Brak mocy powyżej 3,5k po zamoczeniu silnika.
Po pomyśle z umyciem silnika (było to już 2mce temu) i następnie wystrzale z gazu (blos) wcześniej to nigdy nie miało miejsca. Problem opisywałem w innym wątku, ale tam został zarzucony innymi postami. Mam problem jak w temacie. Przeczytałem już chyba całe forum i żaden post mi nie pomógł. Z tego powodu tworzę osobny temat.
W skrócie:
Silnik pracuje równiuteńko, na jałowym biegu wkręca się na obroty, ale nie tak szybko jak wcześniej. Ogólnie powyżej 3,5 zaczynają się problemy i auto traci moc, jazda na biegu 4 i 5 możliwa tylko w zakresie obrotowym 2,5-3,5k o prędkości >120km/h mogę pomarzyć, powyżej 100km/h auto nie ma siły. Ogólnie w całym zakresie obrotów szarpanie nie występuje. Bardzo mnie to już denerwuje, bo nie mam do kogo jechać, aby mi pomógł. Mechanicy typu wymień przewody WN, świece nie są dla mnie wzorem, bo przed zamoczeniem silnika było ok, więc przewody i świece nie padły tak nagle a zestaw kupiony ot tak 250zł, gdy i tak być może nie przyniesie to efektów mija się z celem. Mycie 2 mce temu. Może lepiej mazdę sprzedać (na części).
Problemy:
– Brak mocy powyżej 3,5k obr.
– Padło ssanie.
– Zimny bardzo ciężko pali.
Co już zrobiłem i nie dało pożądanych efektów:
– Czyszczenie przepustnicy.
– Wymiana sody po wyświetleniu błędu P1170.
– Wymiana przepływomierza + podmianka z auta, które "idzie" dobrze.
– Podmiana aparatu zapłonowego M3 z innego auta.
– Wykręciłem lambdę i przejechałem się w celu sprawdzenia, czy katalizator nie jest zapchany.
Proszę o rady i pomysły.
W skrócie:
Silnik pracuje równiuteńko, na jałowym biegu wkręca się na obroty, ale nie tak szybko jak wcześniej. Ogólnie powyżej 3,5 zaczynają się problemy i auto traci moc, jazda na biegu 4 i 5 możliwa tylko w zakresie obrotowym 2,5-3,5k o prędkości >120km/h mogę pomarzyć, powyżej 100km/h auto nie ma siły. Ogólnie w całym zakresie obrotów szarpanie nie występuje. Bardzo mnie to już denerwuje, bo nie mam do kogo jechać, aby mi pomógł. Mechanicy typu wymień przewody WN, świece nie są dla mnie wzorem, bo przed zamoczeniem silnika było ok, więc przewody i świece nie padły tak nagle a zestaw kupiony ot tak 250zł, gdy i tak być może nie przyniesie to efektów mija się z celem. Mycie 2 mce temu. Może lepiej mazdę sprzedać (na części).
Problemy:
– Brak mocy powyżej 3,5k obr.
– Padło ssanie.
– Zimny bardzo ciężko pali.
Co już zrobiłem i nie dało pożądanych efektów:
– Czyszczenie przepustnicy.
– Wymiana sody po wyświetleniu błędu P1170.
– Wymiana przepływomierza + podmianka z auta, które "idzie" dobrze.
– Podmiana aparatu zapłonowego M3 z innego auta.
– Wykręciłem lambdę i przejechałem się w celu sprawdzenia, czy katalizator nie jest zapchany.
Proszę o rady i pomysły.
Ostatnio edytowano 16 paź 2016, 12:28 przez bizzy, łącznie edytowano 1 raz
Może przelec wtyczki od aparatu i resztę połączeń jakimś sprejem do elektroniki http://www.autokosmetyki.pl/w%C4%82%C5% ... ,p884.html
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8674 (86/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
W zasadzie to od sprawdzenia ew. błędów należałoby zacząć całe sprawdzenie.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wracam do tematu, bo nie miałem czasu. Po wymianie sondy błąd P1170. Zrobiłem reset błędów oraz przesmarowałem styki. Pojeździłem trochę dalej mam błąd P1170, choć sondę sprawdziłem miernikiem i działa. Z resztą w moim gazowcu to chociaż na gazie powinna iść dobrze. Nie mam pojęcia gdzie dalej szukać. Jakieś pomysły?
Sonde miernikiem serio??? Odpenij ją i wtedy sprawdz jaka zmiana jest. A sonde najlepiej pod oscyloskop , choc samo odpiecie juz powinno cos pokazac po pracy silnik i samej mocy
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Błąd sondy łapie tez podczas jazdy tylko na benzynie?
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wymień przepustnicę na nową. Przyczyną może być potencjometr i elektrozawór przepustnicy.
Wogole nie ma odcinki
SPrawdz czy masz dobrze przwody WN podpiete bo jakos tak śmiesznie to wyglada .
U mnie tak wyglada pod maska, zjdeci jak klime skrecałem

Iiii wykrec zobacz jakie masz świece czy są koloru takiego kawa z mlekiem,


U mnie tak wyglada pod maska, zjdeci jak klime skrecałem
Iiii wykrec zobacz jakie masz świece czy są koloru takiego kawa z mlekiem,
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kable przed problemem i po są nie ruszane, więc podpięte są kolejno. Może brzydko to wygląda i nie są ułożone tak ładnie jak u Ciebie, ale kolejność to nie to... Świece wykręcę jak będę w domu. Co do odcinki to zaraz jak go kupiłem to się dziwiłem czemu jej nie ma. Dawniej nią mogłem gnieść nawet to 7,5k 
Ale na lpg chyba tylko szło do takich wysokich obrotow...
?
Tak to wyglada jakby silnik chcial ale cos go trzyma....
Moze katalizator rozwalony i sie zamula, ciekawe jakby odkrecic portki, znaczy tutaj za sondą lambda jest łaczenie kolektora z wydechem na 3 sruby, zrzucic i wtedy zobaczyc jak sie wkreca.
Tak to wyglada jakby silnik chcial ale cos go trzyma....

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości