Ogromne spalanie oleju po remoncie zaworów mazda mx-3 1.6 16V 93r
Strona 1 z 1
Witam niedawno odąłem moja mazde do warsztatu z powodu słabego ciśnienia na 2 cylindrach powiedzieli ze to zawory wiec zdecydowałem się na naprawę naprawa kosztowała 700zł pierścienie stwierdzili ze sa ok. bez rozkręcania dołu silnika. Po przejechani 550km okazało się ze z pełnego stanu oleju bagnet teraz jest wprost suchy L katastrofa dolałem 0,5l zaledwie minimum się pokazało i pojechałem do mechanika powiedział ze jednak pierścienie nie wytrzymały wysokiego ciśnienia po remoncie zaworów czy to możliwe wcześniej palił mi jakieś 0,3l na 1000km teraz ciśnienie wynosi i tak zaledwie kolejno 10,5-10-10-11 mada mx-3 1,6 16V 93r a i jeszcze jedno po remoncie auto zaczęło tez dziwnie szarpać podczas przyspieszania w zakresie 3000- 4500obrotow jakby mocy chwilami brakowało powyżej idzie jak burza
- Od: 29 sie 2006, 16:04
- Posty: 17
- Skąd: Lębork
- Auto: mazda mx3 1,6 16v
Jaksa napisał(a):Jak pogadamy na PW to tylko jedna osoba bedzie znała prawde,uwazam ze jest to temat bardzo pomocny tutaj – moze skonczy sie wreszcie bezsensowne dłubanie w silnikach . Mam sporo telefonów z pytaniami dlaczego po zrobieniu samej głowicy lub samego dolu silnika jest gorzej niz było przed naprawą.
Piszę pisze a i tak jak czytam nie do wszystkich docieram
tomas2107 no niestety teraz Cię czeka jeszcze robienie dołu...
Pociesze Ciebie – nie jestes osamotniony z takim problemem.tomas2107 napisał(a):i umnie sie to srawdziło jest gorzej 1litr oleju na 550km
Jak oddawał głowice do obrobki do innego zakładu to nie wiem czy takie zdzierstwo. Kazdy znający temat warsztat zajmujący sie regeneracjami głowic ( mam na mysli zakład ktory ma odpowiednie maszyny , nie mowię tutaj o przysłowiowym Kaziu ktory wszystko robi ręcznie ) pobiera sobie ( w Warszawie ) za 16 zaworową głowicę 450 zł. Mechanik dał tylko ciała ze nie zaproponował klientowi zrobienia tez dołu silnika ( o ile pomiar cylindrów i tłoków był w tolerancji producenta ) Patrząc na to od strony finansowej nie opłacalne sa remonty silników , lepiej jest kupic drugi sprawdzony motor – wymienic i jezdzic.corey napisał(a):700zl za taka usluge to zdzierstwo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Mimo wszystko uważam, że mechanik lub firma regenerująca głowicę spiepszyła sprawę. Jak to jest, że po remoncie góry jest gożej, niż przed nim? Jak to możliwe, że przed robotą palił "tylko" 0,3l/1kkm, zaś po remoncie 1l/1kkm? Przecież jak sądzę ciśnienie na garach nie wzrosło, bynajmniej nie tak niebezpiecznie, aby nagle krzywda się stała czemukolwiek...? A nawet jeśli, to przecież pierścienie olejowe tak nagle nie zaczną przepuszczać oleju. Mnie się wydaje, iż jest stary problem z "dołem" i pojawił się nowy z górą po "fachowej" renowacji...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Jak to możliwe, że przed robotą palił "tylko" 0,3l/1kkm, zaś po remoncie 1l/1kkm?
Jest możliwe uwierz mi.
Tomas2107 posłuchaj dobrej rady i nie baw się w żadne remonty tylko szukaj drugiego motoru.
Była 323f bg
- Od: 27 gru 2005, 23:18
- Posty: 169
- Skąd: Przasnysz
- Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi
hehehe....i dzieki wlasnie konsultacji pred daniem silnik do remontu na forum + Jaksa via telefon dalo to,ze teraz mi robi jeden warsztat regeneracje glowicyk,a drugi robi pierscionki o spodu silnika....sam przepowiedzial,ze bedzie duzo bralo oleju....wiec...nie wiem jak bedzie po remoncie u mnie,ale ciesze sie,ze namowilem go jednak do robienia tego dolu....koszty beda ok 2000zl w sumie,ale spokoj mysle na kolejne 100-200 tys km.
- Od: 25 kwi 2006, 13:37
- Posty: 11
- Skąd: Śląsk
- Auto: 323F rok1997 1,8
Aha...i zapomnialem dodac...ja oddalem swoja glowice do warsztatu ktory ma wszelkie urzadzenia do sprawdzania glowic i regeneracji...tylko tym sie zreszta zajmuja i jak mi wycenil robote mojego 16 cylindrowca to wyszlo mniej wiecj...w ten sposob ,ze wymieni mi 8 zaworow i 8 gniazd zaworowych wydechowych + sprawdzenie pozostalych i ewentualne szlify + ustawienie + prowadnice + uszczelniacze itd. za ok 1200zl...wiem,ze to bardzo wiele ale chcialbym obalic wasze poglady,ze lepiej kupic uzywany i jezdzic dalej...otoz...mam okazje kupic motor do mojego za ok 1400zl z osprzetem (firma w Krakowie) i jak sam twierzi Pan z firmy silniki ma z Jponi wiec przebieg ok80 tys. ale trudno udokumentowac bo ma same motory tylko w Polsce wiec mozna pojezdzic na tym sporo..jednak daje tylko tydzien gwarancji i jak sam okresla to...tydzien rozruchowy....ja jednak wole dac ok2000zl za remoncik kapitalny i wtedy wiem co mam w siliku i ze na nim sporo jeszcze pocoagne,a nie ze kupie za 1400zl i pojdzie w nim za jakies 20tys to samo co mam teraz....wiec ....moje zdanie na to: rob co sie da robic...i wymieniaj jak najwieej...wtedy bedziesz wiedzial co masz i co ewentualnie moze sie jeszcze zepsuc,a nie ze kupujesz uzywke ...czyli tak naprawde kota w worku...
- Od: 25 kwi 2006, 13:37
- Posty: 11
- Skąd: Śląsk
- Auto: 323F rok1997 1,8
ja wiem ze warszawa ale to juz sa jaja do beretu
u nas zaklad ktory robi tylko glowice od 40 lat , robia przylgnie zaworowe dla sportu (3 i 5 katow), maja naprawde profi maszyny i nieskazitelna opinie – za glowice 16V biora 120zl – za 250zl z nowymi prowadnicami, frezem, uszczelniaczami i regulacja zaworow plytkami
za 450zl to cena z odleglej galaktyki
u nas zaklad ktory robi tylko glowice od 40 lat , robia przylgnie zaworowe dla sportu (3 i 5 katow), maja naprawde profi maszyny i nieskazitelna opinie – za glowice 16V biora 120zl – za 250zl z nowymi prowadnicami, frezem, uszczelniaczami i regulacja zaworow plytkami
za 450zl to cena z odleglej galaktyki
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
Co fakt wymiana pierścieni wyniesie mnie jakieś 500zł a nawy motor to 1400zl + przemiana ok300zł wiec chyba taniej i pewniej wyjedz remoncik
A ciśnienie przed remontem głowicy wynosiło 10,5 – 9 – 9 – 5,5 wiec teraz jest lepiej tylko dół tego nie wytrzymał a mechanik mówił mi ze jak dół się zrobi to ciśnienie się wyrówna i ze będzie na każdym po około 11 boje się tylko tego ze to na tej sumie się nie skończy i ze wydatki się dopiero rozpoczęły
A ciśnienie przed remontem głowicy wynosiło 10,5 – 9 – 9 – 5,5 wiec teraz jest lepiej tylko dół tego nie wytrzymał a mechanik mówił mi ze jak dół się zrobi to ciśnienie się wyrówna i ze będzie na każdym po około 11 boje się tylko tego ze to na tej sumie się nie skończy i ze wydatki się dopiero rozpoczęły
- Od: 29 sie 2006, 16:04
- Posty: 17
- Skąd: Lębork
- Auto: mazda mx3 1,6 16v
Nie z galaktyki tylko z Warszawy.corey napisał(a): 450zl to cena z odleglej galaktyki
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Nie z galaktyki tylko z Warszawy.corey napisał(a): 450zl to cena z odleglej galaktyki
to na probe zrob raz glowice w lbn za 120zl , gwarantuje ci ze drugi raz nie zrobisz nigdzie indziej – nie ma czlowieka w miescie ktory by powiedzial zle slowo na ten zaklad a ludzie przyjezdzaja z calej polski
- Od: 8 wrz 2006, 19:27
- Posty: 74
- Auto: st162
tomas2107 napisał(a):Witam niedawno odąłem moja mazde do warsztatu z powodu słabego ciśnienia na 2 cylindrach powiedzieli ze to zawory wiec zdecydowałem się na naprawę naprawa kosztowała 700zł pierścienie stwierdzili ze sa ok. bez rozkręcania dołu silnika. Po przejechani 550km okazało się ze z pełnego stanu oleju bagnet teraz jest wprost suchy L katastrofa dolałem 0,5l zaledwie minimum się pokazało i pojechałem do mechanika powiedział ze jednak pierścienie nie wytrzymały wysokiego ciśnienia po remoncie zaworów czy to możliwe wcześniej palił mi jakieś 0,3l na 1000km teraz ciśnienie wynosi i tak zaledwie kolejno 10,5-10-10-11 mada mx-3 1,6 16V 93r a i jeszcze jedno po remoncie auto zaczęło tez dziwnie szarpać podczas przyspieszania w zakresie 3000- 4500obrotow jakby mocy chwilami brakowało powyżej idzie jak burza
mam taki sam problem z moja madzia i chyba zaczne po wakacjach szukac innego motoru bo auta nie przedam!! tylko powiedzcie mi jaki olej teraz wlewac zeby dojezdzic do konca maja
Jazda Jazda Sreba Mazda
http://www.otwieramy.pl/?p=88869
http://www.otwieramy.pl/?p=88869
- Od: 2 lis 2006, 23:58
- Posty: 87
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: 323C 1.5 16V 96r silVer
Jeśli nie zależy Ci na motorze, to możesz lać mineralny olej 10W-50, 15W-50 rozsądnej marki. Jeśli chcesz jednak coż z silnikiem jeszcze zrobić, to zalewaj syntetyczny olej 10W-50 (np. Midland MicroOil Synqron 10W-50). Przy takim oleju powinno Ci trochę spaść zapotrzebowanie na olej, gdyż jest on gęściejszy. Dzięki temu, że to syntetyk, to może spowodować albo powolne cofanie procesu nadmiernego spalania oleju lub tylko zatrzymanie jego pochłaniania na określonym, stałym pułapie.copSS napisał(a):jaki olej teraz wlewac zeby dojezdzic do konca maja
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość