Linka od ręcznego
Strona 1 z 1
tak jest regulacja, jeżeli masz odpowiedni klucz, to odchyl tą gume koło ręcznego i z prawej strony (strona pasażera) widac małą nakrętkę wkręcając naciągasz ręczny oczywiście na 2 koła tak samo, jeżeli nie dasz rade tak podkręcic, to musisz sciągnac ten plastik, są 3 śrubki, jedna pod popielniczką, dwie przy łączeniu plastików, pod kątem koło foteli
- Od: 5 maja 2008, 22:40
- Posty: 87
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V
potrzebna jest dluga nasadka 10mm, jak podciagniecie nic nie pomoze to sciagaj bebny i kasaki luzow miedzyszczekowych wykap przez naoc w nafcie i bedzie reczny jak ta lala(zakladajac ze masz jeszcze okladziny na szczekach w dobrym stanie)
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
ROMAN-R87 napisał(a):nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac
I właśnie o to chodzi
Co do ręcznego – Bardzo małe pole manewru jest pod wajchą.... Myślę, że nie skoro nic Ci nie łapie to takiego luzu tą śrubką nie zlikwidujesz. Poświęć trochę więcej czasu i zrób porządnie od pupy strony To jest – zlikwiduj luz na bębnach.
Pozdrawiam
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
no to ściągnij bębny, wyczyśc ładnie wszystko z pyłu posmaruj miedzianym smarem (oczywiścnie nie okładziny) wkręc z powrotem nakrętke do regulacji wewnątrz auta, wykręc regulator max ile się, złóż i ew. podciągnij wewnątrz i musi chodzic, oczywiście w razie potrzeby wymień szczęki/bębny.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 5 maja 2008, 22:40
- Posty: 87
- Skąd: Jaworzno
- Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość