Nie odpala, dziwny dźwięk z okolic kolektora na włączonym zapłonie
Ja nic nie zmniejszalem i jest ok. Masz Przemka podjedz do niego moze akurat aparaty zaplonowe bd takie same to Ci podmieni i bedzie na 100% pewny czy to z jego winy lub cos innego.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kup waz o takiej srednicy i zaloz tak zeby sie nie zagial a jeszcze lepiej pozbadz sie go, zaslep krociec od strony harmonijki a na ten w pokrywie zaloz filterek na odme.
-
Przemek323c
Problemów ciąg dalszy. Wymieniłem oring aparatu zapłonowego bo wydawał mi się w kiepskim stanie. Po wymianie jest jeszcze gorzej. Tym razem nawet i na benzynie dławi się, nie wkręca na obroty. Podłączyłem się do kostki diagnostycznej ponownie i wymigało mi 2 błędy 04(czujnik położenia wału/czujnik temp. powietrza zasysanego) i 08(przepływomierz powietrza). Na silniku włączonym jak i wyłączonym tylko te 2 błędy wymigało.
Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
- Od: 24 kwi 2010, 14:49
- Posty: 74
- Skąd: ok. Lublin
- Auto: 323f BA 1.5 95r
Problemów ciąg dalszy. Wymieniłem oring aparatu zapłonowego bo wydawał mi się w kiepskim stanie. Po wymianie jest jeszcze gorzej. Tym razem nawet i na benzynie dławi się, nie wkręca na obroty. Podłączyłem się do kostki diagnostycznej ponownie i wymigało mi 2 błędy 04(czujnik położenia wału/czujnik temp. powietrza zasysanego) i 08(przepływomierz powietrza). Na silniku włączonym jak i wyłączonym tylko te 2 błędy wymigało.
Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
- Od: 24 kwi 2010, 14:49
- Posty: 74
- Skąd: ok. Lublin
- Auto: 323f BA 1.5 95r
Skoro wywala blad przeplywomierza tzn ze cos jest z nim nie halo niezaleznie od tego czy wyglada ok czy nie.
-
Przemek323c
Pojechałem na szrot w Ciecierzynie i kupiłem na próbę inny przepływomierz. Efekt: dławi go jakby mocniej i nadal wywala te 2 błędy: 04 i 08
Zresetuję komputer jeszcze bo tego w sumie nie zrobiłem. Zobaczymy może się zresetuje układ i zaskoczy.
Zresetuję komputer jeszcze bo tego w sumie nie zrobiłem. Zobaczymy może się zresetuje układ i zaskoczy.
- Od: 24 kwi 2010, 14:49
- Posty: 74
- Skąd: ok. Lublin
- Auto: 323f BA 1.5 95r
Tak. Dobrałem w sklepie o takiej samej średnicy i nawet kształcie wygięcia. Tylko go skróciłem do odpowiedniej długości bo był za długi.
Ktoś doradzi co zrobić z tym przepływomierzem? Czy oddać skoro nic się nie poprawiło? A wina może leżeć po stronie aparatu zapłonowego? Tylko dlaczego mi wymigało 04 i 08? Dobrze zrobiłem, że zresetowałem komputer? Jutro przemienię z powrotem na mój przepływomierz i zobaczę czy wymiga znowu. Jeśli nie to znaczy, że to nie przepływka a problem leży gdzieś głębiej tylko gdzie?
Ktoś doradzi co zrobić z tym przepływomierzem? Czy oddać skoro nic się nie poprawiło? A wina może leżeć po stronie aparatu zapłonowego? Tylko dlaczego mi wymigało 04 i 08? Dobrze zrobiłem, że zresetowałem komputer? Jutro przemienię z powrotem na mój przepływomierz i zobaczę czy wymiga znowu. Jeśli nie to znaczy, że to nie przepływka a problem leży gdzieś głębiej tylko gdzie?
- Od: 24 kwi 2010, 14:49
- Posty: 74
- Skąd: ok. Lublin
- Auto: 323f BA 1.5 95r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości