Przekaźnik kierunkowskazów "pyka" , a samych kierunkowskazów brak

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jakubwedrowycz » 1 lut 2008, 17:51

Witam,
Wczoraj zrobiło mi się coś takiego:
Włączam kierunkowskaz – OK. Po zakończeniu skrętu dźwignia wskakuje w pozycję neutralną, kierunkowskazy przestają działać (sprawdzałem z zewnątrz, nie zapalają się też strzałki na tablicy rozdzielczej), ale tak gdzieś w 50% przypadków nadal słychać "pykanie" przekaźnika.
Aby go wyłączyć muszę odrobinę podnieść dźwignię od kierunkowskazów do góry.

Na czym może polegać problem i czy można go samodzielnie usunąć bez użycia przecinaka ;–) ?

Pozdrawiam,
jakubwedrowycz
 

Postprzez kubi2410 » 24 kwi 2008, 07:09

Mam podobnie u mnie pyka cały czas jak włączam kierunek ale strzałka się nie świeci i kierunki i awaryjnych też brak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2007, 16:51
Posty: 432
Skąd: Lubartów
Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport

Postprzez jakubwedrowycz » 24 kwi 2008, 16:16

kubi2410 napisał(a):Mam podobnie u mnie pyka cały czas jak włączam kierunek ale strzałka się nie świeci i kierunki i awaryjnych też brak


Skoro temat powrócił ;–)
Wymieniłem przerywacz na bardziej prymitywny (chyba od starego Audi, bez elektroniki) i pomogło. Błąkało mi się jakieś napięcie , a nie chciałem rozbierać dźwigni przy kierownicy, więc "wyleczyłem objawy".

Pozdrawiam,
jakubwedrowycz
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323