Który przewód odpowiada za podświetlenie zegarów?
1, 2
witam ... ja jak zmieniałem podświetlanie na diody to powykręcałem żarówki to po foli na której sa nadrukowanie ścieżki z tyłu licznika znalazłem plus i minus a raczej wlutowałem się z plusem przed 1wsza żarówka a minusem przed ostatnią i wszystko cacy
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
a nie prościej podpiąć zegar nie podpinać linki włączyć światła i na chybił trafił
robiłem tak kiedyś łapa wchodzi wszystko widać zero kombinacji ... ps tak w ogóle to podpowiem Ci coś... na co jeszcze mało kto tu wpadł
rozbierz zegar pościągaj wskazówki odkręć tarcze z tyłu tarcz jest zielony nadruk filtr dzięki czemu podświetlanie jest zielone weź papier ściery 240 i szlifuj tył tarczy jak zedrzesz zielony filtr to jakie włożysz diody na taki kolor będzie świecić
niestety bez tego zabiegu albo zielone diody albo białe i świeci na jasno zielono inne sie nie sprawdzają wychodzi jakaś sraka przez zielony filtr
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Mazdaxxx napisał(a):a nie prościej podpiąć zegar nie podpinać linki włączyć światła i na chybił trafiłrobiłem tak kiedyś łapa wchodzi wszystko widać zero kombinacji ... ps tak w ogóle to podpowiem Ci coś... na co jeszcze mało kto tu wpadł
rozbierz zegar pościągaj wskazówki odkręć tarcze z tyłu tarcz jest zielony nadruk filtr dzięki czemu podświetlanie jest zielone weź papier ściery 240 i szlifuj tył tarczy jak zedrzesz zielony filtr to jakie włożysz diody na taki kolor będzie świecić
niestety bez tego zabiegu albo zielone diody albo białe i świeci na jasno zielono inne sie nie sprawdzają wychodzi jakaś sraka przez zielony filtr
Witam Cie! z ciekawości rozkręciłem stare zegary z myślą o nauce ścierania warstwy zielonej u siebie madzi na sprawnych zegarach. rozebrałem i co zobaczyłem warstwa zielona od strony na która się patrzy nie od tylu.
Zdjęcia dla ciekawskich:
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/641/945d4770fd1d72a9med.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/628/ccf5953d1be66b1cmed.jpg)
- Od: 28 paź 2010, 22:59
- Posty: 43
- Auto: Mazda 323F BG 94 r.
powiem tak:
jak masz "normalne" ręce to bez odpinania linki nawet nie próbuj wyciągać zegarów.
Najprostszym sposobem jest odpięcie linki ale nie przy skrzyni tylko w mniej-więcej połowie jej długości pod maską. Pod taka przesuwaną plastikową osłoną jest odpięcie. Wyciągnij aku napewno ci to ułatwi. Jak mi się uda to zrobię jutro fotki to będzie ci łatwiej.
Proszę bardzo:
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/654/a5fd3e96903e161em.jpg)
jak masz "normalne" ręce to bez odpinania linki nawet nie próbuj wyciągać zegarów.
Najprostszym sposobem jest odpięcie linki ale nie przy skrzyni tylko w mniej-więcej połowie jej długości pod maską. Pod taka przesuwaną plastikową osłoną jest odpięcie. Wyciągnij aku napewno ci to ułatwi. Jak mi się uda to zrobię jutro fotki to będzie ci łatwiej.
Proszę bardzo:
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/654/a5fd3e96903e161em.jpg)
- Od: 28 paź 2010, 22:59
- Posty: 43
- Auto: Mazda 323F BG 94 r.
Jakoś mi się udało to odłączyć. Ciężko opisać jak. Chyba bardziej przez przypadek. Natomiast z podłączeniem jest już inaczej. Powinno się to jakoś zatrzasnąć ale ja tylko włożylem mocniej i gitara. Nie spada. Są tam jakieś nacięcia i rowki ale linka nie jest elastyczna żeby idelanie to spasować.
- Od: 28 paź 2010, 22:59
- Posty: 43
- Auto: Mazda 323F BG 94 r.
słuchajcie mam Mazde 323 BG 1.6 i nie wiem jakie diody dobrać pod licznik zeby wymienić wszystkie wraz z diodami pod rezerwe paliwa i tam gdzie jest poziol paliwa i temperatury silnika... szukalem na forum ale nic pomocnego nie znalazłem.. chodzi mi o dokladne oznaczenia zarowek zeby tam wstawić diody co by to lepiej wygladało
pozdrawiam
pozdrawiam
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=49175&highlight=zarowki
Tutaj jest wszystko pięknie opisane.
Tutaj jest wszystko pięknie opisane.
- Od: 22 cze 2008, 18:58
- Posty: 8
- Skąd: Łódź
- Auto: 323f (BG) 1.6 16V 93'
zarówki w desce masz takie same jak w postojówkach wsuwane w oprawke a potem przekrecane jedziesz do sklepu z takimi rzeczami prosisz o tyle postojówek diodowych ile potrzeba w jakim chcesz koloe o jakie tam chcesz mocy bo sa takie co maja po 4-6 diód w jednej żarówce wyciagasz licznik wykrecasz oprawki z zarowkami wymieniasz same zarówki na wtyk zakrecasz i po sprawie
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość