problem z pilotem centralnego zamykania
Strona 1 z 1
Witam. Od kilku tygodni miałem problem z pilotem – działał coraz słabiej, trzeba było mocniej naciskać guziki żeby zadziałał. Lecz kilka dni temu pilot całkowicie padł. Wymieniona została bateria. Przeczytałem już tematy w których była napisana procedura kodowania i tak też zrobiłem. Niestety wszystko idzie dobrze, do momentu kiedy muszę wcisnąć dwukrotnie przycisk na pilocie. Wówczas nie ma żadnej reakcji. I teraz pytanie, co mogło się uszkodzić, czy coś się rozlutowało? Jak rozebrałem pilot to zobaczyłem, że ta blaszka która trzyma baterię w miejscach gdzie styka się z zielona płytką jest ruchoma, czyli jedynie dotyka tych dwóch metalowych kropeczek, natomiast nie jest na stałe połączona z nimi. Czy to może być powód. Z góry dziękuję za okazane zainteresowanie.
- Od: 23 wrz 2012, 20:46
- Posty: 5
- Skąd: Wzniesienia Południowomazowieckie
- Auto: 323F '99 2.0 DITD
takiego masz pilota ?
u mnie połączenie plusowe czyli górna blaszka jest w 3 miejscach lutowana ,natomiast minusowa tylko w jednym na samym końcu ta od strony baterii jest ruchoma . gumka która wzbudza u mnie ma końcówki obcięte o jeden milimetr były już wytarte i pilot słabo reagował myślałem że grafit jest tylko na końcówkach ale o dziwo po milimetrowym przycięcie pilot działa wyśmienicie a myślałem że będę musiał naklejać łatki do naprawy pilotów wychodzi na to że guma w sobie zawiera grafit aby przewodzić .
fotka pierwsza u mnie te miejsca są na stałe przylutowane .
u mnie połączenie plusowe czyli górna blaszka jest w 3 miejscach lutowana ,natomiast minusowa tylko w jednym na samym końcu ta od strony baterii jest ruchoma . gumka która wzbudza u mnie ma końcówki obcięte o jeden milimetr były już wytarte i pilot słabo reagował myślałem że grafit jest tylko na końcówkach ale o dziwo po milimetrowym przycięcie pilot działa wyśmienicie a myślałem że będę musiał naklejać łatki do naprawy pilotów wychodzi na to że guma w sobie zawiera grafit aby przewodzić .
fotka pierwsza u mnie te miejsca są na stałe przylutowane .
xedos1972
Tak to dokładnie ten sam pilot. Przylutowałem w dwóch miejscach plusową blaszkę i nadal nic, więc postanowiłem uciąć końcówki i pilot zagadał. Dzięki Ci bardzo. Niby taka mała rzecz, a przysporzyła tyle problemów.
Chciałem jeszcze zapytać, czy istnieje jakiś sposób żeby zregenerować guziki. Ponieważ od góry mam popękane dość głęboko, raz nie wygląda to estetycznie, a dwa do środka może dostać się woda. Są jakieś kleje czy masy do gumy?
Chciałem jeszcze zapytać, czy istnieje jakiś sposób żeby zregenerować guziki. Ponieważ od góry mam popękane dość głęboko, raz nie wygląda to estetycznie, a dwa do środka może dostać się woda. Są jakieś kleje czy masy do gumy?
- Od: 23 wrz 2012, 20:46
- Posty: 5
- Skąd: Wzniesienia Południowomazowieckie
- Auto: 323F '99 2.0 DITD
rozumiem że chodzi ci o tą gumę co wypełnia obudowę , możesz spróbować czarnym silikonem ale czy zwiąże na stałe to wątpię z czasem odpadnie .na allegro znalazłem 1 pilota do przed lifta do po lifta jest więcej . lepiej kupić zamiennik obudowy
na jednym ze zdjęć z linka masz wymiary wnętrza pilota zmierz płytkę u siebie.
http://allegro.pl/obudowa-pilot-kluczyk ... 04269.html
http://allegro.pl/obudowa-pilota-mazda- ... 73427.html
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa- ... 04086.html
na jednym ze zdjęć z linka masz wymiary wnętrza pilota zmierz płytkę u siebie.
http://allegro.pl/obudowa-pilot-kluczyk ... 04269.html
http://allegro.pl/obudowa-pilota-mazda- ... 73427.html
http://allegro.pl/nowy-kluczyk-obudowa- ... 04086.html
xedos1972
Po świętach kupię tę obudowę z racji, że jedna jest w moim mieście i oczywiście dam znać czy będzie pasowała.
- Od: 23 wrz 2012, 20:46
- Posty: 5
- Skąd: Wzniesienia Południowomazowieckie
- Auto: 323F '99 2.0 DITD
po co kupować zmierz rozmiar płytki swojego pilota a do gościa napisz maila ale tak na oko mi się wydaje że to trzy aukcje to ten sam pilot ale jakiś wąski , nasze są szersze a jeden z nich podaje 2,2/4,4 cm rozmiar wewnątrz .
xedos1972
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum chociaż nie raz przeglądałem forum i w wielu problemach znalazłem odpowiedź.
Aktualnie mam problem z pilotem centralnego zamka, A mianowicie dzisiaj zostały wymienione w nim guziki ponieważ były już bardzo zużyte. Po wymianie pilot dwa może trzy razy zadziałał i tyle. Potem próbowałem ponownie go wprogramować, niby wszytko ładnie pięknie nawet parę razy pilot zadziałał Ale znowu umarł. Baterie są nowe pilot wyszła sygnał co zostało sprawdzone przez Pana, który mi guziki wymieniał. Centralny działa bez problemu jak używam kluczyka.
Miał może ktoś podobny problem?
Załączniki
Aktualnie mam problem z pilotem centralnego zamka, A mianowicie dzisiaj zostały wymienione w nim guziki ponieważ były już bardzo zużyte. Po wymianie pilot dwa może trzy razy zadziałał i tyle. Potem próbowałem ponownie go wprogramować, niby wszytko ładnie pięknie nawet parę razy pilot zadziałał Ale znowu umarł. Baterie są nowe pilot wyszła sygnał co zostało sprawdzone przez Pana, który mi guziki wymieniał. Centralny działa bez problemu jak używam kluczyka.
Miał może ktoś podobny problem?
Załączniki
- Od: 27 lip 2017, 18:28
- Posty: 7
- Auto: Mazda 323f BJ 2001 1.6 b+g
U mnie czasem nie zawsze pilot działa przy suchej pogodzie, jak jest wilgotno to zawsze działa, więc to może być coś w aucie przyczyną może coś nie styka bo zaśniedziało. Dwa piloty próbowałem na nowych bateriach i jest tak samo. A początkowo wydawało mi się że coś jest nie tak z przyciskami.
krystianobor1 napisał(a):Tak to dokładnie ten sam pilot. Przylutowałem w dwóch miejscach plusową blaszkę i nadal nic, więc postanowiłem uciąć końcówki i pilot zagadał. Dzięki Ci bardzo. Niby taka mała rzecz, a przysporzyła tyle problemów.
mam to samo chyba?
co to znaczy uciąć końcówki:?
jakie końcówki ?
można foto ?
HALLLO
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości