Świece żarowe w 323 BG 1,7 diesel
Strona 1 z 1
Po zakupie zamiennika japońskiego HKT a także naszej ISKRY porażka. Na starych świecach auto paliło nawet przy mrozie – 32. Po roku auto zaczęło palić w zimie trochę gorzej , co się okazało że 1 świeca jest spalona, ale i tak paliło za 2 razem.Po zakupie świec porażka: Przekaźnik grzania świec żarowych jest sprawny, 2 też , rezystor też ,prąd dochodzi bez problemu a moim zdaniem oporność tych nowych świec jest o wiele za duża bo stare zagrzewają sie przy cyklu 7 sekundowym a nowe po 2 sekundach rozłącza. Okazuje się ze te oryginalne świece japońskie są i mają inny wygląd a także są trudno dostepne.Wydałem już ponad 200 i nadal nic. Oznaczenie tej świecy to z boku napis na ściance śruby : J K C 11 V O242C7. Czy ktoś miał podobny przypadek? Według mnie to te zamienniki o tyłek rozbić. Wiadomo jak świece są podłączone równolegle i jest spalona świeca to nie bedzie to działać prawidłowo, tylko dlaczego nie działa na nowych zamiennikach? Proszę o poradę lub kupię 2 sprawne używane świece żarowe firmy JKC oryginał japoński.Czy to prawda ze te świece są CERAMICZNE i kosztują 200 zeta za szt.?
Ostatnio edytowano 5 sty 2011, 22:37 przez crx1682, łącznie edytowano 2 razy
crx1682
- Od: 13 lis 2009, 23:36
- Posty: 9
- Skąd: Kłodzko
- Auto: 323 BG 1.7 diesel
Popraw temat i nie pisz dużymi literami, bo to oznacza krzyk, a tu jest strefa spokoju
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Popraw temat i nie pisz dużymi literami, bo to oznacza krzyk, a tu jest strefa spokoju
Tu jest taka strefa spokoju, że aż nikt nie pisze odpowiedzi w tematach
pioterbezkitu napisał(a):Tu jest taka strefa spokoju, że aż nikt nie pisze odpowiedzi w tematach
No bo już mało kto ujeżdża wolnossące klekoty
Po za tym jak się dubluje tematy to nikt nie podpowie Coś mi się wydaje, że temat odwiedzi kosz w niedalekiej przyszłości regulamin forum
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):pioterbezkitu napisał(a):Tu jest taka strefa spokoju, że aż nikt nie pisze odpowiedzi w tematach
No bo już mało kto ujeżdża wolnossące klekoty
Po za tym jak się dubluje tematy to nikt nie podpowie Coś mi się wydaje, że temat odwiedzi kosz w niedalekiej przyszłości regulamin forum
W sumie racja, a szkoda że tak trudno o wsparcie na temat mojego klekotka
miałem podobny objaw. wymieniłem świece i podczas zimy za pierwszym razem dogrzewał w miare długo za to nie chciał dogrzac drugi raz albo robil to bardzo krotko. nie wiazalem tego ze swiecami wymienilem przekazniki ale nadal bylo to samo. wiec moze jest tak jak piszesz.
teraz mam taki przelacznik w samochodzie i sobie dogrzewaqm recznie i pieknie klekocze nawet w najwieksze mrozy
teraz mam taki przelacznik w samochodzie i sobie dogrzewaqm recznie i pieknie klekocze nawet w najwieksze mrozy
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
teraz zauważyłem że masz nowszego wolnegossaka ale może moja odpowiedź i tak coś pomoże
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
Witam
Mam dokładnie to samo. Dopiero teraz mogę potwierdzić, że świece HKT rzeczywiście za krótko grzeją. Myślałem, że to problem z przekaźnikami, ale widzę że to jednak te świece.
U mnie mimo krótkiego czasu grzania auto odpala podobnie szybko jak przy oryginalnych, jednak przy większych mrozach nie kręcę po pierwszym cyklu, tylko próbuję naśladować oryginalne świece – wykonuję kilka cykli podgrzewania (nawet cztery razy), jeden po drugim i dopiero wtedy kręcę.
Przy oryginalnych pamiętam, że po przekręceniu kluczyków pierwszy cykl grzania trwał parę ładnych sekund – przy grubych mrozach nawet powyżej pięciu sekund, chwilę później przekaźniki załączały drugi krótki cykl, taki około 2 sekund.
Ale to nie wszystko – po uruchomieniu silnika przekaźniki załączały jeszcze na chwilę trzeci cykl, co chyba się nie zdarza w innych dieslach.
Jedynie przy dodatnich temperaturach grzanie zawierało się w jednym krótkim cyklu.
Niestety, takich świec jako zamienników nigdzie się nie dostanie – podobnie jak żaróweczki oświetlenia kabiny i bagażnika tylko w oryginale i zapewne piekielnie drogie
Mam dokładnie to samo. Dopiero teraz mogę potwierdzić, że świece HKT rzeczywiście za krótko grzeją. Myślałem, że to problem z przekaźnikami, ale widzę że to jednak te świece.
U mnie mimo krótkiego czasu grzania auto odpala podobnie szybko jak przy oryginalnych, jednak przy większych mrozach nie kręcę po pierwszym cyklu, tylko próbuję naśladować oryginalne świece – wykonuję kilka cykli podgrzewania (nawet cztery razy), jeden po drugim i dopiero wtedy kręcę.
Przy oryginalnych pamiętam, że po przekręceniu kluczyków pierwszy cykl grzania trwał parę ładnych sekund – przy grubych mrozach nawet powyżej pięciu sekund, chwilę później przekaźniki załączały drugi krótki cykl, taki około 2 sekund.
Ale to nie wszystko – po uruchomieniu silnika przekaźniki załączały jeszcze na chwilę trzeci cykl, co chyba się nie zdarza w innych dieslach.
Jedynie przy dodatnich temperaturach grzanie zawierało się w jednym krótkim cyklu.
Niestety, takich świec jako zamienników nigdzie się nie dostanie – podobnie jak żaróweczki oświetlenia kabiny i bagażnika tylko w oryginale i zapewne piekielnie drogie
- Od: 1 wrz 2005, 00:43
- Posty: 76
- Skąd: Pruszków
- Auto: Audi 80 B4 1Z '94r.
Żaróweczki bez problemu to żarówki o symbolu T 10 do bagażnika bynajmniej ja takie mam o podsufitka to rurka ja wszędzie pozakładałem sobie ledy i mam co najmniej za oszczedzone 40 wat na całym aucie a to dużo zważywszy że jeździ sie non stop na swieczkach.
crx1682
- Od: 13 lis 2009, 23:36
- Posty: 9
- Skąd: Kłodzko
- Auto: 323 BG 1.7 diesel
dokładnie do bagażnika jest zwykła żarówka
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
to nie temat o żarówkach. trzymamy sie tematu.
strasznie mocno działająca moderatornia jest na tym forum
- Od: 9 lis 2009, 10:58
- Posty: 10
- Auto: 323sedan 1.7D 93'
trzeba trzymać was w ryzach
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość