Kody błędów Mazda 323f BJ – wszystkie wersje silnikowe

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez whitewiak » 21 lip 2012, 08:30

przenoszę do wątku o błędach

potrzebuje diagnozy z tego co wyczytalem na forum wina tych bledow moze byc przeplywomierz?z gory dziekuje
oto moje bledy :
p0102 air flow sensor volume signal low air leaks after air flow sensor.
p0113 intake air temperature sensor signal high bank1,sensor1
p0300 wykryto losowa przerwe zaplonu w cylindrach
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 16:20
Posty: 25
Skąd: Włocławek
Auto: MAZDA 323F 1.6 2001

Postprzez Marek 161BD081 » 21 lip 2012, 10:12

Dwa pierwsze błędy faktycznie dotyczą przepływomierza ale coś takiego mogłoby być też wynikiem pracy silnika z odłączonym przepływomierzem.
Skasuj błędy i zobacz czy pojawią się ponownie bo jak znam życie to nie jesteś w stanie chyba powiedzieć jak długo one występują.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez whitewiak » 21 lip 2012, 12:27

skasowalem blady i wszystko jest ok dzieki
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 16:20
Posty: 25
Skąd: Włocławek
Auto: MAZDA 323F 1.6 2001

Postprzez whitewiak » 22 lip 2012, 10:49

no niestety dzisiaj znowu te same bledy i samochod przechodzi w stan awaryjny czyli na to wychodzi ze przeplywka do wymiany?
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 16:20
Posty: 25
Skąd: Włocławek
Auto: MAZDA 323F 1.6 2001

Postprzez marecki26 » 22 lip 2012, 11:44

U mnie przyczyną P0102 i P0113 była niedokręcona opaska zaciskowa za filtrem na dolocie powietrza . Sprawdź szczelność układu dolotu bo może zasysać lewe powietrze i stąd te dwa błędy .
A P0300 to najprawdopodobniej cewka zapłonowa , co się dzieje z samochodem przy tych błędach?
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2011, 14:58
Posty: 63
Skąd: Lublin
Auto: M5 CR LF 2010r/LPG
Była 323f BJ 1.6 2002r/LPG

Postprzez whitewiak » 22 lip 2012, 13:09

brak mocy na postoju gasnie itp
Początkujący
 
Od: 15 kwi 2012, 16:20
Posty: 25
Skąd: Włocławek
Auto: MAZDA 323F 1.6 2001

Postprzez Sobolxx » 3 mar 2014, 18:20

Witam.
Zapalił mi się Check Engine w madzi 1.6 98KM z LPG. Byłem pewny, że check zapalił się przez lpg (zapalał się raz na jakiś czas, dlatego że była albo za bogata albo zbyt uboga mieszanka – nowa instalacja). Podjechałem do gaziarza żeby sczytał i skasował błąd i się okazało, że to błąd p0328 czujnik temperatury czegoś tam. Co to za błąd? Czego dotyczy i jak rozwiązać problem? Skasował mi ten błąd, zobaczymy czy znowu wyskoczy.
Dzięki za odpowiedź.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:34
Posty: 5
Auto: Mazda 323f BJ 1,6 16V 2003r

Postprzez xedos1972 » 3 mar 2014, 22:32

P0328 – czujnik spalania stukowego -wysokie napięcie wejściowe
xedos1972
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2010, 00:15
Posty: 879 (0/15)
Skąd: Łódź
Auto: 323S/BJ/1.5 ZL/LPG/1999r.

Postprzez Sobolxx » 4 mar 2014, 11:46

Czujnik spalania stukowego? To czemu na jego urządzeniu wyskoczył błąd czujnika temperatury chyba powietrza? Po skasowaniu błędu dzisiaj znowu check się zapalił. Z autem nic się nie dzieje. Jeździ jak jeździł.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2013, 21:34
Posty: 5
Auto: Mazda 323f BJ 1,6 16V 2003r

Postprzez pablod1024 » 31 mar 2014, 16:40

powiedzcie co to za błąd?
http://youtu.be/9KIr3csPm8M
Początkujący
 
Od: 9 cze 2011, 15:54
Posty: 21
Skąd: wrocław
Auto: mazda 323f 2.0 DiTD

Postprzez niqos » 20 maja 2014, 17:05

P0171,"Czujnik O2 (Bank 1) – mieszanka zbyt uboga" U mnie wywalało ten błąd i jak sie okazało przyczyną była mała pierda. przewór z filtra powietrza do kolektora ssacego był jak sito. obkleiłem go tasma mc gywera i jak ręką odjął . a juz mialem sondy lambda kupowac :)
ZYCIE JEST PO TO, BY JEŹDZIĆ NA MOTO !!!
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2012, 11:17
Posty: 53
Skąd: FREDRIKSTAD
Auto: MAZDA 323 S, 1.6 16V, 2001
MAZDA 2 BL 2.0 2015

Postprzez Blacha88 » 22 paź 2014, 21:16

Również podłączam się do prośby pablod1024 ponieważ mam taki sam błąd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 gru 2008, 18:14
Posty: 135 (1/0)
Skąd: Straszyn/Gdańsk
Auto: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=152485&p=2584478#p2584478

Postprzez Wibbisjh » 12 lip 2017, 14:24

Nagrałem wideo z odczytu błędów mojej Mazdy, jednak mam kłopot z interpretacją. Wg mnie to 11,14,15. Czy mam rację? Proszę też o pomoc w definicji tych numerów, trafiłem na kilka stron, ale nie mam pewności, czy informacje dotyczą akurat tych diesli. Tutaj link do wideo:

https://youtu.be/7VUwU1x71gM

Dodam, że nie mam świecącej się na czerwono przy wyłączonym silniku kontrolki ładowania oraz filtra paliwa.
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 09:36
Posty: 12
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD 1999
Szczecin

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323