Witam,
Opisywane przez Was problemy dotyczyły także i mnie. Dwa razy rozkręcałem przełącznik, czyściłem go, rozszerzałem sprężynki – wszytko pomagało na chwilę. Tego lata nie wytrzymałem, odłączyłem przełącznik, wziąłem gruby kawałek przewodu i zwarłem każdy bieg na krótko. I co się okazuje – wszystkie 4 biegi ładnie działają. Ponownie zamontowałem przełącznik, odpaliłem – klima działa na 4 biegach, poruszałem nim trochę – zaczyna szwankować, potem znowu działa.
Ostatecznie wyczyściłem styki przełącznika, styki w kostce, trochę WD40 i puki co działa wyśmienicie drugi miesiąc.
włącza/wyłącza sie klimatyzacja
Cześć wszystkim!
Tytułowy problem dopadł też i mnie W związku z tym chciałem zapytać czy ktoś z Was poradził sobie z wyłączającą się klimatyzacją?
Mam też pokrewne pytanie. Znalazłem ofertę sprzedaży używanego panelu sterowania nawiewami, ale zamiast pokrętła temperatury jest tam elektroniczne sterowanie z wyświetlaczem, jak w klimatronicu. Czy jeśli zamontuję taki panel w miejsce mojego szwankującego, to będę miał klimatyzację automatyczną?
Tytułowy problem dopadł też i mnie W związku z tym chciałem zapytać czy ktoś z Was poradził sobie z wyłączającą się klimatyzacją?
Mam też pokrewne pytanie. Znalazłem ofertę sprzedaży używanego panelu sterowania nawiewami, ale zamiast pokrętła temperatury jest tam elektroniczne sterowanie z wyświetlaczem, jak w klimatronicu. Czy jeśli zamontuję taki panel w miejsce mojego szwankującego, to będę miał klimatyzację automatyczną?
Witam serdecznie. Przeglądam Forum, przeglądam Internet i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Proszę o pomoc…
Posiadam Mazdę 323 F BJ rok 2002 Diesel. Dmuchawa od nawiewu działa mi na wszystkich czterech prędkościach 1, 2, 3, 4. Jednak klimatyzacja działa tylko na 1 i 4 położeniu.
Naprawiałem przełącznik od obrotów- poprawiłem styki ale działał tylko chwilę. Kupiłem na Allegro cały panel sterowania klimatyzacją i wymieniłem sam przełącznik- działało niespełna tydzień- działa tak jak napisałem na 1 i 4 prędkości, chwilami zaskakuje na 2 i 3 prędkości (zaznaczam, że obroty dmuchawy są OK na wszystkich 4 prędkościach) Podłączyłem przełącznik NOWY (ale nie oryginalny) i działa tak samo to znaczy na 1 i 4 prędkości na pozostałych nie (dmuchawa działa na wszystkich czterech prędkościach). Myślałem, że to wina przełącznika a okazuje się, że to raczej nie przełącznik.
Proszę o radę, o pomoc… może jakiś schemat połączeń…sam nie wiem… Opornik dmuchawy OK, nie sprawdzałem tylko komputera… a może jakiś przekaźnik, może zła masa…
Oczekuje pomocy, porady
Posiadam Mazdę 323 F BJ rok 2002 Diesel. Dmuchawa od nawiewu działa mi na wszystkich czterech prędkościach 1, 2, 3, 4. Jednak klimatyzacja działa tylko na 1 i 4 położeniu.
Naprawiałem przełącznik od obrotów- poprawiłem styki ale działał tylko chwilę. Kupiłem na Allegro cały panel sterowania klimatyzacją i wymieniłem sam przełącznik- działało niespełna tydzień- działa tak jak napisałem na 1 i 4 prędkości, chwilami zaskakuje na 2 i 3 prędkości (zaznaczam, że obroty dmuchawy są OK na wszystkich 4 prędkościach) Podłączyłem przełącznik NOWY (ale nie oryginalny) i działa tak samo to znaczy na 1 i 4 prędkości na pozostałych nie (dmuchawa działa na wszystkich czterech prędkościach). Myślałem, że to wina przełącznika a okazuje się, że to raczej nie przełącznik.
Proszę o radę, o pomoc… może jakiś schemat połączeń…sam nie wiem… Opornik dmuchawy OK, nie sprawdzałem tylko komputera… a może jakiś przekaźnik, może zła masa…
Oczekuje pomocy, porady
-
fox-net
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości