Wymiana kpl rozrządu | MX-3 V6
W zależności ile masz KM to:
wersji 88 KM – 1 wałek rozrządu
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... 1&facebox=
wersji 107KM – 2 wałki rozrządu
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... 1&facebox=
wersji 88 KM – 1 wałek rozrządu
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... 1&facebox=
wersji 107KM – 2 wałki rozrządu
http://sklep.intercars.com.pl/993532564 ... 1&facebox=
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 jeżeli napisał DOHC to wiadomo, że jest na podwójnym (Double Over Head Camshaft) czyli od razu wynika z tego, że ma 107KM. Ja wiem, że ze swoim mechanikiem delikatnie przy klawiaturze zaznaczyliśmy brzeszczotem kreski.
hehe widzę, że robisz to samo co ja u siebie . też mi pierścienie poszły przez uszczelkę pod głowicą
sepamx3 napisał(a):Poniewarz wymieniam pierścienie
hehe widzę, że robisz to samo co ja u siebie . też mi pierścienie poszły przez uszczelkę pod głowicą
[img]http://i49.tinypic.com/34qldhv.jpg[/img]
- Od: 8 lis 2008, 20:14
- Posty: 197
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MX-3, 1995r. 1,6i(107KM)
zwir_ek Tylko weź pod uwagę, że na każdym kole wałka masz dwa znaki – E i I Na upartego tak też się da, ale znaki do ustawiania wałków znajdują się na głowicy między kołami. Infotech jest lepszy od Autodaty
Stary i niezawodny sposób ustawiania zapłonu w każdym silniku
PuchateQ napisał(a):zaznaczyliśmy brzeszczotem kreski.
Stary i niezawodny sposób ustawiania zapłonu w każdym silniku
- Od: 17 wrz 2008, 08:24
- Posty: 188
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BJ '02 ZM
JanuszM napisał(a):PuchateQ napisał:
zaznaczyliśmy brzeszczotem kreski.
Stary i niezawodny sposób ustawiania zapłonu w każdym silniku
az tak niezawodny??A co jesli wczesniej byl zle zalozony pasek i np o jeden zabek przesuniecie jest?
-
waldii
waldii napisał(a):A co jesli wczesniej byl zle zalozony pasek i np o jeden zabek przesuniecie jest?
Możemy rozważać wszystkie możliwości, łącznie ze ścięciem klina na wale lub skręceniem wałka rozrządu, ale chyba nie o to chodzi. Bywały przypadki, że na kołach nie było żadnego znaku, więc trzeba było sobie jakoś radzić (najczęściej pomocny był młotek i punktak) i nigdy nie zdarzyło się, żebyśmy źle złożyli silnik..
- Od: 17 wrz 2008, 08:24
- Posty: 188
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323f BJ '02 ZM
Majki88
mi się pierścienie zapiekły i olej brał
mam tam znaki I i E i co mam nanie ustawić??
a jak ściągłem aparat zapłonowy to jak go ustawić teraz?? znaki zrobiłem jak był ale zeby nie był o 180 stopni przestawiony aparat.
Jeszcze jedno pytanie z jaką siła powinno się dokręcać głoeice i śruby na korbowodach??
mi się pierścienie zapiekły i olej brał
mam tam znaki I i E i co mam nanie ustawić??
a jak ściągłem aparat zapłonowy to jak go ustawić teraz?? znaki zrobiłem jak był ale zeby nie był o 180 stopni przestawiony aparat.
Jeszcze jedno pytanie z jaką siła powinno się dokręcać głoeice i śruby na korbowodach??
- Od: 25 mar 2008, 20:58
- Posty: 83
- Auto: mazda mx3 1.6 16V
witam
Czy przy wymianie rozrządu do mx-3 wymienić również pompę wody, mimo, że nie wiem w jakim jest dokładnie stanie (profilaktyka)? Opinie są różne, co o tym sądzicie?
Chciałbym zapłacić za części rozrządu bez pompy do 800 zł – da się za tą kwotę kupić porządny zestaw, który pozwoli mi przejechać 80k km? Byłbym wdzięczny, gdybyście podrzucili jakiś link z jakościowo dobrym rozrządem, pewne źródło, z którego bez obawy można kupić coś porządnego.
z góry dzięki
pozdrawiam
Czy przy wymianie rozrządu do mx-3 wymienić również pompę wody, mimo, że nie wiem w jakim jest dokładnie stanie (profilaktyka)? Opinie są różne, co o tym sądzicie?
Chciałbym zapłacić za części rozrządu bez pompy do 800 zł – da się za tą kwotę kupić porządny zestaw, który pozwoli mi przejechać 80k km? Byłbym wdzięczny, gdybyście podrzucili jakiś link z jakościowo dobrym rozrządem, pewne źródło, z którego bez obawy można kupić coś porządnego.
z góry dzięki
pozdrawiam
- Od: 22 kwi 2009, 20:16
- Posty: 12
- Auto: Mazda 323f Bg 1.6i 16v
mazdasprzedam napisał(a):witam
Czy przy wymianie rozrządu do mx-3 wymienić również pompę wody, mimo, że nie wiem w jakim jest dokładnie stanie (profilaktyka)? Opinie są różne, co o tym sądzicie?
Chciałbym zapłacić za części rozrządu bez pompy do 800 zł – da się za tą kwotę kupić porządny zestaw, który pozwoli mi przejechać 80k km? Byłbym wdzięczny, gdybyście podrzucili jakiś link z jakościowo dobrym rozrządem, pewne źródło, z którego bez obawy można kupić coś porządnego.
z góry dzięki
pozdrawiam
Witam
Na dniach będę wymieniał rozrząd i wybrałem następujące części:
– pasek mitsuboshi
– 3 rolki NSK lub G.....
– napinacz hydrauliczny oryginał mazda
Za częsci zapłacę lekko ponad 600 zł w zaprzyjaźnionym sklepie.
Pompa wody w V6 jest napędzana przez pasek klinowy a nie rozrządu, więc moim zdaniem jej profilaktyczna wymiana powinna nastąpić przy wymianie tego paska.
Pozdrawiam
yasko
yasko
dzięki za pomoc soshu i yasko.
yasko – to po dobrych cenach kupiłeś wszystko. . A możesz powiedzieć ile robocizna Cię wyniesie? W jednym miejscu powiedzieli mi 700 zł a w drugim 400.
Jeśli ktoś jeszcze może podrzucić coś przydatnego to będę wdzięczny.
yasko – to po dobrych cenach kupiłeś wszystko. . A możesz powiedzieć ile robocizna Cię wyniesie? W jednym miejscu powiedzieli mi 700 zł a w drugim 400.
Jeśli ktoś jeszcze może podrzucić coś przydatnego to będę wdzięczny.
- Od: 22 kwi 2009, 20:16
- Posty: 12
- Auto: Mazda 323f Bg 1.6i 16v
też za niecały miesiąc będę wymieniał kompletny rozrząd, tylko że ja bym chciał przejechać na nim max 15 tysięcy do następnej wiosny bo później będę klze wstawiał. Mój ojciec jest mechanikiem to wymianę będę miał za darmo i na części jakiś upust też załatwi tylko muszę wiedzieć nazwy firm jakich części kupić i co te 15 tys z piskacza ruszania potrzymają
- Od: 17 mar 2009, 23:29
- Posty: 23
- Auto: mx-3 1.8 V6 24v
mazdasprzedam napisał(a):dzięki za pomoc soshu i yasko.
yasko – to po dobrych cenach kupiłeś wszystko. . A możesz powiedzieć ile robocizna Cię wyniesie? W jednym miejscu powiedzieli mi 700 zł a w drugim 400.
Jeśli ktoś jeszcze może podrzucić coś przydatnego to będę wdzięczny.
Będę wymieniał w serwisie mazdy. Jak dowiem się o cenę to dam znać.
Pozdrawiam
yasko
yasko
volt@ge napisał(a):też za niecały miesiąc będę wymieniał kompletny rozrząd, tylko że ja bym chciał przejechać na nim max 15 tysięcy do następnej wiosny bo później będę klze wstawiał. Mój ojciec jest mechanikiem to wymianę będę miał za darmo i na części jakiś upust też załatwi tylko muszę wiedzieć nazwy firm jakich części kupić i co te 15 tys z piskacza ruszania potrzymają
Możesz wymieniać bez napinacza hydraulicznego, ale jak pewnie wiesz oszczędności w mazdzie wychodzą bokiem. Przy 14 998 km pójdzie napinacz i wymiana pozostałych elementów jak psu w d....
Pozdrawiam
yasko
yasko
mazdasprzedam napisał(a):dzięki za pomoc soshu i yasko.
yasko – to po dobrych cenach kupiłeś wszystko. . A możesz powiedzieć ile robocizna Cię wyniesie? W jednym miejscu powiedzieli mi 700 zł a w drugim 400.
Jeśli ktoś jeszcze może podrzucić coś przydatnego to będę wdzięczny.
Zakupiłem:
– napinasz hydrauliczny mazdy
– pozostałe rolki gmb
– pasek mitsuboshi
Koszt 700 zł, wymiana 250 zł netto w serwisie mazdy.
Cena wymiany jest "jak dla mnie". Jestem ich stałym klientem.
Pozdrawiam
yasko
yasko
witam ...
wymieniłem rozrząd u mechanika, wyjezdzam i cos czuje ze taki jakis dziwny slaby moj samochodzik sie zrobil... gaz do dechy i zbiera sie zbiera powoli... co sie dzieje? czy moze byc przyczyna oslabienia samochodu wymiana rozrzadu, czy cos mi zepsuli... ? Dodam jeszcze ze nie mialem w ogole takich problemow wczesniej ale tez leca mi obroty, auto jakby mialo zgasnac. Prosze o jakies porady bo nie wiem czy mam juz isc zabic tego mechanika czy jeszcze poczekac...
wymieniłem rozrząd u mechanika, wyjezdzam i cos czuje ze taki jakis dziwny slaby moj samochodzik sie zrobil... gaz do dechy i zbiera sie zbiera powoli... co sie dzieje? czy moze byc przyczyna oslabienia samochodu wymiana rozrzadu, czy cos mi zepsuli... ? Dodam jeszcze ze nie mialem w ogole takich problemow wczesniej ale tez leca mi obroty, auto jakby mialo zgasnac. Prosze o jakies porady bo nie wiem czy mam juz isc zabic tego mechanika czy jeszcze poczekac...
Ostatnio edytowano 25 wrz 2009, 18:30 przez nanishi, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 27 sie 2009, 21:40
- Posty: 8
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: mazda mx-3 silnik 1,6 16v
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość