Gaśnie przy skręcie

Postprzez Moglaj » 21 cze 2013, 11:56

Zauważyłem, że moja Mazda przy skręcie gaśnie tak jakby na chwilę, wspomaganie kierownicy nie działa, włączają się te kontroli tak, jak przy zapłonie, ale po chwili znowu rusza jak depnę gazu :/ Nie wiem dlaczego tak się dzieję...

Podejrzewam tylko, że przyczyną może być sytuacja, którą miałem kilka dni temu, bo dzieję się tak właśnie od wtedy. A mianowicie niefartownie najechałem, a w zasadzie nieco walnąłem tylnym lewym kołem w krawężnik.
Koło wygląda raczej dobrze, nic nie jest skrzywione. No ale od tamtej pory dzieje się właśnie opisana sytuacja.

Co może być nie tak, bo nie znam się na tym i nawet nie mam pojęcia? Czy koszty naprawy będą jakieś wielkie?:/


I drugie pytanie, na niskich obrotach na gazie, czasami gaśnie auto, a nawet jeśli nie gaśnie, to tak nim trzęsie, jakby miało się zaraz rozlecieć. Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc:)
Moglaj
 

Postprzez Marek 161BD081 » 21 cze 2013, 13:07

My cię też witamy na Forum :)

Opisz dokładniej swój pierwszy problem i co najważniejsze.... jakie to jest dokładniej auto (model, silnik, ew. rocznik).
Nie zaszkodziłoby abyś też uzupełnił o te informacje swój profil jak i również napisał skąd jesteś
To jest dział 323 BA więc nie wiem gdzie temat ten docelowo przenieść.

No i ostatnia sprawa: mamy zasadę"jeden problem = jeden wątek".
Nie łączymy różnych problemów w jeden temat.

Na koniec polecam lekturę FAQ :)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez Moglaj » 21 cze 2013, 13:31

Rozumiem :) Gdyby co, to proszę o przeniesienie tego wątku w inne miejsce.

Mam mazde mx3, silnik 1.6, rok 1996