Witam,
padła skrzynia w 2.0 FS; wybija 3 bieg nawet gdy przytrzymuję drążek zmiany biegów. Taniej będzie wymienić niż naprawić. Zastanawiam się czy będzie pasowała skrzynia od 626 GF 2.0 FS. Wolę ją ze względu na dłuższy 5 bieg niż w serii.
Co o tym sądzicie, z góry dziękuję za opinie!
Wymiana skrzyni z 323f FS na skrzynie z 626 FS
Strona 1 z 1
powinna podejść bez problemów tylko pamiętaj że z tego co wiem to tam każdy bieg jest dłuższy i często wymieniany jest tylko 5 bieg z 626/mx6
z tego co kiedyś znalazłem to tak wyglądają przełożenia ,czy wiarygodne info ?
różnica w wadze to 60kg,różne przełożenia 626/323 są w silnikach FP
Mazda 626 FS
I--3,307
II--1,833
III--1.31
IV--1.03
V--0,795
R--3,166
Przełożenie--4,105
Mazda 323 FS
I--3.307
II--1.842
III--1.31
IV--0.97
V--0.795
R--3,166
Przełożenie--4,105
różnica w wadze to 60kg,różne przełożenia 626/323 są w silnikach FP
Mazda 626 FS
I--3,307
II--1,833
III--1.31
IV--1.03
V--0,795
R--3,166
Przełożenie--4,105
Mazda 323 FS
I--3.307
II--1.842
III--1.31
IV--0.97
V--0.795
R--3,166
Przełożenie--4,105
xedos1972
takie dane znalazłem:
Manual Gearbox Ratios
626V6-2.5.......................................626I4-2.0....................................................626I4-1.8
1st – 3.307.......................................1st – 3.307..................................................1st – 3.307
2nd – 1.833......................................2nd -1.833..................................................2nd – 1.833
3rd – 1.310.......................................3rd -1.233..................................................3rd – 1.233
4th – 1.030.......................................4th – 0.914.................................................4th – 0.914
5th – 0.795.......................................5th – 0.717.................................................5th – 0.717
Rev – 3.166.......................................Rev – 3.166.................................................Rev – 3.166
Fin – 4.105........................................Fin – 4.105...................................................Fin – 3.850
można z diesla, bo jest dłuższa, chciałem zdobyć ją od uszkodzonej skrzynki jednego z forumowiczów, ale kontakt zanikł...
Manual Gearbox Ratios
626V6-2.5.......................................626I4-2.0....................................................626I4-1.8
1st – 3.307.......................................1st – 3.307..................................................1st – 3.307
2nd – 1.833......................................2nd -1.833..................................................2nd – 1.833
3rd – 1.310.......................................3rd -1.233..................................................3rd – 1.233
4th – 1.030.......................................4th – 0.914.................................................4th – 0.914
5th – 0.795.......................................5th – 0.717.................................................5th – 0.717
Rev – 3.166.......................................Rev – 3.166.................................................Rev – 3.166
Fin – 4.105........................................Fin – 4.105...................................................Fin – 3.850
benq323 napisał(a):A próbował ktoś kiedyś wsadzić dłuższy 5 bieg du skrzyni z silnika ZM?
można z diesla, bo jest dłuższa, chciałem zdobyć ją od uszkodzonej skrzynki jednego z forumowiczów, ale kontakt zanikł...
wg tabelki jest tylko ogólnie rf, ale to można zweryfikować u tych co mają te silniki, przełożenie zmienia się z 0,82 na 0,731, czyli przy 100km/h obroty spadają z 3k na ok 2,7k
można próbować szukać innego dawcy, w japoni zm/zl miały długie skrzynie
źródło (skrzynia F25M-R): http://www.protegefaq.net/transmission.html#F25M-R
można próbować szukać innego dawcy, w japoni zm/zl miały długie skrzynie
źródło (skrzynia F25M-R): http://www.protegefaq.net/transmission.html#F25M-R
wiem że do FSa z 323F przekładają 5 bieg i na nim masz ok 400 obrotów niżej niż obecnie.
W 626 też były dwa rodzaje FSa – 115 i 136KM
skrzynia z FSa 115KM (mx-6, 626) przełożenia są dłuższe.
W 626 też były dwa rodzaje FSa – 115 i 136KM
skrzynia z FSa 115KM (mx-6, 626) przełożenia są dłuższe.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości