Mazda nie kopci, pare pytań

Postprzez chuchErro » 12 cze 2009, 12:25

Wszystko bylo pieknie, około 0,5 litra na 10 000km aż tu nagle prawie 1,5 na 1000 km.
Mam gaz i z5, wszystko by sie zgadzało, poza tym, ze auto nie kopci, pracuje równo, nie ma spadku mocy...
Dodam ze mialem podjechane uszczelniacze, bo przez kilka sekund po odpaleniu leciał niebieski dymek, ale spalanie bylo w normie, nie to co teraz.
Wycieków też raczej nie widzę, obejrzałem z każdej strony silnik i jest suchy, no moze troszke z aparatu zapłonowego, ale na pewno nie aż tyle co ubywa. Ma ktoś jakąś koncepcje co dalej? co sie dzieje z olejem? bo przecież jak by byly zapieczone pierścienie to by kopcił, a on wogóle przy dodawaniu gazu nie puszcza dymku...
Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez marakus » 12 cze 2009, 13:10

A może jest w płynie chłodniczym? Zobacz w zbirniku wyrównawczym i pod korkiem na chłodnicy na zimnym!!! silniku.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez chuchErro » 12 cze 2009, 14:10

również nie ma, płynu ani nie ubywa, ani nie przybywa
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez Lazir » 12 cze 2009, 14:53

U mnie jest dokładnie taka sama sytuacja. Nie kopci nie ma wycieków a olej ubywa jak szalony. Najwięcej ubywa w trasie przy dużych szybkościach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 03:11
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda6 2.3 TOP SPORT 2006

Postprzez Adaś » 12 cze 2009, 16:25

Wycieków z silnika żadnych nie ma ? Silnik suchy ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Lazir » 12 cze 2009, 16:49

U mnie żadnych wycieków sucho. Żadnych plam nie zostawia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2008, 03:11
Posty: 40 (0/1)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda6 2.3 TOP SPORT 2006

Postprzez chuchErro » 12 cze 2009, 17:30

co najdziwniejsze suchy, i nawet przy ostrym przygazowaniu w garażu nie puści dymku, świece czyste, nei okopcone, a ciśnienie na cylindrach 5,5|7|7,5|7
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez świeżak » 12 cze 2009, 18:09

A może auto po prostu dostaje za bardzo w piz*e?:D
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez chuchErro » 12 cze 2009, 19:00

do 3500 obrotów, to raczej nie...
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez soul » 13 cze 2009, 00:48

chuchErro napisał(a):a ciśnienie na cylindrach 5,5|7|7,5|7


:O .... to masz odpowiedz problemu..........
przeciez 7 barow to juz padaka.. normalanie powinno byc 12-13,
10 bar minimum, a ponizej to juz silnik do remontu, pierscienie sie wysypaly albo wypalone gniazda zaworowe.

P.S – na jakim oleju smigales i co ile km zmieniales olej? – szczerze... :P chce sie dowiedziec w celach informacyjnych :P aa i przebieg jaki masz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez hopek » 13 cze 2009, 09:02

chuchErro napisał(a): pracuje równo, nie ma spadku mocy...


chuchErro napisał(a):a ciśnienie na cylindrach 5,5|7|7,5|7

nie masz spadku mocy przy takim małym ciśnieniu ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez chuchErro » 13 cze 2009, 11:36

nie, przy 50 moge spokojnie wbić na gazie 5 bieg i mi sie zbierze, a na jedną góre koło mnie jak wyjeżdzałem na 4 i obroty mi nei spadały, tak jest teraz. No, prawde mówiąc moze jakiś na pewno jest, ale w normalnych warunkach nie odczuwalny. Tak btw, zanim zaczał mi brać olej, miałem takie samo cisnienie poza tym 1 cylindrem, na którym było 7, a nie 5,5
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez soul » 13 cze 2009, 11:46

no ale tak czy siak cisnienie jest o polowe za male jak powinno byc, wiec zdaj sobie w koncu sprawe ze silnik trzeba rozberac i wymienic co nieco i to wlasnie tutaj lezy przyczyna wsiąkania oleju bo taka kompresja to ło matko :P, dziw ze to jezdzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez chuchErro » 13 cze 2009, 11:49

soul napisał(a):zdaj sobie w koncu sprawe ze silnik trzeba rozberac i wymienic co nieco

sprawe sobie zdaje, ale ciągle mam nadzieje, bo nie kopci...
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez soul » 13 cze 2009, 11:57

nadzieja matka .... :P

kompresja mowi sama za siebie, odpal w wilgotny dzien i przegazuj od razu po odpaleniu do 4000rpm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Postprzez chuchErro » 13 cze 2009, 12:10

wtedy troche zakopci, ale cieply wogole
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez świeżak » 13 cze 2009, 12:15

Jak ja oddałem swoją Mazde do remontu to powiedziałem mechanikowi, żeby zmierzył kompresje jeszcze przed rozebraniem silnika. Hehe, ale zadzwonił do mnie i powiedział, że mierzenie nie miało sensu, bo to auto w ogóle nie miało mocy jak rozebrał silnik. A i na 5 biegu przy prędkości 50km/h też sie zbierał:D <killer>

PS. chuchErro nie bedziesz pierwszy, który remontuje silnik.:D Chciałeś Z5 – masz silnik do remontu:PP
Pozdro!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez chuchErro » 13 cze 2009, 12:38

tylko na ile taki remont starcza? ma ktoś jakieś potwierdzone info?
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2007, 00:45
Posty: 152
Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07

Postprzez świeżak » 13 cze 2009, 12:40

chuchErro napisał(a):tylko na ile taki remont starcza? ma ktoś jakieś potwierdzone info?

chodzi Ci o to na jak długo? Jeśli dobrze będzie zrobiony to na długo:D Ja jestem po remoncie 1600km i oleju nie bierze jak na razie.
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez soul » 13 cze 2009, 15:11

ponawiam pytanie, na jakim oleju jezdziles ? co ile wymieniales? jaki masz przebieg i czy auto jest LPG ? jezeli tak to jakie ?? pyt do chuchErro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2007, 10:07
Posty: 593
Skąd: Lublin
Auto: było 323F Z5, 323F KF, Honda Accord Coupe, Audi A4 B6 1.8T Sedan, Audi A4 B6 1.8T Avant, Audi A4 B6 2.4 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323