Zapalajaca sie kontrolka hamulca recznego (Mazda 323F 93r)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez rr86 » 9 mar 2010, 20:30

Witam. Od paru dni podczas jazdy zapala mi sie kontrolka hamulca, po dluzszej jezdzie gasnie... Co to moze byc ? Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 19 lis 2009, 18:21
Posty: 18
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 323f 1.8 bj '00

Postprzez Piotr Wozniak » 9 mar 2010, 21:34

Z rzeczy narzucajacych sie jako pierwsze: niski poziom plynu hamulcowego albo konczace sie klocki hamulcowe (jesli masz podlaczone elektryczne kontrolki ich zuzycia- wtedy zapala sie lampka przy hamowaniach).

pozdro
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez Adamo323f » 9 mar 2010, 21:53

Też tak miałem ale przy ostrym dodawaniu gazy wystarczyło dolać płynu do zbiorniczka :)
Początkujący
 
Od: 20 wrz 2009, 16:22
Posty: 18
Skąd: wołów

Postprzez rr86 » 9 mar 2010, 23:45

no mi zapala sie najczesciej przy gwaltownym ruszaniu. doleje plynu i zobaczylmy czy problem zniknie. dzieki za pomoc. pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 19 lis 2009, 18:21
Posty: 18
Skąd: Poznan
Auto: Mazda 323f 1.8 bj '00

Postprzez Krzysiek Mazda » 10 mar 2010, 00:00

Witam-tak masz malo plynu w zbiorniczku,przyczyny moga byc 3 ale w zasadzie to na pewno dwie po pierwsze zjechane klocki,po drugie jesli klocki sa jeszcze dobre to znaczy jest znaczny ubytek plynu wiec trzeba dolac i koniecznie zobaczyc gdzie cieknie a ta trzecia przyczyna moze byc to ze cos ze stykami na zbiorniczku ale to raczej nie wystepuje :)
Forumowicz
 
Od: 27 lut 2010, 21:35
Posty: 67

Postprzez markmas » 10 mar 2010, 00:23

Czwarta :P
Puchnące miękkie przewody hamulcowe. Jednak standardem jest zużycie klocków, a przez to większe "zassanie" płynu do przewodów.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez ROMAN-R87 » 10 mar 2010, 19:51

albo sam wlacznik pod dzwignia recznego daje <dupa>
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez djpimpek » 21 mar 2010, 16:03

Standard... dolej płynu na maxa :)
ObrazekMAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 22:54
Posty: 60
Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323