Poniewaz moja mazda wystukala mi blad nr 25 czyli elektrozawor regulacji cisnienia mam kilka pytan
1.jest to miejsce w ktorym chyba powinien byc ten elektrozawor ?
2.jest to kostka ktora powinna byc wpieta w ten elektrozawor ?
3.ktos uciol sobie ta rurke gumowa i zakrecil na srube.
moje pytanie czy punkt 1 i 2 orientuje sie ktos czy tak to powinno wlasciwie wygladac? a jesli chodzi o 3 to czy to jest prawidlowe czy ten wezyk powinien gdzies isc? i czy na podstawie tego zdjecia moglbym ktos podpowiedziec jak ten elektrozawor powinien byc prawidlowo zamontowany, ktore wezyki do czego powinny isc i ktore do elektrozaworu dochodzic i gdzie z niego wychodzic...jesli ktos ma sohc i sprawdziby jak u niego idzie albo podrzucil zdjecie, z gory dzieki
Elektrozawór regulacji ciśnienia problem
Strona 1 z 1
Napisze to tak:
-miasto około 13-14 litrów jazda taka średnia (12L EmerytStyle Drive )
-trasa moje minimum to 9 litrów w trzy osoby na wakacje z bagażami max 130km/h (10 jak sobie powyprzedzam)
na BP nie jeżdżę tylko odpalam, chwile postoi przeżuci go na gaz i jade
zdjęcie wrzucę wieczorem
mam pytanie czy tyle powinna palić
-miasto około 13-14 litrów jazda taka średnia (12L EmerytStyle Drive )
-trasa moje minimum to 9 litrów w trzy osoby na wakacje z bagażami max 130km/h (10 jak sobie powyprzedzam)
na BP nie jeżdżę tylko odpalam, chwile postoi przeżuci go na gaz i jade
zdjęcie wrzucę wieczorem
mam pytanie czy tyle powinna palić
- Od: 12 lis 2012, 21:01
- Posty: 19
- Auto: Mazda MX-3 1992
1.6 16v SOHC 88 KM
no wlasnie rozne opinie kraza o spalaniu. moja tez pali 12l na gazie po miescie, niektorzy mowia ze to normalne, wiadomo mazdy starsze lubia "popic" sobie paliwka czy gazu , ale znam osoby ktorym palila 8 l Pb i 10 LPG i nie byla to sekwencyjna instalka , tylko II generacji . ja tez mam II generacje i mi pali 12l lpg przy jezdzie do 3 – 3,5 tys obr, dlatego chce zrobic ten elektrozawor ktorego nie mam, bo ktos sobie wyciol, wszystkie te gumowe wezyki od podcisnien polaczyc odpowiednio i zaobserwowac jak auto bedzie sie zachowywac, ewentualnie potem na regulacje gazu
Tak ten na foto to ten elektozawór ja go wymieniałem, najlepiej kupić używkę poszukać jakąś uwaloną mazdę i oferować 20-40zł widziałem na pewnej stronie 120-170zł za regenerowany.
Ten elektrozawór ustawia elektronicznie ciśnienie od regulatora czyli on ustawia dawkę paliwa w postoju głównie stąd większe spalanie lub czuć wachą po odpaleniu. On sterowany napięciem 12V, ustawia membramę na regulatorze za pomocą powietrza przepływanego przez wężyki. Uwalony elektrozawór daję max przepływ czyli zalewa wtryski, Nowy regulator koszt 700zł tak dodatkowo
W V6 jest on po lewej od filtra powietrza, przewód idzie też do regulatora po prawej od wtrysków
Ten elektrozawór ustawia elektronicznie ciśnienie od regulatora czyli on ustawia dawkę paliwa w postoju głównie stąd większe spalanie lub czuć wachą po odpaleniu. On sterowany napięciem 12V, ustawia membramę na regulatorze za pomocą powietrza przepływanego przez wężyki. Uwalony elektrozawór daję max przepływ czyli zalewa wtryski, Nowy regulator koszt 700zł tak dodatkowo
W V6 jest on po lewej od filtra powietrza, przewód idzie też do regulatora po prawej od wtrysków
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości