Siemka
Słuchajcie czemu nie działa mi zegarek na liczniku, raz na kiedyś się zaświeci ale to rzadko kiedy. Kupiłem mazde ze zwykłymi zegarami i już zegarek nie działał albo jak chciał później trafiła się okazja kupienia nowego licznika z tarczami indiglo i ramkami. Założyłem nowy licznik i nadal to samo co jest grane ?
Zegarek nie działa ( Mazda 323f bg 1.8 16v 103km)
Strona 1 z 1
nie Tobie pierwszemu i nie ostatniemu, mi w obydwu mazdach zegarek raz działa raz nie, były juz tematy o tym, ktos twierdził, że problem tkwi w zimnych lutach viewtopic.php?t=60241&highlight=zegarek
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
ale wszystko ładnie opisane, nie trzeba zdjęć. jak będziecie postępować wg opisu to zdjęcia zobaczycie na żywo
edit: zdjęcia są, wystarczy z kodów wyciąć link do fotosika i wkleić w przeglądarkę, np ten http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... bb71022fc9
edit: zdjęcia są, wystarczy z kodów wyciąć link do fotosika i wkleić w przeglądarkę, np ten http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... bb71022fc9
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
czy mógły kolega zaznaczyć na obrazku te śruby:
"Z tyłu na foli połączeniowej odkręcamy 4 śruby które mocują zegar i dostarczają do niego prąd. Są to kolejno ACC,B+,GND,TNS. ".
oraz wskazanie styków:
"Płytka jest dwustronna więc żeby dobrać się na drugą stronę trzeba wylutować te grube styki które doprowadzają wszystkie wyżej wymienione sygnały."
oraz wskazanie:
.....Wystarczy odłączyć sygnał TNS i po włączeniu świateł wyświetlacz świeci dalej mocno i widocznie. Wystarczy wykręcić śrubę TNS od zegara.
W poście kolega wojtekkom@ sugeruje, iż znacznie lepiej odkręcić śrubki od wskaźników paliwa i temp. wody niż zdejmować wskazówki i zapamiętywać ich polożenie..
Z góry dzięki.
"Z tyłu na foli połączeniowej odkręcamy 4 śruby które mocują zegar i dostarczają do niego prąd. Są to kolejno ACC,B+,GND,TNS. ".
oraz wskazanie styków:
"Płytka jest dwustronna więc żeby dobrać się na drugą stronę trzeba wylutować te grube styki które doprowadzają wszystkie wyżej wymienione sygnały."
oraz wskazanie:
.....Wystarczy odłączyć sygnał TNS i po włączeniu świateł wyświetlacz świeci dalej mocno i widocznie. Wystarczy wykręcić śrubę TNS od zegara.
W poście kolega wojtekkom@ sugeruje, iż znacznie lepiej odkręcić śrubki od wskaźników paliwa i temp. wody niż zdejmować wskazówki i zapamiętywać ich polożenie..
Z góry dzięki.
- Od: 28 wrz 2010, 12:13
- Posty: 48
- Skąd: Cieszyn
- Auto: Mazda 323F
1.6 16V
rok 1994
ja gdy sprowadziłem swoją mazdę z Niemiec też zegarek nie działał a przyczyną którą było spowodowane to że zegarek nie działał była przerwany lut i zrobiłem przejście kabelkiem i wszystko ładnie teraz działa
-
edi1991
Stary problem, należy wyjąć zegarek i przelutować wszystko od nowa, każdy lut. Wysuszyć porządnie. Nie zawsze pomaga na długo niestety. Nieraz pomoże na miesiąc, trzy, a nieraz na rok lub dwa:D
MAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
- Od: 12 sie 2009, 22:54
- Posty: 60
- Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V
może podczas lutowania trzeba dawać jakieś specjalne zaklęcia, żeby zegarek świecił na dłużej ? ja miałem taki przypadek, że uderzyłem w deskę nad zegarkiem to się zaświecił, potem zgasł to wcisnąłem przełącznik na datę i znowu się zaświecał potem lekko przygasał... nasz zegarek lubi wręcz kocha stroić fochy a nie pokazywać godzinę...
- Od: 21 kwi 2011, 13:02
- Posty: 7
- Skąd: Żyrardów
u mnie ten sam problem... obudowe od licznika mam juz sciagnieta wiec dzis wyciagne licznik i sprawdze co sie tam dzieje :–)
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość