witam mam problem z mx3. jest tam silnik 1.6 sohc. na ssaniu na pb i lpg jest ok. dobrrze pali i ma sile. jaak sie zagrzeje to jakis czas jest dobrze, ale obroty ma troszkę ponad norme ok 600 na pb ale nie gaśnie, a na gazie potrafi zgasnąć. mocy mu nie brakuje. na benzynie do 1500 obrootów trochę dziwnie sie wkręca a później jest ok.
chcę wyczyścić przepustnicę i krokowy od pb i lpg ale nie wiem czy trzeba mieć uszczelki czy sylikon. proszę o pomoc.
p.s
nie gaśnie za często ale jest to nie fajne no i na zbyt niskich obrotach czuć wibracje co też nie jest fajne
mazda mx3 gubi sie na obrotach na pb i lubi zgasnac na lpg
Strona 1 z 1
ja tam składam na silikon ale bbbbbbbbardzo skromnie z nim, po pierwsze jak poczyscisz to obroty ustawiaj tylko w trybie serwisowym, znajdziesz jak włączyć tryb serwisowy w fotorejacjach a dokładnie odczytyanie błędów ecu i gaz jak by ci ustawiali gazownicy to też tlko w trybie serwisowym , zresztą o wolnych obrotach było mase na forum,
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
czyli tak, jeśli na benzynie do 1500 obrotów samochód dziwnie się zachowuje i obroty schodzą poniżej 800 to znaczy coś jest nie tak?
co byście obstawiali? jutro kupię diodę, opornik i odczytam błędy.
przepustnicę i krokowy też warto wyczyćcić prawda? bardzo to skomplikowane? na co trzeba zwrócić uwagę? krokowy też trzeba uszczelniać sylikonem, czy tylko przepustnicę?
powiem szczerze że już miałem do czynienia z nowszymi samochodami, gdzie nastawy robiło się za pomocą komputera, a mazda mnie troszkę przeraża i nie wiem czy sobie z tym wszystkim poradzę, dlatego bardzo proszę was o wskazówki i uwagi dotyczące ustawienia.
co byscie obstawiali, jak lubi gasnąć na lpg a na pb na jałowym ma za niskie obroty? na regulacji lpg byłem i ponoć jest ok, dlatego chcę na początek z tymi obrotami ustawić a na końcu bawić się z lpg.
co byście obstawiali? jutro kupię diodę, opornik i odczytam błędy.
przepustnicę i krokowy też warto wyczyćcić prawda? bardzo to skomplikowane? na co trzeba zwrócić uwagę? krokowy też trzeba uszczelniać sylikonem, czy tylko przepustnicę?
powiem szczerze że już miałem do czynienia z nowszymi samochodami, gdzie nastawy robiło się za pomocą komputera, a mazda mnie troszkę przeraża i nie wiem czy sobie z tym wszystkim poradzę, dlatego bardzo proszę was o wskazówki i uwagi dotyczące ustawienia.
co byscie obstawiali, jak lubi gasnąć na lpg a na pb na jałowym ma za niskie obroty? na regulacji lpg byłem i ponoć jest ok, dlatego chcę na początek z tymi obrotami ustawić a na końcu bawić się z lpg.
- Od: 4 lip 2012, 13:56
- Posty: 54
- Auto: Mazda MX-3 1992r. 1598ccm 16v sohc
Nie do końca zrozumiałem. Nagrzeje ci się silnik i obroty spadają do jakiego poziomu? Czy tak się zawsze dzieje? Czy gaśnie ci kiedy np dojeżdżasz do skrzyżowania, hamujesz, dajesz sprzęgło i gaśnie, czy gaśnie sam z siebie na postoju (bez wcześniejszego hamowania)? Czy obroty gdy spadną to spadają zawsze do tego samego poziomu, czy raz jest 1000, raz 600, a raz jest książkowe 850? Co to znany, że auta dziwnie się wkręca do 1500 obrotów?
wiec tak obroty faluja jak zejdzie ze ssania.
nie gasnie sam z siebie że chodzi chodzi i gaśnie.
gaśnue jak się zagrzeje i dojeżdża do skrzyżowania tylko na lpg ale czasami
zazwyczaj podczas dojazdu do krzyżówki obroty spadaja nisko tak ok 400 i się podnoszą na lpg i pb z tym że na pb objawy są łagodniejsze
na pb jak się go podkręci do 1500 to tak nie płynnie, skokowo opadają do obrotów na jałowym.
na jałowym to zazwyczaj jest za nisko bo aż trzęsie budą.
przepraszam za pisownię ponieważ pisałem z tel.
nie gasnie sam z siebie że chodzi chodzi i gaśnie.
gaśnue jak się zagrzeje i dojeżdża do skrzyżowania tylko na lpg ale czasami
zazwyczaj podczas dojazdu do krzyżówki obroty spadaja nisko tak ok 400 i się podnoszą na lpg i pb z tym że na pb objawy są łagodniejsze
na pb jak się go podkręci do 1500 to tak nie płynnie, skokowo opadają do obrotów na jałowym.
na jałowym to zazwyczaj jest za nisko bo aż trzęsie budą.
przepraszam za pisownię ponieważ pisałem z tel.
- Od: 4 lip 2012, 13:56
- Posty: 54
- Auto: Mazda MX-3 1992r. 1598ccm 16v sohc
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości