Nie odpala, dziwny dźwięk z okolic kolektora na włączonym zapłonie

Postprzez Dejw » 15 mar 2014, 23:39

A może za mała przerwa jest na świecach? Na benzynie jest wszystko ok. Gdzieś kiedyś przemknęła mi informacja na forum, że dla gazu świece powinny mieć większą przerwę.
Dejw 323f BA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 15 mar 2014, 23:58

Odwrotnie. Na gazie teoretycznie mniejsza.
Przemek323c
 

Postprzez rafał88 » 16 mar 2014, 09:14

Ja nic nie zmniejszalem i jest ok. Masz Przemka podjedz do niego moze akurat aparaty zaplonowe bd takie same to Ci podmieni i bedzie na 100% pewny czy to z jego winy lub cos innego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Dejw » 26 sie 2014, 20:32

Żeby nie zakładać nowego wątku. Gdzie mogę dostać ten przewód, który wchodzi w rurę dolotową? Stwardniał i pękł. Obojętnie jaki aby średnica się zgadzała sprawdzi się?
Załączniki
4527310858_2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 26 sie 2014, 20:47

Kup waz o takiej srednicy i zaloz tak zeby sie nie zagial a jeszcze lepiej pozbadz sie go, zaslep krociec od strony harmonijki a na ten w pokrywie zaloz filterek na odme.
Przemek323c
 

Postprzez Dejw » 12 wrz 2014, 12:08

Problemów ciąg dalszy. Wymieniłem oring aparatu zapłonowego bo wydawał mi się w kiepskim stanie. Po wymianie jest jeszcze gorzej. Tym razem nawet i na benzynie dławi się, nie wkręca na obroty. Podłączyłem się do kostki diagnostycznej ponownie i wymigało mi 2 błędy 04(czujnik położenia wału/czujnik temp. powietrza zasysanego) i 08(przepływomierz powietrza). Na silniku włączonym jak i wyłączonym tylko te 2 błędy wymigało.

Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Dejw » 12 wrz 2014, 12:08

Problemów ciąg dalszy. Wymieniłem oring aparatu zapłonowego bo wydawał mi się w kiepskim stanie. Po wymianie jest jeszcze gorzej. Tym razem nawet i na benzynie dławi się, nie wkręca na obroty. Podłączyłem się do kostki diagnostycznej ponownie i wymigało mi 2 błędy 04(czujnik położenia wału/czujnik temp. powietrza zasysanego) i 08(przepływomierz powietrza). Na silniku włączonym jak i wyłączonym tylko te 2 błędy wymigało.

Przepływomierz sprawdziłem i jest cały. Nie widać uszkodzeń. Obecnie szukam kogoś z okolicy co ma silnik 1,5 aby przełożyć całą puszkę z filtrem, bo chyba w niej jest ten czujnik temp. powietrza zasysanego.
Jak to nie to, to już nie wiem. Aparat zapłonowy ustawiłem dokładnie tak jak był kiedyś( miałem zaznaczone). Jakieś pomysły/porady?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 12 wrz 2014, 12:48

Skoro wywala blad przeplywomierza tzn ze cos jest z nim nie halo niezaleznie od tego czy wyglada ok czy nie.
Przemek323c
 

Postprzez Dejw » 12 wrz 2014, 14:32

Pojechałem na szrot w Ciecierzynie i kupiłem na próbę inny przepływomierz. Efekt: dławi go jakby mocniej i nadal wywala te 2 błędy: 04 i 08

Zresetuję komputer jeszcze bo tego w sumie nie zrobiłem. Zobaczymy może się zresetuje układ i zaskoczy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 12 wrz 2014, 15:10

Jaki masz aparat zaplonowy ?
Przemek323c
 

Postprzez Dejw » 12 wrz 2014, 16:15

P5 Mitsubishi.

Po zresetowaniu układu już nie wyświetla błędów ale nadal nie wkręca się. Tak jakby lewe powietrze zasysał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Postprzez Przemek323c » 12 wrz 2014, 19:33

A ogarnales ten wezyk o ktory wczesniej pytalem ?
Przemek323c
 

Postprzez Dejw » 12 wrz 2014, 20:06

Tak. Dobrałem w sklepie o takiej samej średnicy i nawet kształcie wygięcia. Tylko go skróciłem do odpowiedniej długości bo był za długi.


Ktoś doradzi co zrobić z tym przepływomierzem? Czy oddać skoro nic się nie poprawiło? A wina może leżeć po stronie aparatu zapłonowego? Tylko dlaczego mi wymigało 04 i 08? Dobrze zrobiłem, że zresetowałem komputer? Jutro przemienię z powrotem na mój przepływomierz i zobaczę czy wymiga znowu. Jeśli nie to znaczy, że to nie przepływka a problem leży gdzieś głębiej tylko gdzie? <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2010, 14:49
Posty: 74
Skąd: ok. Lublin
Auto: 323f BA 1.5 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323