323F słabe hamulce po wymianie tarcz i klocków!

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez klimo38 » 17 wrz 2010, 17:36

Witam mam mały problem z moimi hamulcami otóz wymieniłem tarcze(Mikoda) i klocki(Ferodo) ale hamulce są bardzo słabe pedał leci prawie do samej podłogi chyba ze naduszę go szybko 2 razy to wtedy staje się twardszy i mechanik twierdzi ze jest to niby wina pompy hamulcowej.lecz gdy jest mokro lub po myciu auta pedał jest twardy a hamulce brzytwa czy woda może mieć coś do pompy hamulcowej?z tyłu mam bębny wszystkie elementy układu posprawdzane i nasmarowane:) to w czym może leżeć problem?
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 18:05
Posty: 34
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest

Postprzez Blade » 18 wrz 2010, 11:13

Obstawiałbym zapowietrzony układ.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez mysse » 18 wrz 2010, 14:01

ja rowniez
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez klimo38 » 18 wrz 2010, 15:48

Układ był odpowietrzany 3 może nawet 4 razy w takiej kolejności jak ma być,dziś również myłem auto i dalej hamulce brzytwa,ale po chwili dalej tak samo czyli miękki pedał także wina leży gdzie indziej:(
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 18:05
Posty: 34
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest

Postprzez klimo38 » 18 wrz 2010, 17:35

Blade a może to być serwo?
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 18:05
Posty: 34
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest

Postprzez zwierzu612 » 21 wrz 2010, 21:18

Miałem podobny problem. Po wymianie tarcz i klocków, również tych z tyłu, miałem słabe hamulce, a pedał leciał do samej podłogi, mechanik(kumpel) nie wiedział jak na to poradzić... odpowietrzał przy mnie układ 3 razy i nadal nic. Po pewnym czasie wpadł na jakiś pomysł i zaczął grzebać pod kierownicą, przykręcał coś kluczykiem. Na próbę tak mi przykręcił, że ciężko było ruszyć-tak jakbym na zaciągniętym hamulcu ręcznym jechał, ale później po kilku próbach dokręcania i odkręcania i jazd próbnych wyregulował tak, że teraz hamulce brzytwa :) Obecnie jest gdzieś za granicą i ciężko się z nim skontaktować, ale niedługo wraca, to mogę się go spytać czym on tam regulował te hamulce. Ciekawe czy w 323f jest tak samo.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez klimo38 » 22 wrz 2010, 16:55

zwierzu612 będę wdzięczny jak byś zapytał co Ci zrobił:)
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 18:05
Posty: 34
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest

Postprzez klimo38 » 14 paź 2010, 18:36

zwierzu612 i co pytałeś kolegi z tymi hamulcami?
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2009, 18:05
Posty: 34
Skąd: Tomaszów Lubelski
Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest

Postprzez BogJestJeden » 15 paź 2010, 13:41

Wydaje mi się, że mógł podkręcić śrubę, która wychodzi z serwa i przymocowana jest do pedału hamulca.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 paź 2010, 22:13
Posty: 16

Postprzez zwierzu612 » 20 paź 2010, 12:02

sorry ale jakoś tak się zeszło. Na weekendzie będę się widział z kolesiem to się spytam.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez zwierzu612 » 22 paź 2010, 15:37

rozmawiałem z kolesiem i pokazał mi co on tam przykręcał. Mówił ze to regulacja od pompki hamulcowej, znajduje się to przy pedale hamulca i kręci się śrubką, która w jedną stronę zaciska, a w drugą popuszcza hamulce.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez piotrek159 » 27 paź 2010, 22:50

moglbys zrobic fotke tej srubki bo jednak najlepiej jest widziec na wlasne oczy o co dokladnie chodzi;] dodam,iz tez mam problem z miekkim pedalem hamulca;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2007, 23:50
Posty: 153
Skąd: Ś L Ą S K
Auto: 1,6 16v (BG) LPG

Postprzez maku109 » 29 paź 2010, 21:54

A jak auto jest na biegu jałowym i naciśniesz hamulec to nie schodzi z obrotów?
Początkujący
 
Od: 27 paź 2010, 12:48
Posty: 21
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 65KW

Postprzez zwierzu612 » 3 lis 2010, 14:23

Trochę schodzi z obrotów, ale nie przygasa ani nic, więc nie przeszkadza.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez zwierzu612 » 3 lis 2010, 14:24

A fotkę zrobię jak będę miał dostęp do jakiegoś aparatu, bo niestety nie posiadam swojego.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez maku109 » 3 lis 2010, 14:39

na zgaszonym aucie podpompuj parę razy pedał hamulca. Jak już będzie bardzo twardy to trzymaj go wciśniętego i odpal auto. Jak zejdzie to serwo ok. U mnie jak naciskam na zapalonym wskazówka obrotomierza nie drgnie.
Początkujący
 
Od: 27 paź 2010, 12:48
Posty: 21
Skąd: Legnica
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 65KW

Postprzez zwierzu612 » 4 lis 2010, 15:39

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 sie 2010, 14:49
Posty: 12
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.

Postprzez wnenker » 5 lis 2010, 19:31

ja mam podobny problem;/ jutro podkręcam śrubkę i zobaczymy co będzie;] a co jest jeżeli właśnie zachodzi trochę z obroków?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2010, 19:34
Posty: 40
Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323