rozrząd 1.8 v6 k8

Postprzez rychumx3 » 23 sie 2014, 11:47

witam :) mam pytanie od nośnie mojej madzi :) chce wymienić rozrząd samemu bo wiecie jak to dzisiaj o dobrego mechanika któremu można zaufać ;/ chodzi mi o to czy przy ściągniu paska rozrządu nie bede musiał robić blokat na wale ? a jak tak to w jaki sposób? pomocy !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 25 sie 2014, 17:33

Nie robisz żadnych blokad, ustawiasz wał na znak, patrzysz czy znaki na wałkach też się pokrywają no i po prostu ściągasz stary rozrząd i zakładasz nowy. Wszystko jest takie samo jak w silniku KF i KL łącznie z częściami, więc możesz posługiwać się instrukcją od tych silników :)

Czy mi się wydaje czy kupiłeś niegdyś forumową MX-3 k8 z turbo która nie chciała się sprzedać przez ponad rok na tablicy?
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 27 sie 2014, 19:52

Tak dokładnie to jest tam mazda :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 27 sie 2014, 23:18

To zakładaj temat i opisuj co tam w niej nagrzebali że turbo nie wstawało :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 28 sie 2014, 15:20

jak na moje oko to turbo działa bo od 4300 obr/min dostawała buta to co mnie martwi to ze spadła wskazówka cisnienia oleju bo na wolnych obrotach po nagrzaniu sie silnika powinno byc miedzy 1/3 bara a jest ponizej 1 a no i cisnienie od doładowania pompuje do 4 barów a powinno byc 4.5 jak jest ustawione i na tylnej głowicy słychać klekot;//// i jeszcze do dam ze ostatnio na kanale jak byłem to silnik był zasmarany olejem
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 29 sie 2014, 16:51

Zakładaj temat swojej Mazdy w odpowiednim dziale i się dojdzie co i jak z silnikiem :) Ogólnie od 4300 otwiera się Vris chyba, a kiedyś rozmawiałem z gościem co ją oglądał i mówił że po teście przyspieszania wyszło gorzej niż zwykłe seryjne k8...
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 31 sie 2014, 00:05

powiem ci tak że już sam zdurniałem bo niby od ponad 4000 tyś obrotów ten but jest ale z drugiej strony ty mówisz że z tą turbina nie wypaliło. I jest gorzej jak w seryjnym k8, nie wiem sam co myśleć...... podajcie jakie osiągi macie w 1.8 v6 k8 turbo jaka prędkość na jakim biegu wtedy bede mógł zrobić porównanie <glupek2>

Dopisano niedziela, 31 sierpnia 2014, 00:09:

aaaaa i jeszcze dodam że kolega miał kiedyś k8 i to był szatan nie wiem czy miał bym szanse mając turbo z jego seryjnym silnikem ogólnie jak on ją kupił to była igła pod względem szystości silnika aż po dzwięk i zero awarii a i się zbierała jak by bóg wie co tam miała <płacze>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 31 sie 2014, 11:14

Seryjna ma 8.5s do setki, ja miałem zdrowy silnik to jeździło się naprawdę fajnie, jak kiedyś chciałem swoją sprzedać to dzwonił do mnie klient i w rozmowie się zgadaliśmy to opowiadał że oglądał taką turbo która jechała gorzej niż seryjne k8, koło 9.5 do setki. Mówił że nie turbo nie wstaje, a sprzedający nie mam pojęcia co sprzedaje. I to była właśnie ta zielona :) Kilka razy wracała na tablice, a szkoda marnować taki projekt...

Ale to nie temat o tym :) Zakładaj swój w dziale Nasze Mazdy, powstawiaj fotki, zrób opis i będziemy myśleć co nie trybi :) Jak dobrze poszukasz to znajdziesz swoją Mazdę na tym forum, z opisów to była fajnie robiona na dobrych gratach ;) Tylko masz to na FMU czy już na DET3?
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 31 sie 2014, 11:18

pewny jesteś że to ta mazda ? bedziesz w kękelowie na zlocie ?

Dopisano niedziela, 31 sierpnia 2014, 11:52:

kolego wytłumacz mi co to jest fmu czy det3
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Postprzez witek » 31 sie 2014, 12:07

Na 10000% to jest ta mazda ;) jedyne wystawiana k8 turbo :) Ogólnie mazda ma naprawdę spory potencjał, jest turbo więc ogarnąć co trzeba, włożyć zdrowe 2.5 i będzie śmigać pięknie.

Napisz na PW to będziemy gadać bo jak wpadnie jakiś moderator to zaraz temat wywali :D

Będę w Kąkolewie :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez rychumx3 » 31 sie 2014, 12:11

dobra ale pod wieczórbo teraz lapa nie bede miał napisze pw i temat załoze i foty wstawie :) :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 sie 2014, 20:54
Posty: 20 (2/0)
Skąd: Żelisław
Auto: Mazda Mx-3 1.8 v6 k8 turbo
1994.r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323