Jakie amortyzatory?
nie, właśnie nic mi nie proponował żeby u niego kupić, polecił mi tylko amorki Kayaby, sam mi powiedział, że zna to z doświadczenia jak miał w swojej mazdzie, a jak wymienił przód potem na nowy to jak ręka odjął a wcześniej przy wymianie samego tyłu jak go rzuciło na nierówności to myślał, że się zabiję, więc nie wiem....
- Od: 3 sty 2014, 00:51
- Posty: 25
- Skąd: Koziegłowy k.Poznania
- Auto: Mazda 323F bj, 1,6 benzyna, 2001r.
Facet xhce Cie naciagnac po prostu. To tak jak kolega mial walniety ternostat. Facet wyjal, wyczycil. Powiedzial ze OK. Skasowal za robote, Po 2 tyg to samo, tym razem wymienil i tez skasowal za robote. Nie brakuje naciagaczy. Wymien komplet na oś i nic wiecej. Ale pamietaj o oslonach i odbojach.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
zgadzam się z przedmówcami i potwierdzam wymień tylko tył ,sprawność amory na przodzie mają jak nowe ,dzisiejsze amory produkowane made by china na pewno nie osiągną takiego przebiegu .Ja u siebie wymieniałem 4 sztuki ,tył jeden wylał a na przodzie nie równa amortyzacja i to konkretny powód a nie czary mary w wykonaniu mechanika ,ciekawe jak on te testy robił ,domyślam się że te same warunki drogowe stworzył dla nowych i używanych jak nowych ,jak przesadzisz w zakręcie to i na nowych cię wysadzi z drogi .podsumowując nasze wywody Mazda twoja i co zrobisz to twoja decyzja .
Ps.wymienić przód zawsze zdążysz ,tylko jak podejmiesz decyzję o wymianie to po fakcie się okaże że amortyzacja przodu jest na takim samym poziomie jak była i szkoda było kasy .
Ps.wymienić przód zawsze zdążysz ,tylko jak podejmiesz decyzję o wymianie to po fakcie się okaże że amortyzacja przodu jest na takim samym poziomie jak była i szkoda było kasy .
xedos1972
ok, super, dzięki za opinie i pomoc wymieniam tylko tył, a z przodu amorki zostawiam "stare" z przodu wymieniam tylko wahacze bo już jakiś czas proszą się o wymianę a jak mam wymieniać sworznie i tuleję to cenowo wychodzi prawie jak nowy wahacz:–)
- Od: 3 sty 2014, 00:51
- Posty: 25
- Skąd: Koziegłowy k.Poznania
- Auto: Mazda 323F bj, 1,6 benzyna, 2001r.
ja wymieniłem u siebie amortyzatory na tyle kayaba, dałem za nie coś ok. 350zł na 2 sztuki w autoeuro, przejechałem ok. 5tys jak narazie cisza i spokój. Nie wymieniałem wszystkich czterech ponieważ z przodu były jeszcze sprawne, więc nie chciałem być nadgorliwy. Ale po czterech miesiącach jazdy w końcu zaczęły odzywać się także te z przodu, więc tak czy siak jeżeli masz tak jak ja jeszcze oryginalne amory to po przebiegu powyżej 200tys warto nawet wymienić 4 szt. bo i tak po jakimś czasie kolejna para się odezwie. Ale każdy ma wybór. Swoją drogą zastanawiam się nad wymianą także na kayaby.
Dopisano 24 kwi 2015, 11:38:
I jeszcze dodatkowe pytanie do was. Amortyzatory z tyłu wymieniałem sam, niedługo zamierzam się dobrać do przodu, w związku z tym pytanie kieruję czy wymiana tył i przód różni się bardzo ? czy jest coś czego mógłbym nie wykonać zwykłymi narzędziami ? Czy po wymianie przodu należy wykonywać zbieżność
Dopisano 24 kwi 2015, 11:38:
I jeszcze dodatkowe pytanie do was. Amortyzatory z tyłu wymieniałem sam, niedługo zamierzam się dobrać do przodu, w związku z tym pytanie kieruję czy wymiana tył i przód różni się bardzo ? czy jest coś czego mógłbym nie wykonać zwykłymi narzędziami ? Czy po wymianie przodu należy wykonywać zbieżność
- Od: 20 sie 2012, 16:23
- Posty: 45
- Auto: Mazda 323 f BJ 2001r. DiTD 101km
Praktycznie się niczym nie różni, pamiętaj aby poduszki amortyzatora wsadzić dokładnie tak jak są teraz, najczęściej jest na nich kropka biała namalowana, zaznacz na kielichu w którym ona jest miejscu i tak załóż jak będziesz składał. Tym się kąty reguluje jak dobrze pamiętam.
Zbieżności ustawiać nie trzeba.
Zbieżności ustawiać nie trzeba.
– Fiat 126p 650 'RED Diabloo"
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
– Peugeot 405 1.9 + lpg
– Hyundai Coupe 2.0 + lpg "Senioritta"
– Peugeot 406 2.0 HDI "Klekocica"
A teraz czas na Japan Style – Mazda 323F Bj 1.5 + lpg
witam.
dzis byłem u mechanika bo strasznie zawieszenie wpadało w wibracje
i bardzo odczuwał każdą nierówność
i co :
okazało się że założyłem do mazdy nowe amorki (kayaby) wszystkie 4 – wszystkie gazowe i samochod zrobił się strasznie sztywny , one bardzo słabo wybierają nierówności i dziury. powiedział że po łodzi tak niestety bedzie i szybciej zniszcze zawieszenie .
poradził mi ze te amorki są bardzo dobre do aut sportowych oraz do szybkiej jazdy na równych drogach
natomist po mieście i nierównościach, najlepiej założyć amorki olejowe.
więc:
1 sprzedam amorki gazowe kayaba jeszcze 2 mies na gwarancji – sprawnosc 80%
2. jakie amorki olejowe do mazdy 323 ditd polecicie
dzis byłem u mechanika bo strasznie zawieszenie wpadało w wibracje
i bardzo odczuwał każdą nierówność
i co :
okazało się że założyłem do mazdy nowe amorki (kayaby) wszystkie 4 – wszystkie gazowe i samochod zrobił się strasznie sztywny , one bardzo słabo wybierają nierówności i dziury. powiedział że po łodzi tak niestety bedzie i szybciej zniszcze zawieszenie .
poradził mi ze te amorki są bardzo dobre do aut sportowych oraz do szybkiej jazdy na równych drogach
natomist po mieście i nierównościach, najlepiej założyć amorki olejowe.
więc:
1 sprzedam amorki gazowe kayaba jeszcze 2 mies na gwarancji – sprawnosc 80%
2. jakie amorki olejowe do mazdy 323 ditd polecicie
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Zastanawiam się nad kompletem przód+tył.
TRW 480zł.
Sachs 680zł.
KYB 820zł.
MONROE 850zł.
Patrząc na cenę, TRW wygląda świetnie. Chyba warto byłoby zaryzykować, tym bardziej że znajomy założył do A6 i po kilkunastu tysiącach km sobie je chwali.
Ktoś używał może amorków TRW?
TRW 480zł.
Sachs 680zł.
KYB 820zł.
MONROE 850zł.
Patrząc na cenę, TRW wygląda świetnie. Chyba warto byłoby zaryzykować, tym bardziej że znajomy założył do A6 i po kilkunastu tysiącach km sobie je chwali.
Ktoś używał może amorków TRW?
- Od: 11 cze 2016, 10:29
- Posty: 38
- Skąd: Chełm
- Auto: Jest: Mazda 6 GG 2.0 147KM 2007
Było:
– Mazda 323F Sportive 2.0 2002r.
-Mazda 323c 1995r 1.5 16v
Od siebie dodam, iż w nagłej potrzebie można zamontować też amorki gazowo-olejowe marki Hart. Mam założone z tyłu od około roku, najechane jakieś 10 tyś. głównie po mieście, więc okazji do wybicia też nie miały za dużo. Dużo nie kosztowały, do 450zł za oba nie licząc montażu (samodzielny). Mimo krążących opinii o wadliwych egzemplarzach moje jeszcze jakoś się trzymają. Chociaż szczerze to sam się dziwię. Minusem na pewno jest też fakt, że są dość twarde.
Żeby nie było że zachwalam – byłem wtedy w sytuacji podbramkowej, amor walił na każdym kamyczku, a te amorki były jako jedyne dostępne od ręki W innym przypadku kupiłbym coś lepszego.
Żeby nie było że zachwalam – byłem wtedy w sytuacji podbramkowej, amor walił na każdym kamyczku, a te amorki były jako jedyne dostępne od ręki W innym przypadku kupiłbym coś lepszego.
- Od: 14 wrz 2015, 22:30
- Posty: 6
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 323F BJ 1.5; 2000r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości