Witam. Jako, że nie znalazłem nigdzie skupionych informacji na temat ww pytania postanowiłem założyć nowy wątek, mam nadzieję składający się tylko z rzeczowych odpowiedzi, który pomoże i innym użytkownikom
Tak więc szukam 323 bg i jak na razie to same dziurawce trafiałem, a dzięki użytkownikowi sebek71 wiedziałem gdzie zaglądać i poszperać w aucie.
Powoli jednak zaczynam rozglądać się za "efkami" i tutaj pytanie – gdzie najczęściej gniją. Wiadomo progi, podłoga to podstawa do zobaczenia ale czy mają też takie mankamenty jak w nadwoziu HB – czyli np kielichy tylne? Jak to w ogóle sprawdzić w 323f? Proszę o jakieś informacje użytkowników takowych aut i z góry za nie dziękuję.
Gdzie gnije 323f BG?
Strona 1 z 1
Najważniejsze to jak mówiłeś sprawdzić podłogę (mocowania wahaczy tylnych, podłużnice, miejsca z przodu za chlapaczami itd). Podobno kielichy też tylne też gniją choć mnie na szczęście to ominęło, a można je sprawdzić poprzez wyjęcie takich trójkątnych zaślepek (gdzie czasem są montowane jakieś małe głośniki) na wysokości półki bagażnika, w rogu obok, kanapy. Dodatkowo to co widać gołym okiem czyli nadkola tylne, ranty klapy bagażnika, czy też drzwi ale to są już drobnostki można powiedzieć.
Mazda 323 BG sedan 1989r
– standardowo; progi, tylne nadkola, podłoga przy łączeniu z progami, tylne podłużnice, tylne kielichy amortyzatorów, same tylne poduszki amorów, tylne wahacze poprzeczne i wzdłużne! (jednak one powinny już być zmienione nawet ze względu na stan gumowych tulei)
– nadkola z przodu i z tyłu- robią sie powoli dziury w kierunku bagażnika i z przodu w kierunku komory silnika.
– u mnie zaczyna sie korozja słupków przednich na dole i poszybia (trudna do zobaczenia, widać od środka pod konsolą)
– podobno w niektórych rdzewieją ramki drzwi pod uszczelkami, u mnie jeszcze nie
– przewody hamulcowe nad tylną belką
– standardowo; progi, tylne nadkola, podłoga przy łączeniu z progami, tylne podłużnice, tylne kielichy amortyzatorów, same tylne poduszki amorów, tylne wahacze poprzeczne i wzdłużne! (jednak one powinny już być zmienione nawet ze względu na stan gumowych tulei)
– nadkola z przodu i z tyłu- robią sie powoli dziury w kierunku bagażnika i z przodu w kierunku komory silnika.
– u mnie zaczyna sie korozja słupków przednich na dole i poszybia (trudna do zobaczenia, widać od środka pod konsolą)
– podobno w niektórych rdzewieją ramki drzwi pod uszczelkami, u mnie jeszcze nie
– przewody hamulcowe nad tylną belką
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości