Reflektory-Problemy z Otwieraniem i Świeceniem

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mchabeusz » 11 mar 2012, 21:01

Wyciągni przełącznik ten przy kierownicy i go rozbierz zobacz czy nie jest tam przerwana jakas ścieżka i to samo z tym Przekaznikiem w nogach pasażera
Jak bedzie przerwana lutuj i powinno śmigac

Bo bezpiecznik w skrzynce pod maska sprawdziłeś?
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez unitra1989 » 12 mar 2012, 15:32

ten przycsik przy kierownicy to juz drugi kupiony i wyglądał ok
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 mar 2012, 12:09
Posty: 9
Auto: Mazda 323f BG 91r 1.8 SOHC

Postprzez kasiek101 » 10 cze 2012, 16:15

Witam <oczko>

Mam problem związany z mrugającymi lampami. Jak je otwieram przyciskiem pod zegarami to jest wszystko okej, a jak otwieram je automatycznie (przy zapalaniu świateł manetką) to lampy się podnoszą i opuszczają cały czas, ale świecą. Wczoraj jak próbowałam naprawić te lampy to niby naprawiłam :) , ale po przejażdżce i zamknięciu lamp znowu zaczął się problem, :( nie wiem już o co chodzi przekaźnik koło pasażera jest dobry i manetka i przycisk też, bo mam je od efki mojego chłopaka, a tam działają normalnie. Myślałam, że jak tam działają i zamienię to wszystko jak opisane jest w innych tematach <czytaj> na forum, to będzie działać, a tu nic już nie wiem co może być przyczyna <co?> . Proszę kolegów o pomoc. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez Hanczak » 10 cze 2012, 17:40

a sprawdzałaś masy? może wymagają poprawienia...
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez mchabeusz » 10 cze 2012, 20:47

posprawdzaj kostki w które wkladasz zarówki
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez kasiek101 » 10 cze 2012, 21:07

Co mają z tym wspólnego żarówki?? Gdzie jest ta masa??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez Hanczak » 10 cze 2012, 21:52

masa to jest cienka kostka (jedna na każdą stronę auta) tak 2x4cm do której wchodzi z 6 przewodów i jest mocowana: jak otworzysz maskę i spojrzysz na cewkę zapłonową to jest przykręcona do karoserii przy tej cewce (wszystko na widoku), a druga pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego. Musisz to zdjąć, rozłożyć, przeczyścić, złożyć i przymocować na gołą blachę do karoserii.
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez mchabeusz » 11 cze 2012, 08:08

u mnie jest tak ze od czasu gdy założyłem xenony gdzie sterowanie wpinasz w jedna kostke po zarówce a druga wisi bez to nie moge otworzyc lamp z manetki tylko z przycisku
po odpieciu xenonów i podlaczeniu 2 zwyklych zarówek wszystko smiga jak trzeba :D tzn podnosza sie po przekreceniu manetki
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.

Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT
Obrazek
By mchabeusz at 2011-12-04
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 13:15
Posty: 122
Skąd: Zelów
Auto: Mazda 323f BG

Postprzez kasiek101 » 12 cze 2012, 18:16

Masy poodkręcane, wyczyszczone i dalej nie działa, jakieś inne pomysły???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez kasiek101 » 12 cze 2012, 21:59

Okey :) Działa usterka spowodowana, przez poprzedniego właściciela :) Dziękuje za rady;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez adriano2747 » 12 cze 2012, 22:34

Może podzielisz się co było nie tak dla potomności ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez kasiek101 » 14 cze 2012, 20:43

Wspominałam, ze mrugające lampy są usterką spowodowaną przez poprzedniego właściciela, więc dziś uzupełnię moją wypowiedź.

Przy okazji zrobiłam foto-relacje jak zrobić mrugające lampy w MAZDZIE 323F BG <serduszka> . :D
Załączniki
SCHEMAT.jpg
Dodałam schemacik myślę że idzie go odczytać :)
5a.jpg
Jednym słowem łączymy to z tym. :)
4a.jpg
Jak na zdjęciu wyżej.

U góry jest przewód, którym musimy połączyć przewód fioletowy od kostki bezpieczników z przewodem od przycisków na zdj 2.
3a.jpg
Z tyłu kostki bezpieczników po prawej stronie jak na zdjęciu widzimy wpiętą kostkę z 5 kabelkami. Musimy się podpiąć w fioletowym na samym dole.
2a.jpg
W kostce widzimy przewód czerwono-zielony zaznaczony na zdjęciu, musimy się do niego podpiąć zworką lub lutując.
1a.jpg
Na zdjęciu widzimy kostkę bezpieczników znajdującą się koło pedałów po lewej stronie. Żeby się do niej dostać musimy zdjąć całą dolną tapicerkę. Po zdjęciu osłon kostki, musimy wypiąć z wszystkie kostki z wiązkami znajdującymi się z przodu kostki. Następnie odkręcamy kostkę (jest przykręcona jedną nakrętką od dołu, od góry musimy wypiąć ją z zatrzasku). Po wyjęciu kostki na wierzch-jak widać na zdjęciu wypinamy resztę wiązek, które odpinaliśmy z boku kostki.

Hi już bez owijania w bawełnę, bo każdy wie o co chodzi. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez kasiek101 » 14 cze 2012, 20:46

Pomagał mi mój chłopak przy tej operacji :) jak by się ktoś czepiał.

Jak macie jakieś pytania to proszę śmiało pytać, chętnie udzielę odpowiedzi :)

P.S.
Przepraszam za błędy jak popełniłam jakieś :)

Myślę że wszystko jest zrozumiałe :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez nasedo » 16 sie 2012, 10:21

Witam

Proszę o szybką odpowiedź gdzie znajduje się przekaźnik świateł mijania/drogowych w mazdzie 323 BG bez "f". Mam problem ze światłami i podmiana przełączników przy kierownicy nic nie dała. Podejrzewam właśnie przekaźnik.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 21:48
Posty: 127
Skąd: prawie Krosno
Auto: 323 BG 93' 3d 1.6 16v

Postprzez kasiek101 » 18 sie 2012, 21:36

Przekaźnik jest po stronie pasażera, pod schowkiem prawa strona.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 maja 2012, 22:55
Posty: 10
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Mazda 323F BG.
Rok produkcji: 1993.
Silnik: 1.6 16V (65kW/88KM)

Postprzez Jason X » 7 sty 2013, 20:41

Witam,

No i stało się. Po 21 latach w mojej 323F zaczęło dziać się coś dziwnego ze światłami. Od kilku dni obserwuję dziwne zachowanie – prawe światło podnośni się nieco wolniej niż lewe. Jakby ociężałe. Po dłuższym postoju ledwo daje radę się podnieść. Co może być tego przyczyną? Temperatury? Podczas mrozów -10 stopni nie było z tym problemu. Ponad rok temu temu wymieniałem to światło wraz z mechanizmem, po malej stłuczce, ale do tej pory działało ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2009, 16:48
Posty: 50
Auto: Mazda 323F 1.8 GLX (1992 r.)

Postprzez adriano2747 » 7 sty 2013, 22:07

albo silniczek albo kabel się gdzieś przełamał albo wtyczka zaśniedziała :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez PatrasGld » 12 sty 2013, 18:49

Witam mam taki problem, ostatnio miałem lekka przygodę i przydzwoniłem moją Mazdą w słupek efekt zderzak nosek i lampa.. Teraz gdy już wszystko doprowadziłem mam problem z tym, że jedna z lamp otwiera się wolniej od drugiej.. Nie mogę w tym wypadku myśleć o Sleep Eyes gdyż po prostu nie są wykonalne mam do was pytanko co zrobić aby obie lampy otwierały się równo proszę, pomóżcie Madzia na was liczy ! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 18:33
Posty: 13
Skąd: Piła
Auto: Mazda 323F BG 1.6 93r.

Postprzez adriano2747 » 12 sty 2013, 22:22

zębatka od lampy do sprawdzenia silniczki do sprawdzenia, napięcie i stan ogólny wiązki elektrycznej lampy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez PatrasGld » 12 sty 2013, 23:51

adriano2747 napisał(a):zębatka od lampy do sprawdzenia silniczki do sprawdzenia, napięcie i stan ogólny wiązki elektrycznej lampy


Przed tym zdarzeniem wszystko grało same silniczki nie były naruszone :>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lip 2012, 18:33
Posty: 13
Skąd: Piła
Auto: Mazda 323F BG 1.6 93r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323