Zmiana K8 na 2.0 V6 z xedosa 6

Postprzez witek » 1 lut 2017, 23:50

Aż musiałem odpisać po tym co ludzie tutaj na wypisywali mnie przeraża, mimo tego że temat stary :D

Wiązka silnika KL i K8 jest nie podobna tylko identyczna!! Wszystko zależało od rocznika, ale takie same zmiany były miedzy K8.

Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.

Cena 650 zł za K8 to za mało? A kto ten silnik kupi za 1500 zł? Sam sprzedawałem na pół uzbrojonego K8 za 700zł z kompresją ponad 13 bar i 133KM na hamowni. Oleju też nic nie brał. Po prostu tych silników nikt nie kupuje, a mx-3 poszło na złom cała masa więc ceny części są jakie są i to jest normalne.

Kupiłem kompletnego KL-DE za 800zł, kompletnego ze sprzegłem, aparatem itp. i co? oprócz stukania szklanki w głowicy kompletnie sprawny silnik. Zresztą po uszczelnieniu i wymianie podstawowych rzeczy zrobiłem nim ponad 20 tys km. A teraz dalej jeździ w innej MX-3 :) Więc da się tanio.
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Kociak500 » 2 lut 2017, 05:34

witek napisał(a):
Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500. Czyli od roku 94 w góre pasuje P&P a po zmianie przewodów w kostce wiązki również w rocznikach 91-93.

A to tego nie wiedziałem Możesz wyjaśnić jakie przewody trzeba zamienić żeby uruchomić aparat k834 w silnikach w których był wcześniej kf34?
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez adis555 » 2 lut 2017, 16:24

Kociak informacje tutaj każdy może ci udzielić ale nikt nie nauczy cię czytania ze zrozumieniem ><

By HTC M9
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez Kociak500 » 2 lut 2017, 18:54

Czytam czytam Co tak agresywnie Pomyślałem że skoro aparat kf34 pasuje zamiast k834 po zmianie przewodów do mx3 to może i ten z mx3 będzie pasował do mazdy 323f gdzie obecnie siedzi aparat kf34
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez mx-3lover » 2 lut 2017, 21:35

witek napisał(a):Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500

Jeszcze raz...
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Kociak500 » 3 lut 2017, 12:06

A rozumiem Czyli to przy przedliftowym aparacie trzeba zamienić przewody żeby to pasowało Przed liftem tam zakładali KL01?
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez marcinowozniako » 4 lut 2017, 03:49

mx-3lover napisał(a):
witek napisał(a):Aparat zapłonowy KF34 to nic innego jak k834 w po lifcie MX-3 Kociak500

Jeszcze raz...

Aparat kf34=k834.
W przedliftach mx3 szły kl01.
Aby poliftowy aparat pasował to przedliftowej instalacji i na odwrót trzeba zamienić dwa kabelki w 3 pinowej kostce. Te kabelki to czerwony z niebieskim. Sam mam tak u siebie zrobione i smiga to juz dosyc dlugo bezproblemowo.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Kociak500 » 4 lut 2017, 05:34

I wszystko jasne Dzięki
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 11:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323