Elektrozawór regulacji ciśnienia problem

Postprzez domimir » 8 sty 2013, 19:40

Poniewaz moja mazda wystukala mi blad nr 25 czyli elektrozawor regulacji cisnienia mam kilka pytan
1.jest to miejsce w ktorym chyba powinien byc ten elektrozawor ?
2.jest to kostka ktora powinna byc wpieta w ten elektrozawor ?
3.ktos uciol sobie ta rurke gumowa i zakrecil na srube.

moje pytanie czy punkt 1 i 2 orientuje sie ktos czy tak to powinno wlasciwie wygladac? a jesli chodzi o 3 to czy to jest prawidlowe czy ten wezyk powinien gdzies isc? i czy na podstawie tego zdjecia moglbym ktos podpowiedziec jak ten elektrozawor powinien byc prawidlowo zamontowany, ktore wezyki do czego powinny isc i ktore do elektrozaworu dochodzic i gdzie z niego wychodzic...jesli ktos ma sohc i sprawdziby jak u niego idzie albo podrzucil zdjecie, z gory dzieki
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 11:13
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3'SOHC'93

Postprzez mikal » 8 sty 2013, 21:22

ja ako że mam gaz stag-4 plus mam tam trójnik i wężyk idzie do regulatora ciśnienia paliwa i do reduktora gazu :)
Początkujący
 
Od: 12 lis 2012, 21:01
Posty: 19
Auto: Mazda MX-3 1992
1.6 16v SOHC 88 KM

Postprzez domimir » 9 sty 2013, 12:33

mikal a ile pali ci twoja mazda na gazie i pb ? a jakby nie byl to wielki problem dla ciebie podrzucilbys fote tego elektrozaworu i jak too u ciebie wyglada
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 11:13
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3'SOHC'93

Postprzez mikal » 9 sty 2013, 12:57

Napisze to tak:
-miasto około 13-14 litrów jazda taka średnia (12L EmerytStyle Drive :D )
-trasa moje minimum to 9 litrów w trzy osoby na wakacje z bagażami max 130km/h (10 jak sobie powyprzedzam)
na BP nie jeżdżę tylko odpalam, chwile postoi przeżuci go na gaz i jade
zdjęcie wrzucę wieczorem :)


mam pytanie czy tyle powinna palić ??
Początkujący
 
Od: 12 lis 2012, 21:01
Posty: 19
Auto: Mazda MX-3 1992
1.6 16v SOHC 88 KM

Postprzez domimir » 9 sty 2013, 19:04

no wlasnie rozne opinie kraza o spalaniu. moja tez pali 12l na gazie po miescie, niektorzy mowia ze to normalne, wiadomo mazdy starsze lubia "popic" sobie paliwka czy gazu , ale znam osoby ktorym palila 8 l Pb i 10 LPG i nie byla to sekwencyjna instalka , tylko II generacji . ja tez mam II generacje i mi pali 12l lpg przy jezdzie do 3 – 3,5 tys obr, dlatego chce zrobic ten elektrozawor ktorego nie mam, bo ktos sobie wyciol, wszystkie te gumowe wezyki od podcisnien polaczyc odpowiednio i zaobserwowac jak auto bedzie sie zachowywac, ewentualnie potem na regulacje gazu
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 11:13
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3'SOHC'93

Postprzez mikal » 9 sty 2013, 22:12

Obrazek



Obrazek



obiecane zdjecie i mały schemacik :)


mały edit
Dla panów moderatorów serdecznie przepraszam za post pod postem
Początkujący
 
Od: 12 lis 2012, 21:01
Posty: 19
Auto: Mazda MX-3 1992
1.6 16v SOHC 88 KM

Postprzez domimir » 11 sty 2013, 12:05

ok dzieki z fotke , przyda sie ;) a powiedz jeszcze ktorej generaci masz instalacje LPG ?
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 11:13
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3'SOHC'93

Postprzez mikal » 11 sty 2013, 14:58

to musisz poszukać na necie bo nie wiem, sterownik mam STAG-4 Plus
Początkujący
 
Od: 12 lis 2012, 21:01
Posty: 19
Auto: Mazda MX-3 1992
1.6 16v SOHC 88 KM

Postprzez ghost-rider11 » 17 sty 2013, 22:40

Tak ten na foto to ten elektozawór ja go wymieniałem, najlepiej kupić używkę poszukać jakąś uwaloną mazdę i oferować 20-40zł widziałem na pewnej stronie 120-170zł za regenerowany.

Ten elektrozawór ustawia elektronicznie ciśnienie od regulatora czyli on ustawia dawkę paliwa w postoju głównie stąd większe spalanie lub czuć wachą po odpaleniu. On sterowany napięciem 12V, ustawia membramę na regulatorze za pomocą powietrza przepływanego przez wężyki. Uwalony elektrozawór daję max przepływ czyli zalewa wtryski, Nowy regulator koszt 700zł tak dodatkowo

W V6 jest on po lewej od filtra powietrza, przewód idzie też do regulatora po prawej od wtrysków
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2011, 15:12
Posty: 155
Skąd: Polska

Postprzez domimir » 21 sty 2013, 13:57

ghost-rider11, tak jak mowisz jesli chodzi o ceny, dogadalem z kolega jednym z forum za 35 zeta ten zawor i trzeba bedzie dzialac, jak ogarne temat to dam znaka jak to wyszlo wszystko ;)
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2011, 11:13
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3'SOHC'93

Postprzez laguna16v » 15 lip 2013, 18:23

koledzy a jak mnie wywaliło błąd 25 to znaczy ze z tym zaworem coś nie tak? może on mieć wpływ na spalanie lpg że duże?
na lpg przez niego mogą obroty spadać do 300 i się podnosić?
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2012, 13:56
Posty: 54
Auto: Mazda MX-3 1992r. 1598ccm 16v sohc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323