Linka od ręcznego

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pandatom » 2 mar 2010, 14:45

Witam chciałem się zapytać czy przy dzwigni od ręcznego jest jakaś regulacja żeby linke podciągnąć
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez jacki15 » 2 mar 2010, 17:25

tak jest regulacja, jeżeli masz odpowiedni klucz, to odchyl tą gume koło ręcznego i z prawej strony (strona pasażera) widac małą nakrętkę wkręcając naciągasz ręczny oczywiście na 2 koła tak samo, jeżeli nie dasz rade tak podkręcic, to musisz sciągnac ten plastik, są 3 śrubki, jedna pod popielniczką, dwie przy łączeniu plastików, pod kątem koło foteli
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Postprzez pandatom » 2 mar 2010, 17:34

No ok kolega dzięki mam nadzieje że coś mi da podciągniecie ręcznego bo obecnie dzwignia lekko się zaciaga na jakies 15 ząbków i ręcznego nie.
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez ROMAN-R87 » 3 mar 2010, 21:26

potrzebna jest dluga nasadka 10mm, jak podciagniecie nic nie pomoze to sciagaj bebny i kasaki luzow miedzyszczekowych wykap przez naoc w nafcie i bedzie reczny jak ta lala(zakladajac ze masz jeszcze okladziny na szczekach w dobrym stanie)
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez pandatom » 4 mar 2010, 16:18

Oj tego nie wiem czy mam hehe Ale dzieki za wskazóweczki :D POZDRO
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez ROMAN-R87 » 4 mar 2010, 18:46

nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez markmas » 4 mar 2010, 21:42

ROMAN-R87 napisał(a):nie ma sprawy, po to jest forum zeby sobie pomagac


I właśnie o to chodzi :)

Co do ręcznego – Bardzo małe pole manewru jest pod wajchą.... Myślę, że nie skoro nic Ci nie łapie to takiego luzu tą śrubką nie zlikwidujesz. Poświęć trochę więcej czasu i zrób porządnie od pupy strony :) To jest – zlikwiduj luz na bębnach.

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2008, 23:48
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V

Postprzez pandatom » 5 mar 2010, 16:00

no niestety podciagniecie nic nie dało tak jak ręczny sie zaciągał to sie zaciąga i lipa
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 23:56
Posty: 37
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16v

Postprzez jacki15 » 5 mar 2010, 16:23

no to ściągnij bębny, wyczyśc ładnie wszystko z pyłu posmaruj miedzianym smarem (oczywiścnie nie okładziny) wkręc z powrotem nakrętke do regulacji wewnątrz auta, wykręc regulator max ile się, złóż i ew. podciągnij wewnątrz i musi chodzic, oczywiście w razie potrzeby wymień szczęki/bębny.

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2008, 22:40
Posty: 87
Skąd: Jaworzno
Auto: Mazda 323f '91 1.8 SOHC 16V

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323