brak iskruy mx-3 v6 93r

Postprzez mmmmm :) » 7 wrz 2014, 19:20

Witam, spróbuję na tym forum zwrócić się o pomoc bo już prawie półtora miesiąca mazda stoi i ciągle z nią problemy zacznę od początku. Ostatnio śruba od rolki napinającej pasek rozrządu mi puściła i poskutkowało to obróceniem paska rozrządu do góry zębami, obecnie mazda została złożona na nowo z nowym rozrządem i przy okazji nowym sprzęgłem, od silnika zostało odczepione wszystko oprócz kolektorów, aby swobodnie można było sobie o przesuwać na boki bo bez tego nie dałoby rady nagwintować otworu na śrubę rolki napinacza :) po złożeniu mazdy do kupy odpaliła, test 10 metrów do tyłu, 10 do przodu wszystko w porządku. kolejnego dnia rano po odpaleniu przy dodaniu gazu uczucie jakby jeden gar przestawał pracować na chwilę, po wjechaniu do garażu zdechła :( i jest walka ponieważ nie ma iskry.
Co już sprawdzone było
błędów nie pokazuje
rezystencja czujnika położenia wału w normie
podłączałem zewnętrzną cewkę i nie dochodzi wgl masa do cewki,. tylko plus po zapłonie,
pompka paliwa pracuje,
proszę o pomoc.
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 17:43
Posty: 9
Auto: Mx-3 v6 93r

Postprzez witek » 7 wrz 2014, 19:45

Załatw sobie aparat zapłonowy i go podmień, możesz kupić KL01 lub k834. Być może padł moduł w aparacie i zewnętrzna cewka nie pomoże...
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mmmmm :) » 7 wrz 2014, 20:16

a Kl01 i Kf mają takie same podłączenie?? czytałem na mazdaspeed że inne ułożenie pinów w kostce. własnie gdyby to było takie proste
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 17:43
Posty: 9
Auto: Mx-3 v6 93r

Postprzez witek » 7 wrz 2014, 20:21

Właśnie co do Kf'a to nie wiem... Miedzy k834 a KL01 wystarczy zamienić dwa przewody i będzie śmigać :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mmmmm :) » 7 wrz 2014, 20:25

no źle napisałem chodziło mi o k834 a nie kf :) kf nie pasuje z tego co czytałem. NIe ma nikt w pobliżu Jeleniej Góry auta z takim aparatem może??
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 17:43
Posty: 9
Auto: Mx-3 v6 93r

Postprzez adis555 » 9 wrz 2014, 09:17

K834 i KF34 są zamienne i pasują na sto procent. Sam sprawdzałem. KL ma inaczej przewody w kostce.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez witek » 9 wrz 2014, 15:58

adis555 napisał(a):K834 i KF34 są zamienne i pasują na sto procent. Sam sprawdzałem. KL ma inaczej przewody w kostce.


Czyli można wszystkie stosować bez problemu :) Bo zamienić przewody to żaden problem :) Albo zmienić całą kostke i sobie polutowac przewody :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez mmmmm :) » 9 wrz 2014, 21:16

a jaki ma probe? KL01? mam nadzieje że to aparat, bo jak kupię za tyle pieniędzy i się okaże ze nie :(

Dopisano 9 wrz 2014, 23:36:

I jeszcze bardzo ważne pytanie, jak wyciągnąłem cewkę i podłączyłem ją bezpośrednio pod aku, tj. 3 pin od lewej pod stały + i środkowym stykałem do masy to powinna być iskra prawda?? jak nie ma to moge uznać cewkę za spaloną??

Dopisano 10 wrz 2014, 00:09:

jak cewka padła, i na zewnętrznej też iskry nie ma to moge uznać że moduł z cewką do wymiany?? padają te 2 rzeczy naraz?
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 17:43
Posty: 9
Auto: Mx-3 v6 93r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323