1. musisz sciagnac material ktorym jest obity szyberdach. jest na takich plastikowych klipsach, wychodzi na szarpniecie (chociaz w teori mial sie zsuwac ale po 20 latach mysle ze to sie zastalo).
uchyl dach, zlap za krawedz materialu i mocno szarpnij. potem masz po 3 sruby na kazde ramie szyberdachu (lacznie 6), odkrecane bodajze 10.
przygotuj sie na wysyp rdzy, nie widzialem jeszcze zdrowego szyberdachu w tych autach
2. przepustnica jest na 4 (na 90%) srubach wkrecanych w kolektor ssacy. to ze nie mozesz jej sciagnac moze wynikac z tego ze nie odpiales wezykow ktore ida silniczka krokowego ktory jest pod nia, albo wtyczki, albo linki od gazu.
jesli jednak napewno to zrobiles to puknij ja lekko z gory mlotkiem bo pewnie sie zapiekla. u mnie trzeba bylo przecinak wlozyc miedzy kolektor a przepustnice. dodatkowo, zanim to zrobisz przygotuj sobie nowa uszczelke pod przepustnice bo kazda jaka ja rozkrecalem sie rozlatywala. nie kupisz takiej w sklepie ale gdzies tu na forum byla zeskanowana w 300 dpi zeby sobie wydrukowac i wyciac. w najgorszej sytuacji mozesz uszczelnic silikonem
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)