Wymiana przegubu napędowego
Napisane: 28 kwi 2004, 00:13
coś stuka przy skręcaniu !!
co ,gdzie, za ile i dlaczego tak drogo
dizzi napisał(a):jaksa – a czy istnieje możliwość zdjęcia osłony i wyczyszczenia przegubu bez koniecznośći wymiany na nowy czy taka operacja wchodzi w grę?
Jak dotąd zawsze była w komplecie z przegubemRobert W. napisał(a):jakiej firmy manszety polecacie, bo chyba GLO sprzedaje gołe przeguby?
Katalog zamiennika pokazuje dla silnika 1.3 16v 21 zębów a dla silnika 1.6 16v 22 zęby . Są czasami przypadki ze coś było wymieniane w napędach i moze być zonk , chyba lepiej będzie jak najpierw wymontujesz przegub a pozniej kupisz , ewentualnie dogadaj się z klientem ,wez 2 a drugi ( ten zly ) oddasz.Robert W. napisał(a): ile mam ząbków 21 czy 22,
Bo to jest numer w/g katalogu JC Auto.Robert W. napisał(a):Nie ma numeru typu G1300(9?)GLO.
Jak sam przegub jest srebrny to tak. Powinny byc napisy nabite gdzies na przegubie.Robert W. napisał(a):Czy to rzeczywiście GLO
Jazda próbnadizzi napisał(a):jak stwierdzić ktory przegub stuka
Jazda próbna
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .dizzi napisał(a):gdyby to było takie proste to bym tu nie pisał.............
Dizzi, ale to jest proste, otwierasz okna na maxa , skręcasz koła np. w lewo ,ostro ruszasz i juz wiesz ktory stuka.Tę samą operacje wykonujesz na skręconych kołach w prawo. Spokojnie dasz sobie radę .