Śruby do regulacji zbieżnosci w tylnym zawieszeniu
Strona 1 z 1
Niedawno zakupiłem Mazde 323F Bj z 2001 r. i pomalutku doprowadzam ja do stanu jaki mnie zadowoli a jestem hm dosyć wybredny Przyszła pora na geometrię a dokłądnie samą zbieżność. Mam swój sprzęcik do pomiarów i wyszło mi, że lewe tylne koło mam na tzw 0 a prawe tylne jest 2mm zbieżnie. Chciałbym to skorygować i ustawić oba koła na 0. Pierwszy raz mam do czynienia z zawieszeneim wielowahaczowym i chciałbym sie zapytac o tą śrubę do regulacji. W jaki sposób się nia reguluje? I czy komuś udało się ją odkręcić bo z tego co czytałem to zapiekają się na amen. Ja narazie nic nie ruszałem tylko spsiukałem Wdekem ale mam zamiar zaopatrzyć sie w lepsze specyfiki do zapieczonych śrub
Witam.
ostatnio robiłem u siebie geometrię i na wszelki wypadek zakupiłem nowe śruby do regulacji. koszt śruby z nakrętką 100zł x2 . gość od geometrii jedną odkręcił i dało się regulować druga nie. wymieniłem obie i jest ok.
ostatnio robiłem u siebie geometrię i na wszelki wypadek zakupiłem nowe śruby do regulacji. koszt śruby z nakrętką 100zł x2 . gość od geometrii jedną odkręcił i dało się regulować druga nie. wymieniłem obie i jest ok.
lepiej 5 minut robić i godzinę myśleć niż 5 minut myśleć i godzinę robić
Ale nową tulejkę czy śrubę? Jakieś pomysły jak wyrwac tą śrubę z tej tulei? Może użyć większego młota, bo dzisiaj to sie cykałem że ta śrba może być wkrecona w tą tuleję, ale skoro jest tylko wsadzona to trzeba użyc konkretniejszych argumentów
Ja do opornych śrub używam płynu hamulcowego strzykawka +igła w ciężko dostępne miejsca (stary sposób gdy nie było specyfików ) i czekamy aż powoli będzie się wgryzał , jak złapała to na brzegach i nie sądzę aby zardzewiała w środku .
Uderzenia młotkiem są neutralizowane przez gumę tulei i jeśli nie będzie dostępu do środka tulei czyli części metalowej w którą wchodzi aby ją podeprzeć z drugiej strony aby uderzenia miały swoją siłę to będzie ciężko ją wybić ,musiał być porządnie walić ale ryzyko jest bardzo duże że uszkodzisz śrubę i oberwiesz tuleje .U mnie nie było problemów a wiek auta taki sam ( może mniej soli u mnie sypią)
Uderzenia młotkiem są neutralizowane przez gumę tulei i jeśli nie będzie dostępu do środka tulei czyli części metalowej w którą wchodzi aby ją podeprzeć z drugiej strony aby uderzenia miały swoją siłę to będzie ciężko ją wybić ,musiał być porządnie walić ale ryzyko jest bardzo duże że uszkodzisz śrubę i oberwiesz tuleje .U mnie nie było problemów a wiek auta taki sam ( może mniej soli u mnie sypią)
xedos1972
U mnie raczej zapiekła się konkretnie – zreszta jak wiele srub w tym aucie – w tym samochodzi nic łatwo nie przychodzi. Japońska technologia – roboty produkuja a nie potrafią samochodu zabezpieczyć antykorozyjnie.
Kupiłem, ale denerwuje mnie to auto zwłaszcza gdy coś chce przy nim zrobić – co innego w trasie, DiTD to fajna sprawa
Kupiłem, ale denerwuje mnie to auto zwłaszcza gdy coś chce przy nim zrobić – co innego w trasie, DiTD to fajna sprawa
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość