Światła do jazdy dziennej (DRL) w BJ'ce (umiejscowienie, montaż)
Guma88 napisał(a): Kupilem maskownice do przed lifta (15zł szt.) i w nich osadziłem dzienne.
raczej nie pisał o dokładce.
Dokładeczka zderzaka to faktycznie laguna. Dzienne są polskiej produkcji WESEM. Identyczne mają także w ofercie halogenny przeciwmglowe i drogowe. Koszt jednej sztuki to jakieś 45zł z tego co pamiętam, lecz dla niektórych może to być problem że nie są LEDowe tylko żaróweczki 21W. Za to światlo rozproszone jest nieporównywalnie lepsze niż z niektórych LEDów. Pełna hhomologacja świateł dziennych więc polecam. Przez 1,5 roku nie wymieniałem żarówki.
P.S. Co do ospojlerowania to właśnie się nie chwalę bo przód z laguny a tył i progi z przedliftowego SPORTa więc może się to wydać kontrowersyjne.
P.S. Co do ospojlerowania to właśnie się nie chwalę bo przód z laguny a tył i progi z przedliftowego SPORTa więc może się to wydać kontrowersyjne.
black_pablo napisał(a):a może tak 2 w 1 szampon i odżywka?? (przeciwmgielne i dzienne) tylko nie wiem jak z wymiarami aby w te zaślepki upchnąć??
http://moto.allegro.pl/halogeny-2w1-prz ... 23308.html
Jeśli Ci dowodu nie szkoda...
- Od: 8 kwi 2011, 08:34
- Posty: 116
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323f Bj '98 1,8
Świetna robota
Problem nadal pozostał, jak pogodzić światła do jazdy dziennej z halogenami ...?
Problem nadal pozostał, jak pogodzić światła do jazdy dziennej z halogenami ...?
Dla tych którzy próbują zalożyc zaślepki halogenów z wersji przed liftowej do wersji po lifcie – NIE PASUJĄ przerabiałem ten temat właśnie i sporo musiałem podocinac plastikowe zaślepki zeby wpasować je w otwory w zderzaku. Z bólami ale sie udało.
Poniżej kilka fotek z montażu.
http://pokazywarka.pl/boqv5e-2/
Poniżej kilka fotek z montażu.
http://pokazywarka.pl/boqv5e-2/
- Od: 1 lis 2011, 10:22
- Posty: 78
- Auto: Mazda 323f / 1.6 / 2002
Bajka i ciekawa fotorelacja Mi nadal się marzą halogeny + dzienne. Mam pomysła i na to. Z czasem będzie o tym w moim wątku
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Kolego alan78 podobno musiałeś docinać, a nielepiej było wziąść opalarkę, lekko podgrzać otwory w zderzaku i wcisnąć na siłę? Ja tak zrobiłem i się obeszło bez docinania. A zawsze to mocniej będą siedziały. Zderzak jest zrobiony z miękkiego plastiku więc się poddaję z czasem.
Owszem, była taka mozliwość ( podgrzanie ), przyznam ze na to nie wpadłem. Moze nawet to lepszy pomysł od mojego, a na pewno mniej roboty. Tylko jedno mnie zastanawia...czy przy podgrzewaniu zderzaka opalarką istnieje ryzyko odbarwienia lakieru na zderzaku pod wpływem temp ? Chodzi mi o zbyt mocne podgrzanie i przypalenie, przeciez przy opalarce wiele nie trzeba zeby doszlo do takiej sytuacji. Więc chyba bezpieczniej było jednak dociąć
- Od: 1 lis 2011, 10:22
- Posty: 78
- Auto: Mazda 323f / 1.6 / 2002
loscyp napisał(a):no właśnie Polska rzeczywistość – " jest źle ale jest dobrze" jak w tym kraju ma być normalnie
To normalne podejście bo jak by każdy stosował się do regułek i wzoru to byś nic nie załatwił, to się nazywa elastyczność, po prostu nie jest to zamontowane w sposób który mógłby stwarzać zagrożenie a jedynie z lekkim odchyleniem od przyjętych wytycznych.
mtpagan napisał(a):+12V?
akumulator poprowadz sobie kabel i masz
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
dobrze, tylko znajomy powiedział że będą non stop świeciły, czy automat będzie je gasił w momencie zapalenia postojówek a potem mijania? myślałem o czujniku temp, w końcu podaje temp po przekręceniu kluczyka,
czy ten w aku jest tylko po przekręceniu stacyjki?
czy ten w aku jest tylko po przekręceniu stacyjki?
- Od: 22 lip 2011, 16:35
- Posty: 96
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: mazda 323f bj 2000r 1.5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości