Witam, spróbuję na tym forum zwrócić się o pomoc bo już prawie półtora miesiąca mazda stoi i ciągle z nią problemy zacznę od początku. Ostatnio śruba od rolki napinającej pasek rozrządu mi puściła i poskutkowało to obróceniem paska rozrządu do góry zębami, obecnie mazda została złożona na nowo z nowym rozrządem i przy okazji nowym sprzęgłem, od silnika zostało odczepione wszystko oprócz kolektorów, aby swobodnie można było sobie o przesuwać na boki bo bez tego nie dałoby rady nagwintować otworu na śrubę rolki napinacza po złożeniu mazdy do kupy odpaliła, test 10 metrów do tyłu, 10 do przodu wszystko w porządku. kolejnego dnia rano po odpaleniu przy dodaniu gazu uczucie jakby jeden gar przestawał pracować na chwilę, po wjechaniu do garażu zdechła i jest walka ponieważ nie ma iskry.
Co już sprawdzone było
błędów nie pokazuje
rezystencja czujnika położenia wału w normie
podłączałem zewnętrzną cewkę i nie dochodzi wgl masa do cewki,. tylko plus po zapłonie,
pompka paliwa pracuje,
proszę o pomoc.
brak iskruy mx-3 v6 93r
Strona 1 z 1
adis555 napisał(a):K834 i KF34 są zamienne i pasują na sto procent. Sam sprawdzałem. KL ma inaczej przewody w kostce.
Czyli można wszystkie stosować bez problemu Bo zamienić przewody to żaden problem Albo zmienić całą kostke i sobie polutowac przewody
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
a jaki ma probe? KL01? mam nadzieje że to aparat, bo jak kupię za tyle pieniędzy i się okaże ze nie
Dopisano 9 wrz 2014, 23:36:
I jeszcze bardzo ważne pytanie, jak wyciągnąłem cewkę i podłączyłem ją bezpośrednio pod aku, tj. 3 pin od lewej pod stały + i środkowym stykałem do masy to powinna być iskra prawda?? jak nie ma to moge uznać cewkę za spaloną??
Dopisano 10 wrz 2014, 00:09:
jak cewka padła, i na zewnętrznej też iskry nie ma to moge uznać że moduł z cewką do wymiany?? padają te 2 rzeczy naraz?
Dopisano 9 wrz 2014, 23:36:
I jeszcze bardzo ważne pytanie, jak wyciągnąłem cewkę i podłączyłem ją bezpośrednio pod aku, tj. 3 pin od lewej pod stały + i środkowym stykałem do masy to powinna być iskra prawda?? jak nie ma to moge uznać cewkę za spaloną??
Dopisano 10 wrz 2014, 00:09:
jak cewka padła, i na zewnętrznej też iskry nie ma to moge uznać że moduł z cewką do wymiany?? padają te 2 rzeczy naraz?
- Od: 3 gru 2013, 17:43
- Posty: 9
- Auto: Mx-3 v6 93r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości