Kody błędów Mazda 323f BJ – wszystkie wersje silnikowe
no właśnie zdążyłem to też już wyczytać, ale to co w takim razie robić? Pół roku temu miałem wymieniany czujnik położenia wału. Bliżej go podpiąć, żeby większy impuls był czy coś? czy odsyłać na reklamację?
- Od: 8 lut 2011, 22:48
- Posty: 112
raczej padł czujnik, ale sprawdź czy czujnik jest wolny od wszelkich metalowych wiórów lub kawałków.
• Jeśli metalowe wióry lub cząstki znajdują się na czujniku, oczyść je tak podaje manual. dalsze sprawdzenie to tylko oscyloskop
• Jeśli metalowe wióry lub cząstki znajdują się na czujniku, oczyść je tak podaje manual. dalsze sprawdzenie to tylko oscyloskop
xedos1972
Bombel Ty piszesz że miałeś wymieniany czujnik położenia wału a xedos Ci napisał że błąd dotyczy czujnika wałka rozrządu a to dwa różne czujniki.....
- Od: 27 kwi 2010, 21:23
- Posty: 142
- Auto: Mazda 323F 99' BJ 1.5 16V ZL
szuwar1978 napisał(a):edos Ci napisał że błąd dotyczy czujnika wałka rozrządu a to dwa różne czujniki.....
Dobrze wiedzieć, że dwa różne trzeba to zapamiętać W takim przypadku mam już jakiś punkt zaczepienia, a orientujecie się może czy da radę zrobić to samemu? Czy jednak bez elektryka się nie obejdzie?
edit:
już wiem jak go wymienić, to jest 5 minut roboty, ale w sklepach w mojej okolicy mówią, że na hurtowniach nigdzie ich nie ma. Nie wiecie gdzie mógłbym takowy dostać?
- Od: 8 lut 2011, 22:48
- Posty: 112
Witam
Mam prośbę o zidentyfikowanie prawdopodobnych przyczyn błędów i ewentualnych następstw tych błędów. Co należy zrobić aby je wyeliminować.
P0134 – Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) – brak aktywności
P0171 – P0171 "Czujnik O2 (Bank 1) – mieszanka zbyt uboga
P0421 – Nagrzany katalizator (Bank 1) – wydajność potniżej progu
P1170 – ? nie znalazłem, z tego co na forach zagranicznych to coś z Lambdą
Za opowiedzi z góry dziękuję.
Mam prośbę o zidentyfikowanie prawdopodobnych przyczyn błędów i ewentualnych następstw tych błędów. Co należy zrobić aby je wyeliminować.
P0134 – Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) – brak aktywności
P0171 – P0171 "Czujnik O2 (Bank 1) – mieszanka zbyt uboga
P0421 – Nagrzany katalizator (Bank 1) – wydajność potniżej progu
P1170 – ? nie znalazłem, z tego co na forach zagranicznych to coś z Lambdą
Za opowiedzi z góry dziękuję.
Mazda 323F BJ 2.0 2001r
"jest jak jest nie jak powinno być" [Indios Bravos]
"jest jak jest nie jak powinno być" [Indios Bravos]
- Od: 3 mar 2011, 01:05
- Posty: 28
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 2001r Sportive
na przyszłość jak masz problemy z silnikiem to w dziale ditd jest dużo odpowiedzi
carlospl napisał(a):Błędy skasowane
Post do kosza
Kasowanie nie usuwa usterki
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
MARSELUSS82 napisał(a):Kasowanie nie usuwa usterki
a błąd nie oznacza usterki
Witam
Wyswietla mi sie blad
P0439 – Układ ogrzewania konwertera katalitycznego
moglbym prosic o wyjasnienie co jest nie tak i jaki to ma wpyw na spalanie jazda.
Samochod : Mazda 323f sport 130 KM 2002r.
Pozdrawiam
Wyswietla mi sie blad
P0439 – Układ ogrzewania konwertera katalitycznego
moglbym prosic o wyjasnienie co jest nie tak i jaki to ma wpyw na spalanie jazda.
Samochod : Mazda 323f sport 130 KM 2002r.
Pozdrawiam
-
feniur
w programie tolerance data 2009.2 błąd P0439 – podaje ogrzewanie katalizatora a możliwa przyczyna- obwód regulacyjny . co to znaczy to nie mam pojęcia pomyślałem o sondzie masz dwie u siebie ? jak tak to pierwsza to sonda regulacyjna przed Kata. a druga sonda to diagnostyczna za Kata. i jeśli ta ostatnia coś wykryła że dzieje się z katalizatorem i może stąd błąd . zadzwoń sobie tu http://mazda-serwis.com.pl/ do południa i może coś ci podpowiedzą .
xedos1972
witam po wizycie na kompie diagnosta wykryl blad o takim nr ,pisze ze to map/baro sensor pomozecie co z tym zrobic? .Swieci sie rowniez check, mazda 323 f 2001r, 1,6 98 koniow,niewiem czy da rade zrobic samodiagnostyke przy bledach abs umialem zrobic a tutaj nic nie chce mrygac:P pozdr
- Od: 3 lip 2010, 14:36
- Posty: 5
- Skąd: tychy
- Auto: Honda CRX,323F BJ 1.6
o błędach i ich odczycie jest wszystko na forum wystarczy użyć szukajki
przenoszę... jutro
ps. uzupełnij profil
przenoszę... jutro
ps. uzupełnij profil
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
błąd – P0107-Ciśnienie bezwzględne rury ssącej / czujnik barometryczny – przyczyna Zawór regulacyjny wejście niskie . gdzie się znajduje to nie wiem czy to np. przepływomierz czy raczej kolektor ssący
xedos1972
witam
Mi wyskoczyła ikonka silnika, check.
Pojechałem pod komputer i wyszło mi:
P0103 Przepływom. po. masowy lub obj.
Sygnał za duży
Po171 Mieszanka za uboga (rząd1)
uboga.
Przy ruszaniu auta jak jest zimny silnik szarpie.
CZy przepływomierz jest na wykończeniu
Ktoś miał taki przypadek.
Mi wyskoczyła ikonka silnika, check.
Pojechałem pod komputer i wyszło mi:
P0103 Przepływom. po. masowy lub obj.
Sygnał za duży
Po171 Mieszanka za uboga (rząd1)
uboga.
Przy ruszaniu auta jak jest zimny silnik szarpie.
CZy przepływomierz jest na wykończeniu
Ktoś miał taki przypadek.
- Od: 22 lut 2011, 10:27
- Posty: 17
- Skąd: Chrzanów
- Auto: Mazda 323f Sportive 2.0 2001r
Poniżej adres do mojej Pani
viewtopic.php?f=312&t=119160
Myślę ze jako że jesteśmy z tego samego miasta to możemy sie gdzieś spiknąć , wziąść śrubokręt i zrobić podmiankę w celu rozwiania wątpliwości o ile przeplywka bedzie taka sama ( ale raczej jest )
Ponadto można ją pomierzyć jakie daje napięcie wyjściowe na przepływomierzu i czy zwiększając obroty idzie w gore w miarę równomiernie , jak poszukam to mogę podać ci jakie napięcia powinny być przy jakich obrotach
Ponadto można ją pomierzyć jakie daje napięcie wyjściowe na przepływomierzu i czy zwiększając obroty idzie w gore w miarę równomiernie , jak poszukam to mogę podać ci jakie napięcia powinny być przy jakich obrotach
Szerokiej drogi i gumowych drzew ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości