Strona 1 z 2

Wymiana przegubu napędowego

PostNapisane: 27 kwi 2004, 23:13
przez dizzi
Obrazek
Obrazek

coś stuka przy skręcaniu !!!!

co ,gdzie, za ile i dlaczego tak drogo ?? :(

PostNapisane: 27 kwi 2004, 23:24
przez Jaksa
napewno jak widzę to przegub się kończy ( o ile stuka ) co do ceny ( wymiana 80 zl ) a przegub 160 JC ,GLo 200 lub HDK 260 zł

PostNapisane: 28 kwi 2004, 06:15
przez Koleś
Dizzi przeciez muwiłes w sobote ze juz 2 lata tak jezdzisz i było oki:–)
HEHE

PostNapisane: 28 kwi 2004, 09:54
przez luca
Pewnie na spocie, go "domielił"

PostNapisane: 28 kwi 2004, 19:50
przez Jaksa
Pewnie tak ! Ale wszystko zaczyna się od uszkodzonej oslony !

PostNapisane: 6 maja 2004, 08:23
przez dizzi
jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?

PostNapisane: 6 maja 2004, 08:32
przez nightcomer
dizzi napisał(a):jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?

jak stuka to już nie :|

PostNapisane: 6 maja 2004, 15:20
przez Rafal
ja ostatnio też zauważyłem ze poszła mi manszeta z lewej strony, a ze byłem akurat na mazurach więc kupiłem w sklepie za 16,50pln i znalazłem warsztacik, gdzie wymieniono mi za 50 plnów (początkowa cena miała byc 30 ale gościu się narobił przeszło 2,5godziny)....

PostNapisane: 6 maja 2004, 18:51
przez Jaksa
masz już odpowiedz .

PostNapisane: 11 lip 2005, 13:21
przez Robert W.
Kiedyś już gdzieś to napisałem, ale nie było odzewu. Może podłączając się do tego postu zwrócę uwagę na moją skoromną osobę? Z góry dzięki za pomoc :) :

Mam zamiar wymienić oba przednie zewnętrzne przeguby na GLO (zgodnie z sugestiami Jaksy w którymś z postów). W jednym sklepie facet spytał się mnie ile mam ząbków <zeby> 21 czy 22, bo to bardzo ważne. A skąd ja mam wiedzieć ile, skoro nie wymontowałem przegubu? Na razie chcę kupić, a wymienię kiedy będę miał czas. Może mi podpowiecie ile mam ząbków? :)

Jeszcze pytanko, jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?

PostNapisane: 11 lip 2005, 16:44
przez Jaksa
Robert W. napisał(a):jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
Jak dotąd zawsze była w komplecie z przegubem
Robert W. napisał(a): ile mam ząbków 21 czy 22,
Katalog zamiennika pokazuje dla silnika 1.3 16v 21 zębów a dla silnika 1.6 16v 22 zęby . Są czasami przypadki ze coś było wymieniane w napędach i moze być zonk , chyba lepiej będzie jak najpierw wymontujesz przegub a pozniej kupisz , ewentualnie dogadaj się z klientem ,wez 2 a drugi ( ten zly ) oddasz.

PostNapisane: 14 lip 2005, 10:36
przez Robert W.
Jaksa, dzięki za odpowiedź <jupi> , ale niestety już kupiłem. Facet powiedział, że w razie problemów wymieni mi na właściwe. W tych przegubach jest 21 ząbków.
W komplecie są: osłona, mały pierścień sprężynujący, smar, nakrętka, 2 opaski oraz oczywiście przegub (na zewnętrznej powierzchni obudowy widać ślady bardzo głębokiego hartowania bieżni kulek – "przebicia" hartowania oraz numer CVJ3239).

Teraz mam pytanko czy to rzeczywiście jest GLO jak mi obiecał facet. A oto wygląd pudełka:

The product of Timmen Group "Gennor"

Dwie nalepki:

1. Mazda 323 89/10 93/12

Przegub zewn.
GLO 53N

3239

2. CVJ3239

Czy to rzeczywiście GLO? :| . Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.


Za 1 przegub zapłaciłem 140 zł, choć cena wynosiła 150 zł, ale facet kazał kasjerce tyle policzyć, bo tak mi powiedział przez telefon.

W innym sklepie kupowałem kable Janmora (JP27) i choć kosztowały 62.45 zł, to policzono mi 60 zł, bo tyle powiedziano mi przez telefon.

Z góry dzięki za odpowiedź!

PostNapisane: 14 lip 2005, 19:20
przez Jaksa
Robert W. napisał(a):Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Bo to jest numer w/g katalogu JC Auto.

Robert W. napisał(a):Czy to rzeczywiście GLO
Jak sam przegub jest srebrny to tak. Powinny byc napisy nabite gdzies na przegubie.

PostNapisane: 14 lip 2005, 20:00
przez dizzi
a jak stwierdzić ktory przegub stuka? prawy/lewy ?????

PostNapisane: 14 lip 2005, 20:07
przez Jaksa
dizzi napisał(a):jak stwierdzić ktory przegub stuka
Jazda próbna

PostNapisane: 14 lip 2005, 20:09
przez dizzi
Jazda próbna

gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............

PostNapisane: 14 lip 2005, 20:20
przez Jaksa
dizzi napisał(a):gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .

PostNapisane: 14 lip 2005, 21:58
przez dizzi
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .


juz tak wcześniej probowałem ale nie moge namierzyć skąd dochodzi dżwięk wiec zapytałem ....

PostNapisane: 6 maja 2007, 14:58
przez Rekin
Że wsadzę swoje 3 grosze , u mnie w GE 626 też puka , i tu pytanie czy jeżeli puka mi przy skręcie w lewo to ze storony logicznej lewy do wymiany ale chcem się upewnić czy tym nalezy sie kierować ??

PostNapisane: 6 maja 2007, 17:35
przez Waluś
skręcasz w l lewo stuka prawy, i na odwrót.