nieszczęsne obroty silnikA
1, 2
jak ci blokuje przepustnice w pozycji zamkniętej czyli musisz przepustnice oprzeć na śrubce regulacyjniej a nie żeby przepustnica się zamykała całkowicie i tam się blokowała. A może obroty regulowałeś tą śrubką i zszedłeś do zera a obroty się reguluje inna śrubką , tzn nie położeniem przepustnicy.
Naprawa, regulacja, konserwacja, malowanie, remonty blacharskie Mx-3 i inne Będzin gsm 508511870
- Od: 18 wrz 2012, 11:42
- Posty: 150
- Skąd: Będzin
- Auto: Mx3 1,8 v6 92
Kt65c453 napisał(a):jak ci blokuje przepustnice w pozycji zamkniętej czyli musisz przepustnice oprzeć na śrubce regulacyjniej
Dokładnie tak jak kolega pisze – musisz znaleźć kompromis między szczelnością a płynnością otwierania.
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
kwietniu napisał(a):a to ja myślałem ze ona ma być szczelnie zamknieta i potem trzeba kombinować aby obroty były stabilne w normie i do strawienia przez silnik.......
Ma być szczelnie zamknięta, tak szczelnie jak to tylko możliwe. Śrubkę od regulacji masz gdzie indziej – to taka Śrubka ze stożkiem na końcu i właśnie nią reguluje się wolne obroty W trybie serwisowym rzecz jasna. Przepustnica ma się otwierać dopiero pedałem gazu, nigdy regulacją przy ślimaku.
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości