Sprawdzanie zawieszenia na szarpaku
Strona 1 z 1
Witam, powolutku coś mi zaczyna pukać z przodu, i madzia dziwnie się zachowuje na nierównej drodze. Amorki są oki, z tyłu nówki a przód jeszcze super. Podejżewam końcówki kierownicze , łączniki stabilizatora, ale dla pewnośći chce wybrać się na szarpak – czy na szarpaku powinno wyjść wszystko co mam do wymiany czy to pic na wodę Chce to zrobić bo madzia mi jakoś dziwnie myszkuje czasem ... Aha i łączniki stabilizatora z przodu są na zasadzie dwóch gumek i szpilki , mam możliwość dorobienia czegoś takiego bo nie mogę znaleźć nigdzie na allegro takich części – czy ktoś już to robił
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Hej co do łączników stabilizatora to z myszkowaniem nie ma za duzo wspólnego jego zadaniem jest aby samochód nie przechylał sie za bardzo na zakretach. U mnie jak strzelił to kupiłem w pierwszym lepszym sklepie z czesciami do japonców 30zł za szt. (warto wymienic odrazu dwie strony)
- Od: 19 gru 2006, 09:41
- Posty: 58
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V 94r. BG
Jak auto myszkuje to ja bym najpierw sprawdzil sworznie [waaaczego?] i zbierznosc (przod i tyl). Ale prawda jest taka, ze dopuki nie sprawdzisz to sie nie dowiesz. A jak amorki masz ok to lepiej wszystko posprawdzasz sam z druga osoba do pomocy na kanale.
-podnosisz kupla zebu delikatnie poruszal kiera (tak jak przy sprawdzaniu luzu) a ty wchodzisz pod auto i badasz drazki kierownicze.
– pozniej podnosisz przod i prosisz kumpla zeby poruszal kolami we wszystkich plaszczyznach i sprawdzasz sworznie i pozostale tuleje.
– mozna jeszcze sprobowac potrzasac wachaczami na podniesionym i opuszczonym aucie dla pewnosci.
-podnosisz kupla zebu delikatnie poruszal kiera (tak jak przy sprawdzaniu luzu) a ty wchodzisz pod auto i badasz drazki kierownicze.
– pozniej podnosisz przod i prosisz kumpla zeby poruszal kolami we wszystkich plaszczyznach i sprawdzasz sworznie i pozostale tuleje.
– mozna jeszcze sprobowac potrzasac wachaczami na podniesionym i opuszczonym aucie dla pewnosci.
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości