Interfejs diagnostyczny – jaki działa

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Pieraś » 23 lis 2011, 17:50

Hej,

Kupował ktoś z Was interfejs diagnostyczny do BJ'ki?
Jakiś hint jaki można użyć by móc nie tylko kasować błędy ale wyłączać np. poduszkę lub
nawet coś poprzestawiać?

Dotyczy BJ z 2003.

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 08:43
Posty: 39
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT

Postprzez Combat » 23 lis 2011, 19:01

Witam, odpowiedz na Twoje pytanie brzmi najlepszy jest mazdowski niestety sam go nawet nie posiadam, mam na stanie ok 400 rożnych programów diagnostycznych do rożnych marek do rożnych kabli ale akurat do mazdy używam uniwersalnego którego miałem z kablem. Testowałem rożne na maździe ale wynik był ten sam możliwość z czytania danych niektórych parametrów/kasowanie błędów. Z tego co wiem to do poduszek trzeba mieć odpowiedni kabel/adapter inaczej na zwykłym obd 2 nic nie zdziałasz. Jakbym miał pieniądze to bym bosch-a KTS kupił ale za drogi biznes dla studenta informatyki :D On najprawdopodobniej dalby sobie rade z poduszkami, z przestawianiem większości parametrów. No tyle z mojej wiedzy. Może jeszcze ktoś się wypowie.
Combat
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 11:43
Posty: 14
Skąd: Tarnow okolice :)
Auto: Mazda 323f
Rok: 2002
1.4 Bendzyna 16V
Hatchback

Postprzez Pieraś » 23 lis 2011, 19:07

Skoro już napisałeś o dużej ilości interfejsów ... VAG KTT pójdzie bez problemu na Renault i Mitsubishi?
Podobno dla Mitsubishi by działało trzeba zewrzeć PIN 1 i 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2010, 08:43
Posty: 39
Skąd: Zielona Góra
Auto: Mitsubishi Galant EA2W 2.0
Honda Civic VIII 1.8GT

Postprzez Combat » 23 lis 2011, 20:04

Tyle ze VAG-i są pod vw, audi, seaty, skody robione bardziej a takiego nie posiadam i nie sprawdzałem, pod mazdę mi nie poszło, nic nie mogłem nim zrobić, muszę uwzględnić ze tez piny na kablu maja w przypadku vag-a znaczenie. Jestem studentem informatyki, a nie mechanikiem a bardziej mechanikiem diagnosta pojazdów. Kasowałem sam sobie błąd w BJ z 2002 roku i w hondzie accord i tyle. Nie zajmuje się tym na codzien !! Bardziej hobbistycznie. I tak apropo to o VAG KTT nie słyszałem, wśród kolekcji programów takiego nie posiadam. VAG-COM popularny program ale tak jak pisze program dla grupy vw. Co do Renault i Mitsubishi to nie mam pojęcia. Zreszta miedzy nami ja innych aut niz mazda nie widze wiec tylko co do mazdy i Twojego pytania o BJ sie zainteresowalem i odpowiedziałem.
Combat
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 11:43
Posty: 14
Skąd: Tarnow okolice :)
Auto: Mazda 323f
Rok: 2002
1.4 Bendzyna 16V
Hatchback

Postprzez Suazi3 » 13 sty 2015, 23:31

To do bj jeszcze nic noe wymyślili, żaden interfejs nie działa,tylko kabelki i zworka. Nic na alledrogo, szkoda.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez 19arek93 » 28 sty 2015, 20:19

Ja używam najtańszego adaptera OBD2 z allegro + 4 kabelki by podpiąć się pod maską.

Program ForScan. Można kasować błędy ABS, silnika(tu nie powiem na 100% – nie mam błędów), odczytywać parametry pracy auta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2014, 20:34
Posty: 39 (4/1)
Skąd: GD
Auto: 323F BJ 2.0DiTD 101KM 00'

Postprzez Bolsblue » 29 sty 2015, 00:43

Suazi3 napisał(a):To do bj jeszcze nic noe wymyślili, żaden interfejs nie działa,tylko kabelki i zworka. Nic na alledrogo, szkoda.

OBD2 mają Bj po lifcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Postprzez alan78 » 31 sty 2015, 21:45

Ja mam LM232 i program ScanMaster. Laczy sie bez wiekszych problemow i odczyty bledów robie sam <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2011, 10:22
Posty: 78
Auto: Mazda 323f / 1.6 / 2002

Postprzez Suazi3 » 1 lut 2015, 10:22

Bolsblue Dzięki za info., czyli powinno u mnie chodzić mazdę mam z 2002 roku. Zastanawiam się nad najlepszym zestawem, stosunek cny do ilości sprawdzanych parametrow włącznie z silnikiem diesla 2.0 DITD, 74 kw.
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 19:21
Posty: 40
Skąd: Koszalin-Gdańsk
Auto: 323F BJ 2.0DITD RF4F, Saab 9-5 1.9 TID, Saab 9-3 x 1.9 TTID 180 KM

Postprzez FrisBy » 2 lut 2015, 16:53

mam Mazdę z 2003r i nie mogę znaleźć gniazda OBD2 pod kierownicą, jest tylko gniazdo w komorze silnika, którego jak na razie nie ogarnąłem. Wszyscy piszą, że powinno być pod kierownicą. sprowadziłem auto z Belgii i może na Belgię nie montowali takich bajerów :(
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lis 2014, 08:21
Posty: 11 (0/1)
Skąd: Kościan
Auto: Mazda 323F BJ '03 2.0 DiTD

Postprzez Bolsblue » 2 lut 2015, 17:06

ono nie jest centralnie pod kierownicą, tylko pod lewym kolanem tak nieco bardziej z boku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2014, 19:49
Posty: 123 (0/1)
Auto: 323F 1.6 16V (ZM) 98KM 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323