ chłodzenia i odpowietrzałem go.
Moja madzia cierpi na wysokie obroty i podejrzana jest też przepustnica a dokładniej jej ogrzewanie.
Na uruchomionym silniku zdjąjem wężyk którym dochodzi ciecz chłodząca i nic nie leci z niego. Zassałem go i jak zaczęło leciec wsadziłem go na miejsce.
Następnego dnia po krótkim nagrzaniu mazdy dotknałem tego wężyka ale nadal jest chłodny w porównaniu z tym co idzie na nagrzewnicę.
Jakieś pomysły na to?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Moja madzia cierpi na wysokie obroty i podejrzana jest też przepustnica a dokładniej jej ogrzewanie.
Na uruchomionym silniku zdjąjem wężyk którym dochodzi ciecz chłodząca i nic nie leci z niego. Zassałem go i jak zaczęło leciec wsadziłem go na miejsce.
Następnego dnia po krótkim nagrzaniu mazdy dotknałem tego wężyka ale nadal jest chłodny w porównaniu z tym co idzie na nagrzewnicę.
Jakieś pomysły na to?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ale to jest za termostatem więc zanim coś poleci to musi być fest ciepłe nie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości