Jak mozna zdjac ogranicznik predkosci
1, 2
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Jedynym ogranicznikiem w MX-3 V6 jest skrzynia biegów. Poprostu brakuje biegów obrotomierz niemalze dochodzi do czerwonego pola na 5 biegu i przydaloby sie zapiąc 6 ale niestety jej nie ma.
-
Lukasz_zdw
Ponoć wersje z USA miały ogranicznik na 180km/h... Napewno wersje JDM miały ogranicznik – zdjąć się da
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Witam. Moją madzie posiadam od pazdiernika ale zważywszy na to ze mieszkam w Bieszczadach to nie ma gdzie pocisnąć Ostatnio jechałem zakopianką to trochę ją rozbujałem. Pozniej wyjeżdżając z Karakowa na a4 rozbujałem ją prawie do 180 i wskazówka stała choć miałem lekko z górki i pod pedałem jeszcze było miejsce. Ktoś tam mi kiedyś wspominał ze one mają ogranicznik do 170. Jeżeli tak to jak to zdjąć ?
www.manasterzec.cba.pl
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
- Od: 14 paź 2009, 20:00
- Posty: 13
tak mają ogranicznik, są nimi przełożenia w skrzyni biegów i stan silnika.
jak to zdjąc? Na początek doprowadzić stan silnika do stanu seryjnego. Przy okazji możesz jeszcze sprawdzić łożyska w kołach i hamulce czy sie nie blokują.
Tylko powiedz mi gdzie i jak często bujasz się z takim prędkościami
jak to zdjąc? Na początek doprowadzić stan silnika do stanu seryjnego. Przy okazji możesz jeszcze sprawdzić łożyska w kołach i hamulce czy sie nie blokują.
Tylko powiedz mi gdzie i jak często bujasz się z takim prędkościami
Takimi prędkościami nie bujam sie prawie wogle na miejscu prawie przepisowo ale teraz jak pisałem byłem w zakopcu a potem w karku i pocisnąłem i pytam z czystej ciekawości ponieważ mam w wakacje wyprwe do Francji przez Piękne Niemieckie autostrady
Madzia ma nowiutki układ hamulcowy nowe amory wahacze. Silnik raczej sprawny jedynie gumki na zaworach poleciały i w marcu jestem umówiony na robienie głowicy
Madzia ma nowiutki układ hamulcowy nowe amory wahacze. Silnik raczej sprawny jedynie gumki na zaworach poleciały i w marcu jestem umówiony na robienie głowicy
www.manasterzec.cba.pl
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
- Od: 14 paź 2009, 20:00
- Posty: 13
Madzia nie ma ogranicznika... Przy zdrowym silniku te 200 powinienes spokojnie poleciec Sprawdzone na A4..
Ewentualnie możesz jeszcze podejzewac zepsuty licznik ;D
Sprawdz na Nawigacji.
Ewentualnie możesz jeszcze podejzewac zepsuty licznik ;D
Sprawdz na Nawigacji.
Żyj szybko... A umieraj kiedy chcesz...
- Od: 19 sty 2009, 21:02
- Posty: 389
- Skąd: Jelenia Góra
- Auto: Mazda MX-3 1.6 '96
no licznik pokazuje te 200 ale przy wyzszych predkosciach jest przeklamanie, mysle ze wtedy ok 190 leci tak jak ma w papierach
j. angielski – tłumaczenia, korepetycje, prace – kontakt PW
Moja Mazda
Moja Mazda
- Od: 11 mar 2008, 20:34
- Posty: 317
- Skąd: Opole/Poznań
- Auto: Mx-3 1.6 B6D '96r.
GPS pokazywał dokładnie tyle ile licznik prawie 180 wcisnołem gaz do dechy i wskazówka obrotomierza nie dygła od prędkosci tez nie. Pytałem kilku znajomych którzy mają mazdy i ten ogranicznik jest a zdjecie go to ponoć kosztowna sprawa. w sumie moze to i lepiej przynajmniej silnik wicej wytrzyma. Ale jak by ktoś miał jakieś info jak to zrobic to proszę napisać.
www.manasterzec.cba.pl
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
- Od: 14 paź 2009, 20:00
- Posty: 13
maniott napisał(a):GPS pokazywał dokładnie tyle ile licznik prawie 180 wcisnołem gaz do dechy i wskazówka obrotomierza nie dygła od prędkosci tez nie. Pytałem kilku znajomych którzy mają mazdy i ten ogranicznik jest a zdjecie go to ponoć kosztowna sprawa. w sumie moze to i lepiej przynajmniej silnik wicej wytrzyma. Ale jak by ktoś miał jakieś info jak to zrobic to proszę napisać.
taaaaaaaaa.....
ci znajomi to starzy spece od Mazd (i pewnie jeszcze wielu innych rzeczy), od razu widac... Tylko po co tutaj piszesz w takim razie?
Idz pogadac ze znajomymi, moze Ci nawet ten ogranicznik zdejma (oczywiscie dosyc kosztownie)
WOZI
pisze tutaj bo chce sie dowiedzieć. znajmi mi mowili co nie znaczy ze ich słuchałem. Po za tym gosc zaraz w pierwszym poscie napisal ze jest jakis ograncznik wiec nie wiem komu mam wieżyc . silnik jest jaki jest w stanie ogolnym dobrym niewyzylowany cisnienia sa ok jedyna wada to uszczelniacze
www.manasterzec.cba.pl
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
Zapraszam do mnie w Bieszczady Agroturystyka w Manastercu.
- Od: 14 paź 2009, 20:00
- Posty: 13
Lukano napisał(a):tak mają ogranicznik, są nimi przełożenia w skrzyni biegów i stan silnika.
I Lukano wie co mowi.
Tylko stan power train'a jest ograniczeniem!!
maniott napisał(a):silnik jest jaki jest w stanie ogolnym dobrym niewyzylowany cisnienia sa ok jedyna wada to uszczelniacze
"Stan" stanem a jaka osiaga moc bys sie dowiedzial tylko na hamowni....
pozdro
WOZI
Mx-3 nie ma zamontowanych żadnych blokad, jedynymi ogranicznikami prędkości maksymalnej mogą być tak jak wspomniał Lukano:
Lukano napisał(a): przełożenia w skrzyni biegów i stan silnika.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
PuchateQ napisał(a):brii, a ewentualnie wiesz gdzie ten ogranicznik może się znajdować? Mam wersję amerykańską i więcej niż 180 właśnie polecieć mi nie chce...
to i tak zarabiscie jak na 1.6
Jaka była ostatnia rzecz jaka przeleciała księżnie Dianie przez głowę?
– ..... chłodnica
– ..... chłodnica
- Od: 6 wrz 2009, 21:02
- Posty: 738
- Skąd: Kraków
- Auto: EC MX-3 2.5 V6 24V 95 KLZE Yaris 1.0 1SZ-FE
Alrmera N16
hahahks napisał(a):PuchateQ napisał(a):brii, a ewentualnie wiesz gdzie ten ogranicznik może się znajdować? Mam wersję amerykańską i więcej niż 180 właśnie polecieć mi nie chce...
to i tak zarabiscie jak na 1.6
No wiesz, ja czuje, że więcej by mogła pojechać jak sprawdzałem . Dlatego się też pytam gdzie może być
[img]http://i49.tinypic.com/34qldhv.jpg[/img]
- Od: 8 lis 2008, 20:14
- Posty: 197
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MX-3, 1995r. 1,6i(107KM)
ogranicznik -jest zaprogramowany w ecu sygnał z predkosciomierza idzie do licznika i ecu ,ecu na podstawie progu który ma zaprogramowany odcina wtryski jedyne obejscie to odpiecie czujnika od predkosci i pójdzie wiecej ale abs bedzie myslał ze stoisz w miejscu i moze nie właczyc sie.
Zdjecie tej blokady tylko przez podpiecie komutera takiego jak maja do tuningu itp
no jescze jest modyfikacja sygnału który idzie do ecu obnizenie jego wartosci
-czunik predkosci dział jak "dynamo"(pracuje w zakresie od 0,1 do 5v taki jest sygnał na ecu ) czyli przy pewnych obrotach (100km/h to 1,0V....240km/h to 2,4v )
ty jedziesz 180km/h to sygnał do ecu 1,8V ma jezeli onizymy go o 0,2V to powinienes wyciagnac 200km/h
ale robiac to na oporniku to za duzo ciepła bedzie ze strat mocy i spali sie wiec trzeba by było zrobic regulator na tranzystorze i wtedy odciecie predkosci mozna sobie regulowac .
-jest jescze jedna opcja -mozna odpiac przewód odpowiedzialny za dostarczany sygnał ,ale nie próbowałem tego i niewiem czy zadziała-teoretycznie tak , ecu nie wyswietli błedów przynajmniej to do 94r od 94 były zmiany , im nowsze auto tym ecu ma wglad do wiecej czujników i systemów
Jezeli chcesz sprubowac to jet to 7 pin na górze od prawej, na prawej kosci ,patrzac na ecu
Zdjecie tej blokady tylko przez podpiecie komutera takiego jak maja do tuningu itp
no jescze jest modyfikacja sygnału który idzie do ecu obnizenie jego wartosci
-czunik predkosci dział jak "dynamo"(pracuje w zakresie od 0,1 do 5v taki jest sygnał na ecu ) czyli przy pewnych obrotach (100km/h to 1,0V....240km/h to 2,4v )
ty jedziesz 180km/h to sygnał do ecu 1,8V ma jezeli onizymy go o 0,2V to powinienes wyciagnac 200km/h
ale robiac to na oporniku to za duzo ciepła bedzie ze strat mocy i spali sie wiec trzeba by było zrobic regulator na tranzystorze i wtedy odciecie predkosci mozna sobie regulowac .
-jest jescze jedna opcja -mozna odpiac przewód odpowiedzialny za dostarczany sygnał ,ale nie próbowałem tego i niewiem czy zadziała-teoretycznie tak , ecu nie wyswietli błedów przynajmniej to do 94r od 94 były zmiany , im nowsze auto tym ecu ma wglad do wiecej czujników i systemów
Jezeli chcesz sprubowac to jet to 7 pin na górze od prawej, na prawej kosci ,patrzac na ecu
- Od: 21 lut 2011, 21:13
- Posty: 33
- Auto: Mazda Xedos 6 94r 2.0 V6 24VDOHC 144Km
Dzięki wielkie . No to mogę mieć więcej zabawy, bo mam po 95r . Ale dla chcącego nic trudnego . Jak będę miał czas to się tym zajmę, choć prędko to chyba nie nastąpi...
[img]http://i49.tinypic.com/34qldhv.jpg[/img]
- Od: 8 lis 2008, 20:14
- Posty: 197
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda MX-3, 1995r. 1,6i(107KM)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości