Piszczący pasek wspomagania

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez yahhoo » 21 lip 2014, 12:02

Witam
Mazda 323F 01r silnik 1.6 BJ 98KM wymieniłem paski, a piszczy jak cholera, przy maksymalnym skręcie kół to standard a teraz to już nawet przy ruszaniu. Koło pompy wspomagania ma leki skok, czy to jest objaw uszkodzenia? Mus wymieniać pompę wspomagania? Płyn maksymalnie 1.5 roczny, niepokoi mnie ten skok rolki paska gdzieś tam ok 1-1,5mm. Znalazłem używkę za ok 200zł ceny nowych to kosmos, auto ma chodzić dobrze bo prowadzę go do żyda ;) wszystko wyremontowałem, uszczelniłem silnik paski nowe, olejek nówka pełen sysntetyk, a silnik grama nie weźmie, a tu taki kiks z tą pompą ehhhhhhhh
Początkujący
 
Od: 6 cze 2008, 13:31
Posty: 23
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.

Postprzez yahhoo » 28 lip 2014, 16:56

Wymieniłem pompę, używana 200zł, skok na flanszy od paska troszeczkę mniejszy iż u mnie, dalej pasek piszczy co to może być, możliwe, że maglownica coś szwankuje i daje za duże ciśnienie na pompę? Czy poprostu jako że kupiłem używaną pompę to także jest zrypana? Ludzie pomóżcie!!!!!!!!!!!
Początkujący
 
Od: 6 cze 2008, 13:31
Posty: 23
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.

Postprzez Bolsblue » 9 sie 2014, 08:59

pasek alternatora napnij.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez yahhoo » 9 sie 2014, 09:23

Napięty. Mam w planach przepłukanie maglownicy ropą, zobaczymy czy to coś pomoże
Początkujący
 
Od: 6 cze 2008, 13:31
Posty: 23
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 (150KM) BK 2007r.
oraz
Mazda 2 1349 (85KM) 2009r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323