Mazda 323f BJ / Check Engine Spokojna jazda

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Rekin » 8 maja 2015, 12:26

Witam, Madzia potrzebuje pomocy :) , problem objawia się przy jeździe na emeryta co kwituje włączenie kontrolki check engine. Po skasowaniu błędu (aku minus klema) problem po kilkunastu km wraca. Prośba o wskazówki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Bolsblue » 8 maja 2015, 15:31

Odczytaj jaki to błąd z fusów wróżyć nie będziemy <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez Rekin » 15 maja 2015, 20:48

Komputer nie wykazuje żadnych błędów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Rekin » 25 maja 2015, 18:54

Po ponownym zapaleniu kontrolki check engine komputer informuje o błędzie (P0420 bank 1 cat efficienc y below limit) .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez mp8 » 25 maja 2015, 20:11

Katalizator, u mnie pojawia się co jakiś czas i go kasuję. Można wymienić kata (opcja najdroższa), wstawić lambde w tulejke (25-40zł) albo kasować co jakiś czas ten błąd i dalej jeździć.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 17:09
Posty: 86 (3/0)
Auto: 323f BJ 2.0 PB+LPG Sportive

Postprzez Rekin » 26 maja 2015, 12:16

Możesz udzielić więcej informacji na temat wstawiania tulejki, a co jak bym wyciął kata całkowicie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Bolsblue » 26 maja 2015, 18:33

Może nie przejść przeglądu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez Rekin » 29 maja 2015, 12:11

Czy jest opcja ze jest to również sonda lambda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez xedos1972 » 29 maja 2015, 13:05

jeździsz na LPG i stąd te zaburzenia w mieszance ,druga sonda to diagnostyczna i właśnie wychwyciła błąd że kat nie działa prawidłowo ,sonda może źle odczytywać jest taka opcja ale zapalanie checka związane jest raczej z lpg ,pojeździj na PB i zobaczysz czy się zapala check ? jak się zapali to masz kata do wymiany lub wywalenia . kata wywalić można ale mogą być problemy na stacji diagnostycznej aby podbił dowód (zależy od diagnosty czy przymknie oko ) ale jest sposób z tulejką dystansową aby odsunąć sondę ,sprawdził bym świece czy są dobre i dopalają mieszankę jeśli z instalką LPG jest wszystko w porządku .
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez Rekin » 29 maja 2015, 18:19

W aucie brak LPG. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez xedos1972 » 29 maja 2015, 19:27

to zacznijmy o jaką mazdę chodzi ,tą z profilu gdzie napisane jest sekwencja BRC ?
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323