rav 75 napisał(a):Witam. Kolego,sam w warunkach domowych nie zrobisz poprawnie porządku z nadkolami. No chyba że jesteś blacharzem to wtedy tak. Kilka wskazówek: lakierowanie do "dachu" – mieli na myśli słupki,tam najłatwiej zapolerować świeży klar ze starym. Sam bym tak zrobił. Wnętrze nadkola – jak znam życie to skoro wstawiamy reperaturki, "ruda" jest bardzo zaawansowana,a więc wnętrza nadkola (czytaj pukle) też należy wyspawać. Żeby tylko nie kazali sobie za to extra dopłacić. Drzwi – skoro na zewnątrz jest rdza to co jest od środka? Jak już robić to obustronnie,do listew jak najbardziej,po wszystkim sumiennie zabezpieczyć jakimiś środkami od konserwacji profili zamkniętych. Z tym piaskowaniem podwozia – coś tu nie halo. W zabytkowych autach tak bo i tak trzeba później spawać ale w bj? Będziesz pierwszy. Cena za całą usługę na poziomie 1500 zł jest do zaakceptowania. Powodzenia.
Właśnie z tymi drzwiami mi coś nie pasowało. Na zewnątrz nic nie ma rudej. Od wewnątrz na samym dole na rancie jest trochę ale nie tak dużo. Nie do końca rozumiem co masz na myśli pisząc o spawaniu tzw. pukli. I druga sprawa rozwiń proszę myśl z piaskowaniem podwozia.