JAKIE USZCZELNIACZE ZAWOROWE M. Z5 1.5 16V
Strona 1 z 1
Witam wszystkich przygotowuje sie do wymiany uszczelniaczy zaoworowych w mazdzie 323f silnik z5, 1.5 96 r.prosze doswiadczonych uzytkownikow o porade jakiej firmy najlepiej kupic i gdzie, jesli macie jakies linki to z gory bede wdzieczy pozdrawiam.
- Od: 15 lut 2012, 17:44
- Posty: 18
- Skąd: Strzyżów
- Auto: 323f ,BA 1,5 16v
najlpesze OE Mazda , bądź TAKOMA pisz do www.carspeed.pl
jak miałem jeszcze z5 to podczas remontu kładłem takoma uszczelniacze i pierścienie NPR. na pewno ponad 2 lata jeździło to i nie brało nic oleju, potem straciłem kontakt z nowym właścicielem
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
a jeszcze dopowiem ze problem mam taki – rano lub po 8 godz pracy, mazda puszcza niewielka chmurke niebieskiego dymu trwa to jakies 10 sek zuzucie oleju jakis 1l na 2 tys wiec juz sporo ;/ i o to rodzi sie jeszcze jedno pytanie czy da sie zmienic w silniku z5 uszczelniacze bez sciagania glowicy? czy jest to zilnik tzw kolizyjny? pytam bo kiedys to robilem w roverze wlasnie bez sciagania tylko podstawialem zawory tlokami po koleji na gornym polozeniu zwrotnym tloka krecac walem korbowym
- Od: 15 lut 2012, 17:44
- Posty: 18
- Skąd: Strzyżów
- Auto: 323f ,BA 1,5 16v
U mnie nie widze zeby jakos znikało od wymiany do wymiany pod górną kreska zawsze przed remontem litra na 1000km...pierscienie wbite w tloki, tuleje bez rys, wał igla
głowica po naprawie wyglądała jak nówka
Częsci kupowane w carspeed
głowica po naprawie wyglądała jak nówka
Częsci kupowane w carspeed
wow głowica [tiiit] oddales do regeneracji? z tego co mowisz to zainwestuje tez w wymiane pierscieni od razu, jakie pierscienie zalozyles? czyli przy tym remoncie wymieniles uszczelniacze pierscienie pompe wody rozrzad uszczelke cos jeszcze ?
- Od: 15 lut 2012, 17:44
- Posty: 18
- Skąd: Strzyżów
- Auto: 323f ,BA 1,5 16v
pierscienie NPR, panewki korbowe NPR, uszczelniacze trzonków takoma, uszczelniacze wałków i przednie wału korbowego oe mazda, uszczelka glowicy oe mazda, pompa wodny gmb, pasek oe mazda, rolki hgw nie pamiętam sruby glowicy elring. Głowica spalanowana , wyczyszczona. Zawory były oki. Luzy trochę poprawilem tj podmieniłem płytki miedzy sobą i 3 dokupiłem. olej mobil 5w50 i to chyba tyle
bartekdw napisał(a):Mam pytanie, uszczelniacze zaworów ori mazda występują dwa rodzaje, na ssące i na wydechowe. Czy takoma też produkuje na ssące inne na wydechowe inne, czy nie ma różnicy?
Nie ma różnicy przy Takomie.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości